אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל בטר פלייס החדש: "לא אבטיח לאנשים מקום עבודה לכל החיים"

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
מחיר
לדעתי הם צריכים להשכיר את מכוניות שלהם על בסיס חודשי שאנשים יתנסו ויבינו אם זה טוב או לא, ואחר"כ להציע כל מיני סוגים של עסקאות החל מרכישה ועד שיטת ליסינג תפעולי הכל כלול במחיר סביר, למשל אני הייתי לוקח אוטו כזה אם ההוצאה החודשית שלו כולל הכל הייתה בסביבות 2000-2200 ש"ח עד 3000 ק"מ בחודש, חוץ מזה הרעיון מאוד מעניין, הבעיה היחידה כאן זה המחיר וטווח נסיעה, אבל עוד פעם הרבה אנשים היו מסתדרים עם הטווח נסיעה אם היו מציעים מחיר טוב...
דני | 18.12.12
5.
הבעיה מתחילה ונגמרת בתמחור הזוי ומנותק מהמציאות
מודל החזר הרווח היה ככל הנראה קצר מדי. אם תכננו להחזיר השקעה תוך 5 שנים, עליהם לשנות להחזר תוך 10 שנים, וכך להוזיל את העלות בצורה דרמתית. במיוחד בשנים הראשונות של החדירה. הפחתה של 20% לא תשנה כלום. רק הפחתה של 50% ומטה תהווה סיכוי להבראת החברה. אם עבור רכב ליסינג מנוע בנזין כולל עלות דלק אדם משלם היום כ - 3500 שח לחודש נטו, הם צריכים להציע זאת ב - 1700. מכסימום 2000. אחרת אף אחד לא ייכנס לסרבול הכרוך בנקודות החלפה כל כך מועטות יחסית למספר תחנות הדלק שיש בכל חור. בנוסף הם צריכים להציע מודל של נסיעה ללא הגבלה. כמו בסלולר, ולספק חשמל לטעינת המצברים בתחנות שלהם באמצעים ירוקים (סולריים, רוח, תרמי וכו'). זה כל השינוי שנדרש.
יהודי פשוט | 18.12.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת