10. סובארו תלוייה באופן מוחלט בטויוטה ! לסובארו אין אמצעים כספיים לפתח מכוניות. הכל תלוי בטויוטה. כרגע, טויוטה לא מעוניינת לחזק את סובארו. סובארו במצבה הנוכחי, עם מנועים מיושנים ולא יעילים (בוקסר) ועם היצע דגמים לא אטרקטיבי, היא סוס מת. הנה התעטשתי (מצונן ) | 14.12.12 (ל"ת)
9. סובארו היא יצרנית רכב קטנה , מקורית ואמינה, המצליחה מאוד בארה"ב, בקרוב אצלנו סובארו היא יצרנית רכב יפנית קטנה ומקורית המנוהלת ע"י מהנדסים. מאז שהחברה החליטה לדבוק בהנעה לכל האופנים בכל מכוניותיה, היא מצליחה מאוד, במיוחד בארה"ב, שם מכירותיה מתקרבות ל- 30,000 מכוניות בחודש, עם עליה במכירות גם בתקופות שיצרנים אחרים איבדו נתח שוק. למרות הסיבוך הנובע ממערכת ההנעה הכפולה, מכוניות סובארו נחשבות לאמינות מאוד, בטיחותיות, ובעלות יכולת ניהוג טובה גם בתנאים קשים ובאם מטופלות כראוי שורדות שנים רבות. כל דגמי סובארו מומלצים ע"י הירחון היוקרתי הבלתי תלוי "קונסיומר ריפורטס". לסובארו יש מסורת ארוכה של השתתפות וזכיות במרוצי הראלי בדרכים קשות שם לוטשו תכנוני המכונית. המאפיין את סובארו מלבד ההנעה הכפולה (הבטיחותית בכל תנאי הדרך) הוא מנוע הבוקסר המנמיך את מרכז הכובד של המכונית ומשפר את יציבותה. למרות עיצובן המכוער לעיתים, למכוניות סובארו יש קהל לקוחות מאוד נאמן, המעריך מאוד את המותג וחוזר ורוכשו. לארץ הובאו מכוניות סובארו עם מנועים מוחלשים לפי דרישת השוק וחלקן ללא ההנעה הכפולה, מה שפגע במוניטין שלהן. השירות מצד היבואן היה מתנשא, אטום, יקר ושחצני כלפי הלקוחות. בידיו של יבואן טוב המעריך ואוהב את המותג, היכול לתת לו תמחור הולם (למרות חוזק היין) למשל ע"י יבוא מכוניות סובארו המיוצרות בארה"ב ושירות המכבד את הלקוחות -יכולה סובארו לחזור ולהיות מותג רכב מצליח מאוד למבינים, אם לא להמונים. נחום | 12.12.12 (ל"ת)
8. עכשיו יש סיכוי שסוברו תתעשט. יצרן מעולה שלא מצא את מקומו בשוק מסיבות שונות. סובריולוג מלידה | 11.12.12 (ל"ת)
7. סובארו - שמעון ברזילי רבותי, זה בדיוק מה שכותב מגיב 2: שמעון מוכר היטב בכישורים שלו להעלות את סובארו על הגל מחדש. שמעון מוכר רכבי סובארו כבר עשרות שנים, יודע מה יש לו ביד!!!!, וכמובן השוק מעדיף שסובארו תשאר במצב הנוכחי אבל עם קצת סבלנות מותג כזה עם אמינות כזו שאין לאף רכב אחר יטרוף את הקלפים. בהצלחה . רונן | 10.12.12 (ל"ת)
6. צריך רק יבואן לא חמדן כמו שסוזוקי הוכיחה עם האלטו, יבואן קטן יכול לשנות את השוק. דודי | 08.12.12 (ל"ת)
5. סובארו מכונית טובה ויעילה אלא שהבעלים המוסכים וכל האחרים שקשורים למכונית הרגו את המותג. אחרי 22 שנה עם סובארו . בגלל היחס במוסך המרכזי - הבטחתי לעצמי לא יותר. תתעוררו. חיים | 08.12.12 (ל"ת)
4. רק שמעון ברזילי יכול ל"הציל" את סובארו מן המפורסמות הוא שאין עוד אדם בישראל ש"חי" ו"נושם" את המותג "סובארו" יותר משמעון ברזילי. איש מקצוע מעולה, ישר והגון, עם יכולות ניהוליות ושיווקיות, מוכחות וידועות לכל. חזק ואמץ! מנדלבאום | 08.12.12 (ל"ת)
2. מי הזמין את הכתבה או למי שורף שברזילי לקח? לידיעתכם לזכיין יש רשת מוסכים מעולה, יש מחלקת חלפים מעולה ,ויופי של מחלקת שרות, המותג עבר תקופה קשה שלא באשמת המוצר ולכן לא תהיה שום בעיה לשקם מוצר איכותי כמו סובארו,נכון שכל שוק הרכב מפחד שהמותג יחזור למרכז הענינים כי הוא יעשה הרבה צרות למותגים שמוכרים כמויות של מכוניות בעזרת מחיר זול ואיכות נמוכה,שער יין נכון ותראו מה יקרה למותג נתראה בעוד שנתיים. משה | 09.12.12 (ל"ת)
"הערך ההיסטורי של מותג סובארו עולה על ערכו הריאלי"
10 תגובות לכתיבת תגובה