אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קודם ניקח את שטראוס, אחר כך את וולמארט

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
ל -7
המספרים שרשמת לא נכונים. לקוח בישראל קונה קפסוליה ב1.70 שקל. תוריד מע"מ ורווחי הרשת תקבל שספק הקפה מקבל אולי 1.2 שקל. יש לו עלויות - הקפה עצמו, מילוי, פרסום , אריזה, שיווק. לכן הוא ישלם על קפסולה סדר גודל של 20 30 אגורות לכל היותר כלומר מכירות של 100 מיליון שקל ליצרני הקפסולות - 25 מיליון דולר עכשיו תוריד עלויות (ייצור, אכסון, אריזה, ביטוח, חומרים) ותגיע לכך שהשורה התחתונה זה 5 מיליון דולר - 20 אחוז נטו - שזה מאוד סביר (אפילו גבוה לדעתי).
המכור לקפה | 30.12.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת