אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גם להסתדרות יש סדרי עדיפויות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
עאלק "נכון תדמיתית" ......
"החלו לאחרונה להיות רגישים לזכויותיהם של עובדי הקבלן. ההסתדרות זיהתה מקרה שהוא צודק וגם נכון תדמיתית – וסידרה להם עורך דין." - שטות כזו לא קראתי כבר הרבה זמן. עובדי הקבלן קיימים כבר הרבה שנים ותמיד זה היה "נכון תדמיתית" לעזור להם, אבל אף פעם זה לא עניין את ההסתדרות. מה שמעניין את ההסתדרות זה כסף המגיע מדמי החבר שמשלמים העובדים. אמנם עובדי הקבלן משלמים מעט כסף, אבל יש הרבה עובדי קבלן כך שההכנסה של ההסתדרות מהם יכולה להיות משמעותית. אז פתאום כדאי להסתדרות להתחנף להם. הקיום של המושג הזה "עובדי קבלן" הוא כשלון של ההסתדות. אם ההסתדרות היתה עוזרת לעובדי הקבלן להתאגד אז התנאים שלהם היו משתפרים מאוד ובעצם מבטלים את היתרון שלהם עבור המעסיק. המעסיק היה מעדיף העסקה ישירה, שהיתה זולה יותר מהעסקת עובדי קבלן. גילוי נאות - עבדתי תקופה ארוכה כעובד קבלן בתחום המיחשוב. המעסיק שלנו דפק אותנו על ימין לעל שמאל. התחננתי לעובדים שנתאגד אבל הם לא רצו. ידעתי שהמעסיק שלנו פרייאר ויאלץ להיענות לדרישות שלנו, אבל העובדים פשוט התעצלו. בסוף עזבתי - אני הפרייאר שהתחלף. האחרים הם פרייארים שנשארו. ובעניין עובדי מיקרון - שיתאגדו ויתבעו את מלוא תנאי הפיטורים שלהם, או שישתקו ויפסיקו לז**ן ת'שכל. עובדי מיקרון הם עובדים ברמה סוציואקונומית גבוהה, הם לא עובדי נקיון בירוחם שאין להם מחשב בבית. לכן מדהים כל כך חוסר היכולת שלהם לנהל את המשבר ביעילות.
פראיירים לא  | 31.12.12
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת