אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אלי יונס ברמז ללאומי: "הערוצים הדיגיטלים לא מהווים תחליף לבנקאי אישי"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
מר אלי יונס דואג ללקוח
יפה,בטל כמה עמלות ובמיוחד קצץ בשכרך המופלג הגבוה ביותר במערכת ! ואם תחזיר לעבודה את 900 העובדים שזרקת,אז גם נסלח לך על הרמה הנחותה של שירותי המחשוב של מזרחי-טפחות. לגופו של עניין אולי גם נבטל את הכספומטים ונושיב במקומם פקידים מאירי לב ועיניים ?
זלמן שושנה | 06.12.12
5.
בנק לאומי הוא הכי חדשני בתחום הדיגיטלי
אני לקוח בישיר הראשון כבר 15 שנה, מהזמן שפתחו אותו . מאז הייתי בבנק משהו כמו חמש פעמים, וגם זה כל פעם באיזה סניף שבא לי (אין לי מושג איפה הסניף שלי פיזית, מעולם לא הייתי בו) כל פעולה אפשר לבצע באינטרנט, או במקרה הכי גרוע בטלפון עם מענה קולי שעונה תוך זמן קצר. מומלץ בחום
שלומי | 05.12.12
3.
אין כמו יחס אישי!
ואין כמו העובדה שלא צריך להגיע לבנק! אני לא יודע אם בנק לאומי יעשו בנקאות היברידית כמו במזרחי, אני רק יודע שלא להגיע לבנק ולבצע פעולות מול הבנקאי האישי דרך מיילים וסמסים זו פעולה שמוכיחה את עצמה כיעילה ודבר אחד לי להגיד - איך לא חשבו על זה קודם?!?
בוזי | 05.12.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת