9. כל מי שמשתמש בטיסה בסלולר, מחסל את הסוללה מהר וביסודיות, היות והמכשיר מחפש רשת ואין ירון | 14.12.12 (ל"ת)
8. הבעיה בסלולרי הוא שכשהוא באוויר הוא משדר ליותר מדי תחנות בסיס זאת כיוון שאין הרבה מה שיפריע לו לשדר רחוק, ז"א במקום שמכשיר ידבר עם 2 או 3 תחנות בסיס הוא מדבר עם 30, אחרי שמכפילים את זה בכמה עשרות המראות נחיתות שקרובות אחת לשניה מקבלים עומס גדול מדי שיכול להפיל את הרשת הסלולרית | 14.12.12 (ל"ת)
6. קשקוש מטופש האיסור הזה בכמה חברות תעופה מדריכי ההפעלה בתא הטייס עברו לאייפד, ואפילו חלק ממערכות התפעול ואף הניווט. אם טייסים בתא הטייס משתמשים באייפד - כל נוסע אחר יכול. ניר | 14.12.12 (ל"ת)
5. אני תמיד נוסעת עם הנייד פתוח, ומתעלמת לחלוטין מן ההנחיות. אילו זה באמת היה מסוכן, היו לוקחים מאיתנו את המכשירים לפני ההמראה, כמו שלא מאפשרים להעלות סכינים ואולרים למטוס, לא? בכל אופן , לפעמים יוצא לי לסמס במהלך הטיסה, אבל בחלק גדול מן הזמן פשוט אין קליטה. ד. | 13.12.12 (ל"ת)
4. כבר שנים שאני מתעלם מכל השטויות האלה, הטלפון והכל דולק פשוט בתיק בלי שיראו ביינתים כבר עברתי כמה יבשות אז כניראה שזה לא עושה באמת כלום הישראלי | 12.12.12 (ל"ת)
3. חברות התעופה משקרות בעזות מצח כדי שיוכלו להרוויח משיחות טלפון אלחוטי הסלולרים משתמשים סך הכל בארבע תדרים שאין להם שום קשר לתדרים של המטוסים אלי גאטור | 12.12.12 (ל"ת)
אנחנו עומדים לנחות, נא לשבת ולשחק באייפד
10 תגובות לכתיבת תגובה