9. צביעות והפניית העורף כלפי אגד ודן שני הקואופרטיבים שבנו את המדינה והשתתפו במלחמות ישראל עם חיילים עד לחזית , נאלצים להילחם על הלחם שלהם שתתבייש המדינה שמפקירה אותם | 11.12.12 (ל"ת)
8. חייבים להוציא את דן המזהמת והמרעישה מתל אביב ולצאת למכרזים חדשים של חברות תח"צב שמוכנות להשקיע בתחבורה ציבורית ירוקה ושקטה חדשה שני | 12.06.14 (ל"ת)
7. משרד התחבורה רקוב אינו מתפקד כראוי לש בו כנראה שתולים של דן ואגד שנכנעים להם בקביעת מחיר ואינם כופים עליהם די התייעלות ושיפור שירות. דוגמה חמה מהחבית - הבנזין ירד בעשרה אחוז - המחיר לא ירד. מחיר נסיעה בעיר צריך להיות 5 ש"ח עגול !! מאור | 07.12.12 (ל"ת)
6. השליטה של אגד ודן מקום המדינה חונקת את התפתחות התח"צ וכל איסוף קווים מהם רק ייטיב "הקואופרטיבים" לתחבורה ציבורית (אגד ודן) בלמו במשך יובל שנים פיתוח תחבורה ציבורית נורמלית בישראל . אגד ודן שלטו (ועדין שולטים) בקובעי המדיניות במשרד התחבורה . כל העיכובים בהתפתחות התח"צ הנואתה (רכבות,כבות תחתיות,רכבות קלות וכו') שרתו ומשרתים את המשך הניהול המושחת והסיבסוד של "חברי הקואופרטיב". ראו זה פלא: קוים "נלקחו" מאגד ודן הם קיבלו "פיצוי" על כך, המחירים בקוים האלה ירדו, ואגד ודן ממשיכים לקבל סובסידיה על הקוים שנשארו "בחזקתם", בקיצור הכל מצביע על שחיתות פיננסית רבת שנים בין "הקואופרטיבים" ומשרדי הממשלה בייחוד התחבורה. דיוגנס | 07.12.12 (ל"ת)
5. ריב"ה נו, וחסר לריב"ה שלא היתה מביאה לאדון כץ את התוצאה כפי שזה משתקף בנושא הכתבה. ואני אומר חרטה ברטה. בזמנו יצרו מטרה לההקטין את הקואופרטיבים ולתת קוים לחברס חברינו. הראשון היה אנסי קצב כשהיה שר תחבורה כל היתר רצו על אותו קו של לתת לחברס. היום המסיעים הפרטיים בתחום ההסעות המיוחדות זה העסק עם אחוז הכי גבוה של כספים שחורים, חברות האוטבוסים הם המעסיקים הכי אושקים את עובדיהם. תחי ריב"ה כץ מבסוט מכם אתם בטח תמשיכו עוד קדנציה שדיקר | 07.12.12 (ל"ת)
4. זה לא נכון. התחבורה הציבורית ירדה ב- 10 רמות ממה שהיה .התדירות 0 .... תדירות נמוכה . פריסה יותר קטנה . גם התחנות הוקטנו וספסלי הישיבה . התוצאה= לא נוח . לא מהווה אלטרנטיבה לנוסעים. רע מאד לציבור שאין לו רכב . יניב | 07.12.12 (ל"ת)
3. עלות נסיעה לפנסיונר שר התחבורה. בכל העולם פנסיונר נחשב לסניור. הסטטוס מכבד את מי שעבד כל חייו ויצא לגימלאות. גם בארץ יש לקבוע הנחה מכסימלית בתחבורה הציבורית כנגד תעודה מזהה. ההנחות הניתנות היום אינן מספיקות. תהייה חלוץ ותרים את כבודו של הפנסיונר יהודה סיטיון | 06.12.12 (ל"ת)
2. מחזק את 1 הנהגים של מטרופולין הם פשוט סכנת נפשות על הכביש.. מבחינתם אין תנועה ואין רכבים אחרים על הכביש.. רק הם וככה הנהיגה שלהם נראית. גיל | 06.12.12 (ל"ת)
1. בושה וחרפה אני אזרח שומר חוק שבמשפחתי לפעמים משתמשים בתחבורה הציבורית וברצוני להעלות כאן את הבעיה החברות שזכו במכרזים , לפחות אצלנו , לקחו נהגים שרובם לא מקצועיים המסכנים את הנוסעים ואת הולכי הרגל הנהגים נוהגים בפראות אין להם חוקי תנועה , הם ממציאים אותם לטובתם כמובן , ולכן כדאי שמישהו למעלה יתעורר ויתחיל לבדוק אותם לעומק ואפילו לבלוש אחריהם ואחרי נהיגתם ולראות את מעשיהם על הכבישים הלוואי וישנו דבר מה בהתנהגותם ואופן נהיגתם של הנהגים הללו שבת שלום לכל עם ישראל א | 06.12.12 (ל"ת)
משרד התחבורה: הוצאת קווים מאגד ודן שיפרה את מערך התחבורה הציבורית
9 תגובות לכתיבת תגובה