אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התחבורה: הוצאת קווים מאגד ודן שיפרה את מערך התחבורה הציבורית

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
השליטה של אגד ודן מקום המדינה חונקת את התפתחות התח"צ וכל איסוף קווים מהם רק ייטיב
"הקואופרטיבים" לתחבורה ציבורית (אגד ודן) בלמו במשך יובל שנים פיתוח תחבורה ציבורית נורמלית בישראל . אגד ודן שלטו (ועדין שולטים) בקובעי המדיניות במשרד התחבורה . כל העיכובים בהתפתחות התח"צ הנואתה (רכבות,כבות תחתיות,רכבות קלות וכו') שרתו ומשרתים את המשך הניהול המושחת והסיבסוד של "חברי הקואופרטיב". ראו זה פלא: קוים "נלקחו" מאגד ודן הם קיבלו "פיצוי" על כך, המחירים בקוים האלה ירדו, ואגד ודן ממשיכים לקבל סובסידיה על הקוים שנשארו "בחזקתם", בקיצור הכל מצביע על שחיתות פיננסית רבת שנים בין "הקואופרטיבים" ומשרדי הממשלה בייחוד התחבורה.
דיוגנס | 07.12.12
5.
ריב"ה
נו, וחסר לריב"ה שלא היתה מביאה לאדון כץ את התוצאה כפי שזה משתקף בנושא הכתבה. ואני אומר חרטה ברטה. בזמנו יצרו מטרה לההקטין את הקואופרטיבים ולתת קוים לחברס חברינו. הראשון היה אנסי קצב כשהיה שר תחבורה כל היתר רצו על אותו קו של לתת לחברס. היום המסיעים הפרטיים בתחום ההסעות המיוחדות זה העסק עם אחוז הכי גבוה של כספים שחורים, חברות האוטבוסים הם המעסיקים הכי אושקים את עובדיהם. תחי ריב"ה כץ מבסוט מכם אתם בטח תמשיכו עוד קדנציה
שדיקר | 07.12.12
1.
בושה וחרפה
אני אזרח שומר חוק שבמשפחתי לפעמים משתמשים בתחבורה הציבורית וברצוני להעלות כאן את הבעיה החברות שזכו במכרזים , לפחות אצלנו , לקחו נהגים שרובם לא מקצועיים המסכנים את הנוסעים ואת הולכי הרגל הנהגים נוהגים בפראות אין להם חוקי תנועה , הם ממציאים אותם לטובתם כמובן , ולכן כדאי שמישהו למעלה יתעורר ויתחיל לבדוק אותם לעומק ואפילו לבלוש אחריהם ואחרי נהיגתם ולראות את מעשיהם על הכבישים הלוואי וישנו דבר מה בהתנהגותם ואופן נהיגתם של הנהגים הללו שבת שלום לכל עם ישראל
א | 06.12.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת