22. צרות עין של אנשים אני לא יכול להבין את האנשים שכותבים בהתלהבות שבטר פלייס צריכה להיסגר או הלוואי שיפלו וכדו'.מה הבעיה שלכם? בא מישהו (ולא משנה מי הוא) עם רעיון מסוים משקיע כסף ומנסה להקים משהו שבסופו של דבר דווקא לנו הישראלים הוא הכי נכון(התלות בנפט) ונכון שעל הדרך ייתכן וירוויח מהעניין ,מה לעשות גם אתם לא הייתם מוכנים להשקיע אפילו שקל אחד מכיסכם אם לא הייתה לכם ציפייה להרוויח,את צרות העין הזאת יש רק לנו הישראלים,מין שמחה לאיד והכל נובע רק מטיפשות וגם אם בסופו של דבר הם לא יצליחו מה השמחה הגדולה? אביחי ,ירושלים | 22.12.12 (ל"ת)
21. תוכנית עיסקית של טלפון נייד לא מתאימה למכוניות למכור במחיר מלא+ את המכונית, הסוללה לא של בעל המכונית, טעינת חשמל ע"ח בעל המכונית, מנוי ע"ח בעל המכונית, אין למי למכור כזו מכונית...בקיצור - לא! | 10.12.12 (ל"ת)
19. עוד כשהייתי רק עם תואר ראשון, ידעתי שהם הולכים ליפול.. תקראו. במודל העסקי שלכם הייתם צריכים להתרכז ב: א. פיתוח של רכב קטן בלבד כדוגמת רנו קליאו, קאיה ריו, פולקסוואגן פולו וכו'. ולמה? מכיוון שסוללה כזו שלאחר 100 ק"מ אתה כבר צריך לחפש תחנת החלפה, מתאימה רק לתחומים עירוניים. ומי שלא נוסע הרבה, פעם בשלושה ימים להיכנס לתחנת החלפה ולקבל גם עיתון - באמת לא סיפור. וכאן זה היה עשוי להתאים לפלח שוק גדול: צעירים, נשים, כל מי שעובד קרוב לביתו ובמידה מסוימת אפילו מוניות. ב. משיקולי פופולריות, הייתם צריכים לעשות ג'וינט-וונצ'ר לא עם רנו, אלא עם יצרן אסיאתי כמו קאיה. למשל. ג. לאפשר גם טעינה ביתית תוך הפקת תקן לכך וכל מה שקשור בזה. ד. למכור מכוניות במחירי עלות. ה. למכור הטעינה בשנה הראשונה לכל לקוח, במחיר עלות. ו. לדאוג שפר קילומטר זה יעלה ללקוח כ 50-60% מעלות של קילומטר ברכב בנזין מקביל. זהו, מספיק לפי שעה. רן | 10.12.12 (ל"ת)
18. תקראו את האותיות הקטנות כל השינויים האלו מיועדים לחברות הליסינג, אני לא רואה שום הצעה אטרקטיבית ללקוחות פרטיים נהגוס | 10.12.12 (ל"ת)
17. איזו מחשבה מקולקלת, מי חשב לקחת את רנו כרכב המוביל שלהם. גם במאה אלף לא קונה רכב זה רק בגלל זה צריך להעיף ראשים. סהכ יוזמה מבורכת אך החלטות מטומטמות מביאות לכישלון. איך זה לא בוחנים את השוק. אם ייעדו בהתחלה לישראל, האם רנו זה רכב שובר שוק? אולי בפעם הבאה... שון | 10.12.12 (ל"ת)
16. נפילה כואבת זה כואב ודיי צובט בלב לראות מיזם כ"כ מושקע ואמביציוזי נופל כ"כ מהר לעתיד שאינו ברור. מעבר להצלחה או הכישלון , יש כאן עניין הדומה לפוסטר של מחפשי החייזרים שאומר "אני רוצה להאמין"ורצינו להאמין ונפלנו בשבי הסיסמאות והלוקל פטריוטיזם. ומישהו טעה כאן בענק וזה לא רק אנחנו. באוניברסיטת mit עובדים על מקור חשמל לרכב וברכב שיורכב מסוללה שנטענת ע"י נוזל כימי שממלאים כמו דלק וזה עשוי לתת מרחקי תידלוק מספקים-למי שמתעניין -שווה לקרוא ברחבי האינטרנט אביגדור | 10.12.12 (ל"ת)
15. מודל הטעינה יקר למה לא ללכת על "נסעת - שילמת, לא נסעת - לא שילמת" כמו טוקמן, משלמים עד שניגמר הכרטיס. למה לשלם על כול כך הרבה? שלא יעלה מעל 10 סנטים לק"מ כמו בארה"ב יוסי צפוני | 10.12.12 (ל"ת)
14. שום דבר לא יעזור- החברה איבדה את אמון הציבור מהלכים כגון הדחת אגסי היו חסרי הגיון עסקי ולכן המסקנה המתבקשת שנבעו מנקמנות. חברה שהיא קטנונית ונקמנית לא ראויה לאמון הציבור. אםיעניקו מכוניות בחינם ויגבו 15 אגורות לכל ק״מ נסיעה אשקול שוב את עמדתי. נחלון | 10.12.12 (ל"ת)
13. מקווה מאוד בשבילהם שהם קוראים קצת טוקבקים... בטרפלייס לא תצליח בכלום אם לא תשנה גישה ויפה שעה אחת קודם... קודם כל עדיף למכור מכוניות בלי רווח כלל ולהרוויח בעתיד ממתן שרות ומכירה של עוד מכוניות יותר חדישות ויותר מוצלחות מאשר לא למכור ולא להיכנס לשוק, יש לנסות ללחוץ על ממשלה כמה שיותר על מנת שתוריד את המיסים ל 0% מכיוון שאם הם לא יעשו זאת החברה לא תצליח לשרוד... זהו ניסוי אם הממשלה הדפוקה הזאת רוצה שישראל תוביל משהו אז כדי לה להפסיק לנסות לגבות מס על כל דבר ולהכשיל הכל, קודם שהחברה תצליח קצת ואחר כך להתחיל לגבות מיסים. אם הכוניות האלה לא ימכור במחיר של 50-60 אלף שקל גג לא יהיו קונים בישראל נ ק ו ד ה. אני לא רואה אף אדם שפוי שפעמיים ביום יחליף סוללה על מנת ליסוע לעבודה ולחזור הביתה. ובמקום המכוני גיורא | 10.12.12 (ל"ת)
12. אם יתנו דלק חינם אני קונה בעצם המכונית המכונה הזאת לא מתדלקת בכלל אז למה אני צריך אותה אני מקבל דלק ללא הגבלה על חשבון הבוס החמור שלי בעל רכב ליסינג | 10.12.12 (ל"ת)
11. מזמן חשבתי שיש כאן שיווק כושל בענק!!! את אותם המיליונים שאבדו ,היו צריכים לחלק לציבור.תחליט מה היעד לישראל בהתחשב שכאן הפיילוט העולמי של החברה.ומכאן תחולק המכונית ללא מקדמה - רק דמי שימוש פר קילומטר עם חוזים למינימום של תקופה. היה לי משקיע מחו״ל עם כיסים עמוקים ,אך המלצתי לו עוד לפני הפרישה של אגסי,שלא כדאי לו להתקרב. זה היה עולה יותר זול מכל ההפסדים של החברה כעת ולא היתה מגיעה לסכנת הכחדה. אני מוכן לסייע עם רעיונות ומציאת פרטנרים עבור מדינות נוספות. מייל Jo@neto.net.il עדיין ניתן להציל בדקה ה 99 אני פונה למי ממנהלי החברה. יוסי אלדר | 10.12.12 (ל"ת)
10. מזמן חשבתי שיש כאן שיווק כושל בענק!!! את אותם המיליונים שאבדו ,היו צריכים לחלק לציבור.תחליט מה היעד לישראל בהתחשב שכאן הפיילוט העולמי של החברה.ומכאן תחולק המכונית ללא מקדמה - רק דמי שימוש פר קילומטר עם חוזים למינימום של תקופה. היה לי משקיע מחו״ל עם כיסים עמוקים ,אך המלצתי לו עוד לפני הפרישה של אגסי,שלא כדאי לו להתקרב. זה היה עולה יותר זול מכל ההפסדים של החברה כעת ולא היתה מגיעה לסכנת הכחדה. אני מוכן לסייע עם רעיונות ומציאת פרטנרים עבור מדינות נוספות. מייל Jo@neto.net.il עדיין ניתן להציל בדקה ה 99 אני פונה למי ממנהלי החברה. יוסי אלדר | 10.12.12 (ל"ת)
9. באנגליה מקבלים פחות משלמים יותר נכון שאין באנגליה תחנות החלפה נכון שיש מעט מאוד שקעי. טענה אבל. המחיר יקר יותר. הטווח מוגבל ולמעשה רק אנשים עם אג'נדה ירוקה חרמון את החשמלית בישראל אפילו חילקו את המכונית חינם יהיו חמורי גרם שיצווחו. בקול ניחר. ששודדים. את הקופה הציבורית חמור גרם | 10.12.12 (ל"ת)
