19. איזה טיפשים. היו נותנים אותה לסוחרי ברזל תוך יומיים אין זכר לאוניה.! אלו אלופים ב לפרק הכול.......אם היא היתה טובעת בחופי הארץ. כבר מזמן היא לא הייתה קיימת. h | 22.12.12 (ל"ת)
18. לבנות גשר עד לאוניה ולהפעיל מלון במקום יותר זול ומעניין. רק לסובב אותה במקום הנוכחי | 22.12.12 (ל"ת)
17. ל- 14, כמה בלוני הליום צריך כדי לגמור את הסיפור (אולי 400 מליון) ? או אולי לחבר אליה 60 אלף בלונים פורחים (מכל העולם) כדי לגמור את הסיפור ? או 60 אלף אליקופטרים. או אולי 60 אלף גוררות (מכל העולם) שיגררו אותה ללב ים (בסה"כ). כמה | 21.12.12 (ל"ת)
15. להציל את הים זיהום גדול, פגיעה בים, חוף,טבע, אלפי טונות של ברזל פלסטיק וכימיה, שווה לפנות אפילו במיליארד. וגם על חשבון ביטוח.. sergey | 20.12.12 (ל"ת)
13. הבעיה המרכזית היא קריסה עצמית כיוון שהאונייה מלאה במים, משקלה גדול לעין שיעור מזה המקורי. הגוף מבחינת חוזק לא תוכנן לעמוד בעומסים כאילו ומכאן נובע הקושי בחילוץ. לפני שמזיזים אותה ממקומה יש לבצע סדרה של חיזוקים ותמיכות. רוני | 20.12.12 (ל"ת)
12. מבצע מעניין. השיטה חכמה מאוד. יפה. דרך מפתיעה. מורכבת יחסית לצפוי. נראה ש % הצלחה גבוהים יחסית לאלטרנטיבות. חב' הביטוח מחוייבות לפנות - זה ריף, נוכחות גרוטאת מתכת ענקית ההולכת ומחלידה באזור זה היא פגיעה אקולוגית חמורה. א.ד. | 19.12.12 (ל"ת)
11. מבצע החילוץ היקר בהיסטוריה?? ברצינות? אפילו לא קרוב. בשנת 1974 הצליחו האמריקאים להעלות שברים של צוללת גרעינית רוסית (K-129) שטבעה באוקיינוס השקט בעומק 4.8 קילומטר! זה עלה להם "רק" 3.8 מיליארד דולאר של היום (חפשו פרוייקט אזוריאן ב-WIKIPEDIA למי שמעוניין). וזו רק דוגמא אחת. מיצי | 19.12.12 (ל"ת)
10. ל 7 קוראים לזה חווית צלילה... אנשים נכנסים לתוך מערות שה׳ יודע אם בכלל יש דרך לצאת מהם מתחת למים. ולפעמים שבאים לא מספיק מוכנים אז נהרגים או נפצעים... זה קורה בספורט אתגרי ואין מה לעשות... אבל זה לא משנה את העובדה שזה יכול להפוך לאתר צלילה מדהים ויחיד במינו. גיורא | 19.12.12 (ל"ת)
7. ל- 2. אתה מדבר על אונייה באורך של 300 מטר בערך, עם כמה וכמה קומות (דקים) ועשרות חדרים (ואני לא מדבר על החדרים של האורחים והצוות) ןמבוכים. אתה יודע מה יקרה שם אם זה יהיה אתר צלילה? זה לא היתוש או הסטיל. | 19.12.12 (ל"ת)
5. למגיב 1 האוניה נוטה על צידה, כלומר חלק ממנה מתחת למים. כדי שמה שאתה מתאר יעבוד צריך למנוע מהמים להכנס חזרה לתוך גוף האוניה לא מהחור, אלא מהגוף שנמצא מתחת למים. מאיר | 19.12.12 (ל"ת)
2. למה להוציא אותה? אפשר להפוך אותה לאתר צלילה מדהים... שידאגו להוציא ממנה את כל הדלקים והחומרים המסוכנים במקום... | 19.12.12 (ל"ת)
מבצע החילוץ היקר בהיסטוריה: הוצאת הקוסטה קונקורדיה מהים
19 תגובות לכתיבת תגובה