16. טסלה דגם S ודגם X חברת טסלה התחילה למכור רכבים בארה"ב. זוהי מכונית חשמלית שנוצרה להיות חשמלית מרגע יציאתה לאויר העולם. לא כמו "הלבשה" של מנוע חשמלי לרכב קיים. כמו שמנסה חברת "בטר פלייס" לעשות עם רנו פלואנס. אנא פרסמו כתבות על המכוניות החשמליות של טסלה. אני ממתין לשמוע איזה יבואן ישראלי יקח על עצמו לייבא את טסלה לישראל. העתיד טמון ברכב חשמלי. ציון | 11.12.12 (ל"ת)
15. הרכב הזה בושה לרכבים חשמליים 128 ק"מ?! הטסלה S נוסעת 400+ ק"מ על מנוע חשמלי. אלכס | 11.12.12 (ל"ת)
14. מה זה המחיר ההזוי הזה? עד כמה שידוע לי לא ממסים אותה ב 118% , אז למה היא עולה כמו BMW בחו"ל? | 11.12.12 (ל"ת)
13. לטכנאי - לא ימכרו לך גם אם תרצה . הרכב לבעלי בתים פרטיים בלבד. לסתם אחד , לאזרח , לטכנאי - כולכם כנראה ממומנים. בנזין סולר או גז - הדלק האידאלי. ממלא חמש דקות נוסע 500 ק"מ. בעוד מאה שנה כשחשמלית תגיע לזה במחיר שפוי גם לסוללה נדבר. עד אז חלומות נעימים . | 11.12.12 (ל"ת)
12. איזה כותרת "הישראלי הראשון שזכה לנהוג בניסן לייף" אז ככה גם אני ישראלי וכבר נהגתי בלייף יותר מפעם אחת בשנתיים האחרונות. ואפילו אני לא הישראלי הראשון שעשה את זה. מכוניות חשמליות הן העתיד!! צריך להשקיע בתחנות טעינה מהירות (בין רבע שעה לשעה והמכונית טעונה). חברת חשמל בוחנת בימים אלה כמה יצרנים והם מתכננים כמה מאות נקודות טעינה ברחבי הארץ. אני מקווה שלא יקחו דבר טוב ויקלקלו אותו. סתם אחד | 11.12.12 (ל"ת)
11. מנועי הבנזין /סולר - יהפכו בעשור הקרוב להיסטוריה. מחירן של מכוניות בנזין וסולר יצנח בבת אחת - אף אחד לא ירצה לגעת בזה. זה יראה כמו שנראיו לנו היום טלויזיות CRT (אלו עם מסך הזכוכית) או כמו שנראה לנו היום רדיו מנורות, או כמו שנראה לנו היום טלפון חוגה. מי שלא מבין את זה, כנראה שאינו עוקב אחרי מה שקורה בעולם בתחום הזה. אזרח-1 | 11.12.12 (ל"ת)
8. לא הגזמתם? עד לפני חודש נהגתי במכונית הליף הקדם יצור מס 14. קיבלתי אותה באוקטובר 2010 ישראלי שעובד בניסן USA............. הישראלי הראשון? | 11.12.12 (ל"ת)
7. גם טסלה מודל s תוכננה להיות חשמלית תעשו גם עליה כתבה מקיפה, זו אחת המכוניות (לא רק החשמליות) הטובות ביותר בשוק. משה | 10.12.12 (ל"ת)
6. המכונית הזו מתאימה לי להפליא - 20-60 ק"מ עירוניים ביום וחניה מתחת לבית נסיעת הרכב שלי כוללת הרבה נסיעות קצרות בין לקוחות, חלקן הגדול בזחילות רמזורים ופקקים. בתחלית ובסוף היום סבבי ילדים לבי"ס \ גן \ חוגים. הדיזל הקטן הנוכחי אפילו לא מתחיל להתחמם ולהגיע לטמפרטורת עבודה בנסיעות הקצרות האלה, ז"א הוא נשחק ומזהם להחריד. טכנאי בגוש דן | 10.12.12 (ל"ת)
3. מצחיק, זה פחות ממה שפוקוס עושה שהמחוג של הדלק על שמינית מהסוף השבוע היו לי רגשי אשמה וחרדה שלא מילאתי דלק, שבדקתי במחשב הרכב כמה נשאר לא האמנתי שזה חמישים אחוז יותר ממה שחשמלית עושה. איך אפשר ליהנות מנהיגה שאתה כל הזמן פוחד שיגמר לך האנרגיה? | 10.12.12 (ל"ת)
2. המכוניות החשמליות יתליחו באירופה וארה"ב בישראל אין להם סיכוי ... רק תחבורה ציבורית! אלון | 10.12.12 (ל"ת)
1. חוסר נכונות הצרכנים לאמץ את המכונית החשמלית? אני לא מסכים. קודם כל, המכונית החשמלית בפירוש לא מיועדת לכל משק בית, זה המצב בכל העולם וכך יהיה גם בישראל. אי אפשר ללמוד שום דבר מבטר פלייס, הם ניסו להרים מודל של "נקנק את הלקוח" והישראלים לא קנו - אכלנו מספיק קש מהחברות הסלולריות. לעומת זאת, הפריוס היקרה מצליחה יפה מאוד בישראל וזה מעודד. לדעתי, הרבה לקוחות שמחזיקים היום פריוס ישמחו לעבור לליף - מחיר המכונית דומה, התחזוקה זולה משמעותית והתרומה לאיכות הסביבה עצומה. נהגוס | 10.12.12 (ל"ת)
חשמלית ושמה ליף
16 תגובות לכתיבת תגובה