8. כל אגורה לחברה עם רעיון עסקי מטומטם כל כך, ביזבוז אנרגיה וכסף יש לסגור את החברה ולומר לשימעון פרס: די, מספיק עם השטויות שלך, לך לישון רואה טוב | 10.12.12 (ל"ת)
7. שום דבר לא יעזור- החברה איבדה את אמון הציבור מהלכים כגון הדחת אגסי היו חסרי הגיון עסקי ולכן המסקנה המתבקשת שנבעו מנקמנות. חברה שהיא קטנונית ונקמנית לא ראויה לאמון הציבור. אםיעניקו מכוניות בחינם ויגבו 15 אגורות לכל ק״מ נסיעה אשקול שוב את עמדתי. נחלון | 10.12.12 (ל"ת)
6. סימנים של תבונה הוזלת מחיר הרכב והחשמל וכן ערבות למחיר מכירה כמשומשת - הם המתכון להצלחה אם יממשו הצעדים הללו ויצרו ערך אמיתי ללקוח - הצלחתם מובטחת . אין איש השייך למעמד הביניים שלא יסכים להתאמץ קצת ולתכנן את הנסיעה שלו אם מוזילים לו את עלות הרכב ב 1000 ש"ח לחודש חיים ישראל | 10.12.12 (ל"ת)
5. בטר פלייס - פשוט עברו לעיסקת ליסינג פרטי והמונים יעברו אליכם הציעו עסקת ליסינג תפעולי פרטי כולל הכל במחיר חודשי קבוע (כפי שנהוג בחברות הייטק ) רק שבמקום דלקן יש עמוד טעינה . הרכב נשאר בבעלותכם כך שאין סיכון לצרכן . שמיו לב שעובד בהייטק משלם 3000 ש"ח בחודש ליסינג + 3000 שווי שימוש כדי להצליח אתם צריכים להציע רכב ב 2500 ש"ח לחודש כולל חשמל . אלפי עובדים יעברו אליכם ( אין שווי שימוש) ואלפי אזרחים שלא עובדים בהייטק ימהרו לקחת רכב בתנאי הייטק. עובד בהייטק | 10.12.12 (ל"ת)
4. הרכב הנוכחי לא מתאים לשוק בישראל; שלא לומר מודל הטעינה האיוולי. הצרכן רוצה רכב קטן יחסית שניתן לחנות בעיר בלי שיתפוס הרבה מקום. ובכבישים המהירים מרבית המכוניות חסכוניות גם שאין לפלואנס יתרון ממשי; בוודאי עם טווח נסיעה קצר. אבל הכי שגוי המודל החזירי הייחודי לארץ של מכירת סוללה והטענתה. בארצות האחרות בהן הושקה המכונית, הדגש על עמדות טעינה ללא החלפת סוללה. רוצים להצליח? עברו למודל דומה והציעו רכב קטן יותר. | 09.12.12 (ל"ת)
3. אני רוצה מוניות חשמליות בתל אביב. כמה שיותר. בלי רעש ובלי עשן. שבטר פלייס תתפור איזה חבילה אטרקטיבית למוניות, עם עמודי טעינה מהירה בהן הן יטענו כשהנהג עוצר לצהריים. תומר | 09.12.12 (ל"ת)
2. מנהלי בטר פלס כנסו שימו לב מה נחוץ כדי להצליח אם יבטיחו לכם מנהלי בטר פלס 100,000 מנויים תוך שנה ו 200,000 מנויים תוך שנתיים בתמורה להוזלה של 50 אחוז מהמחיר ועם חבילת של חשמל בלתי מוגבלת האם הייתם מוכנים לכך ? אם כן למה לא לעשות הפוך כדי להגשים את הנתונים הללו ? פשוט תוזילו את המחיר ב 50 אחוז ותראו אך כמות מטורפת של לקוחות מצטרפת לחברתכם !!! קחו את ישראל כשדי ניסוי עולמי שאם תצליחו בו בקנה המידה הקטן של ישראל יש לכם סיכוי להצלחה ענקית בעולם כולו ,ושם תמצאו את הכסף הגדול !!! אילן | 09.12.12 (ל"ת)
בטר פלייס מחפשת הכנסות: בוחנת הוזלת מכונית ושינוי חבילות הליסינג
22 תגובות לכתיבת תגובה