13. בכביש 6 מסוכן ביותר להעלות את המהירות עד שייתקימו התנאים הבאים: 1. שלושה נתיבים 2. שוליים בגודל סביר ולא מיניאטורי כמו היום (שול שמאל כ 1 מ', שול ימין בקושי מספיק לרכבים פרטיים ברוחב של עד 1.8 מ') 3. לאסור על משאיות לנסוע בנתיב השמאלי ביותר (בכל מקום שיש 3 מסלולים לפחות) 4. תאורה לכל אורך הכביש ולא רק במחלפים. ליאור | 27.12.12 (ל"ת)
12. ל-10,מאוחר מדי? זהו? ממחר אתה מחרים את כבישי הארץ? עובר למתחרים? נכון שזה מעט מדי, אבל כמו שכולנו יודעים בארץ הקודש דברים זזים לאט. אז לפחות אפשר לשמוח שמשהו זז. אבי | 26.12.12 (ל"ת)
10. מעט מדי, מאוחר מדי. צריך להתיר 120 קמ"ש בכמעט כל כביש מהיר בארץ. רוב הנהגים כיום נוסעים סביבות ה-120. בכביש 6 ו-431 צריך להתיר 130. אלו כבישים חדשים שנבנו על פי סטנדרטים עדכניים ולכן הם מתאימים למהירויות הללו. טל | 26.12.12 (ל"ת)
7. מזמן היה צריך לעלות ל130, ולפתוח את הצורה למי נוסע 135. ושילוט - חובה שילוט עד היום בכבישי ישראל רבים מהנהגים מנחשים כמה מותר לנסוע וכמה אסור. איפה עדכנו ואיפה לא, האם צריך להיות שלט שמתריע או לא?! צריך שיהיה משמעט ברזל כמו באירופה - 130 מותר, 135 - קנס 500 ש"ח, 145 קנס 1000 ש"ח, 155 קמ"ש - שלילה וקנס 2000. מצלמות כל 5 קילומטר. הבעיה שבישראל יודעים רק לשים מצלמות... וגם זה לא במקומות מסוכנים. והכי חשוב - אלטרנטיבה - תחבורה ציבורית בשבתות! ג'ין | 25.12.12 (ל"ת)
6. אין הגיון בהצבת מצלמה לאחר מחלף זכרון לבאים מכיוון חיפה אבל מי מחפש הגיון בישראל? | 25.12.12 (ל"ת)
5. טוב מאוד. שיפסיקו לעשות קופה על הציבור עם מצלמות המהירות בעוד המהירות המותרת מגוחכת טל | 25.12.12 (ל"ת)
בקרוב: המהירות המותרת בכביש חיפה-ת"א תעלה ל-110 קמ"ש
14 תגובות לכתיבת תגובה