אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

לקנות מקרר משחר פאר

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
גיל לבנוני ומשה פונטי מנהלים כבר חודשים קמפיין ציני נגד אליס שלזינגר
גיל לבנוני דובר איגוד הג'ודו, ששכרו מכספי ציבור ומשה פונטי יו"ר איגוד הג'ודו מנהלים כבר חודשים, מרגע אחרי הקרב האחרון של אליס שלזינגר בלונדון, קמפיין ציני נגד אליס שלזינגר בתקשורת כולל השמצות, חצאי אמיתות והדלפות לעיתונאי חצר בשם מקורבים. *** אז מה יחשוב יעקב שחר שנותן חסות בין היתר לאליס שלזינגר? האם הוא יחשוב שוב לקחת ג'ודוקה ישראלי תחת חסותו כשדובר האיגוד והיו"ר משמיצים במשך חודשים את הספורטאית הבכירה בענף ובת חסותו? ומה יחשבו נותני חסות אחרים ועתידיים? ומה יחשבו האוהדים? האם כדאי לעקוב אחרי הענף המסוכסך הזה? האם כדאי להיקשר רגשית לספורטאי ולראות אותו אחר כך סובל ומושמץ? *** מעניין למה גיל לבנוני לא הזדהה בכתבה כדובר איגוד הג'ודו ועוד שלל תפקידים בעולם הספורט הישראלי בהם הוא מחזיק? אנשי היח"צ ויועצי התקשורת עושים הרבה נזק לתרבות הספורט בישראל מכיוון שהם רואים את עצמם כמשרתי העסקנים שהם למעשה הבוסים שלהם. איש היח"צ ויועץ התקשורת משרת את האינטרס של העסקן בראש ובראשונה ורק אחר כך את האינטרס של הענף ושל הספורטאים. דרך אגב אנשי היח"צ מוכרים גם שירות מיתוג ויעוץ תקשורת לספורטאים עצמם וכך בכובע שלהם כדובר של איגוד אין להם אינטרס לקדם ספורטאי. עדיף לכיס של הדובר שהספורטאי יבוא באופן פרטי אם הוא רוצה יעוץ תקשורת, מיתוג או סתם ניהול של דף ספורטאי בפייסבוק. **** ירון מיכאלי מצוטט בכתבה: "בישראל כמעט אין אנשים שעוסקים בייעוץ תקשורת בספורט כי זה לא כדאי. את מעט הכסף שיש לאיגודים הם מעדיפים להשקיע בתחרויות בחו"ל ולא בדובר או ביועץ תקשורת. זה לגיטימי, אבל אם תחשבו בגדול, לא תהיו קטנים. כאן אפילו נסיעה של דובר האיגוד עם הנבחרת למשימה בחו"ל נחשבת למותרות" *** התשובה שלי לירון: יעוץ התקשורת כשקיים הוא לטובת העסקן ולא לטובת הספורט בהכרח. יועץ התקשורת משרת את העסקן. כדי לקדם את הספורט והספורטאים אפשר להשתמש בכלים של העולם החדש אפילו בלי להצטרף לנסיעה. לקחת תגובות מספורטאים ולהעלות לאתר האיגוד. זה עניין של החלטה. אפשר להודיע לכל הספורטאים שאחרי תחרות הם מחויבים לשלוח תגובה ותמונה לכתובת מייל שנקבע מראש וימנו נער מתנדב שיאסוף את התגובות ויעלה לאתר האיגוד. אפשר להשקיע יותר ולהכין ראיון כתוב עם הספורטאי המצטיין. אפשר לבנות קהילה סביב הענף והספורטאים. אבל יועצי התקשורת הנכבדים תקועים בעולם הישן ומעדיפים לשלוח שוב ושוב הודעות לתקשורת עם תגובות של היו"ר והמנכ"ל. *** לדוגמא, רק כדוגמא אתם מוזמנים לחפש בגוגל "BentzWatchJudo" ולהגיע לערוץ היוטיוב ודף הפייסבוק שתחזקתי כתחביב בשנתיים האחרונות וזה עבודה רק שלי לא של קהילה שלמה שניתן ורצוי לפתח ולתחזק.
BentzWatchJudo | 03.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת