אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

היבוא המקביל צפוי להתחיל במרץ

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
יכול, גם יכול להצליח בדגמים עממיים
היבואנים הישראלים לא רגילים להתחרות על מחיר. סוזוקי אלטו "חתכה" את כל השוק של קטנות הידנית. לא ראיתי שיבואנים אחרים מיהרו להציע מחיר זול יותר. מקסימום מכרו במחיר של הסוזוקי. מעבר לזה, רכב שעולה 120K ש''ח שהם 24K אירו, זה די יקר. דבר שני, יש הרבה "שומן" במחיר הזה. לראיה, ההנחות שחברות הליסינג נותנות לרכב "אפס קילומטר". נדמה לי שעל המזדה 3 נתנו כבר 16K הנחה? עכשיו, היבואן הישראלי הוא לא היחיד שמתמודד עם מיסים גבוהים. גם בבלגיה ובריטניה מיסים לא נמוכים, ושם כנראה הסוכנים גם מקבלים מהיצרן מחירים טובים. ולמה שיצרן ירצה לשתף פעולה עם היבואן?! הרי אם בגלל היבוא המקביל המחיר של פוקוס לצרכן יירד, יימכרו הרבה יותר פוקוסים ופורד רק תרוויח. ויבואן שנמצא תחת חוזה עם חברות הליסינג, יכול להתחיל למכור פוקוסים ב פחות מ 100K ובכך להוריד את הערך של צי הליסינג? ואם יביאו פוקוס ידנית ב 85K ש''ח, האם זה משהו שהיבואן ירצה/יוכל להתחרות איתו לאורך זמן?
דודי | 13.12.12
2.
דווקא בפוקוס הזולה הם מנסים להתחרות? נשמע לי כמו נסיון התאבדות!!
אני לא מבין איך יכול להיות שהם יקנו פוקוס במחירים זולים יותר יותר מאלה שמקבל מהיבואן שמקבל הטבות מהיצרן. גם אם הם יצליחו להביא רכבים במחיר זול יותר, דלק רכב תוריד את המחירים לכמה חודשים ותתקע אותם עם מלאי שהם בחיים לא יוכלו למכור. נשמע הזוי לחלוטין!! שיתחרו ברכבי יוקרה...שם מתח הרווחים גבוה בהרבה.
איל | 13.12.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת