11. הרי זה היה התכנון המקורי ״מכרו״ לנו עולם טוב יותר בפועל חברה שניסתה ליצור מונופול ברוח התקופה של אנרגיות מתחדשות לפחות עכשיו הם מצהירים על זה לא מבין איך מלכתחילה אשרו להם את המתווה במונופולי הזה שוב המדינה שלנו שני | 27.12.12 (ל"ת)
8. מחברת רכבים ללא סוללה נורמלית... ...הפכו לחברת סוללות ללא רכב. אחלה מודל עסקי. נקים רשת טעינה ונקווה שמישהו ישתמש בה. לא קשה להניח שעוד כמה שבועות / חודשים שוב ישנו אסטרטגיה, יחליפו הנהלה שוב, ושוב, כי פשוט קשה להודות, שכל מאות המיליונים האלה נשרפו לשווא. תעשו את הדבר הנכון - תמכרו כל נכס קיים, ותחזירו את מה שעוד נשאר למשקיעים. עושים טעויות, קורה, צריך להודות בהן ולהמשיך הלאה! בורסאי | 26.12.12 (ל"ת)
7. כל הכבוד החלטה אמיצה ונבונה אחרי 5 שנים נפל להם האסימון , למכור הם לא יודעים , לתת שרות הם יודעים דוד מלח | 26.12.12 (ל"ת)
3. פאטתי מי שזוכר את השחצנות שלהם לפני שנה ושנתיים מבין כמה הם פטתיים עכשיו. חברה טעינה עאלק.... חברת שאיבת מזומנים מבלעי המניות יותר נכון. מומי | 26.12.12 (ל"ת)
2. ברור, קיבלנו זיכיון חלומי מהמדינה ואנחנו נחלוב אותו עד הסוף. מדינה מפגרת ואולי אף מושחתת. צפצפ | 26.12.12 (ל"ת)
1. פנטזיונרים.... לא רוצים לקנות מכם, לא רוצים לטעון מכם, בטח שלא רוצים שרותי בידור וניווט מכם (???!). אז תפסיקו לבזבז את כספי המשקיעים ותעופו לנו מהעיניים. הצרכן הישראלי בחיים לא יסכים להתחבר מרצונו החופשי למונופול חדש כל עוד הוא לא חייב, והוא בהחלט לא חייב. האופציה היחידה שאני רואה עבורכם זה להביא מכונית מעולה על אמת! כמו טסלה. ולמכור שרותי התקנה! לעמדת טעינה. כי על החשמל בחיים לא נסכים לשלם לכם.... סנופקין | 26.12.12 (ל"ת)
התוכנית של בטר פלייס נחשפת: "איננו חברת רכב אלא ספקית שירותי טעינה"
13 תגובות לכתיבת תגובה