17. הבנת הנקרא חברים לא מדובר בהנחה אמיתית אלא בהגנה על מחיר המשומשת לפי מגיב 8 הרכב יעלה 68 אלף אבל שימו לב אחרי 3 שנים אין לכם רכב זה שווה ערך לירידת ערך של 23 אלף שקל בשנה זה באמת נותן בטחון שהרכב לא יהיה שווה אפס כי כל המודל קרס ואין שוק למשומשת אבל בינתיים אתה משלם 2000 ש"ח בחודש רק על האוטו1 קחו דוגמא תארו לכם שאתם קונים מזדה ב130 אלף ובעוד 3 שנים מוכרים אותו כמשומש ב60 אלף שח - לא מלהיב נכון? היום חברות קטנות משלמות לחברת ליסינג פחות מ3000 שח (כולל מעמ) עבור רכב 1600 חדש, ביטוחים, רשוי ואחזקה מלאה יש פה גם ענין ריבית אבל הוא שזניח בריבית של היום ארז | 14.01.13 (ל"ת)
16. הכישלון לא יתום, יש לו שלושה אבות: ניר גלעד, קפלינסקי ואגסי. הנהגים לא מתומתמים....... הם יקבלו מיליונים, ואנחנו נשלם את מחירי ירידת המניות של החברה לישראל (ללא כיל). שרפו מיליארדד שקל, בזבזו זמן, אך הכי גרוע,חשבו שהנהגים הישראלים מומתמים...... ישלמו בשביל משכורות מיליונים כו עלן רכב רגיל, שעה שקבלו הטבות מס בזכות קשרי הון שלטון והחשמל זול משמעתית מדלק. הכיוון של ההנהלה נכון, יצטרכו להוריד את עלות השימוש לחצי מבנזין ואז יצליחו, אחרי שיפטרו מכלהכישלונים שהשקיעו כסף בהנחה שהנהגים מתומתמים. פנסיונר | 04.01.13 (ל"ת)
15. מדוע אין דין וחשבון לאגסי הוא פשוט שרף מילארד שקל של משקיעים ביוזמה כושלת ידועה מראש. עכשיו הוא צוחק בדרך לבנק... וכל אלה שקנו את הרכב ישארו עם אוטו חסר ערך, אחרי ששירות החלפת סוללות תקרוס. ג.ש. | 02.01.13 (ל"ת)
12. מחיר 70 אלף לרכב משפחתי חדש - מצוין עכשיו נשאר להבטיח מחיר דלק נמוך יותר - ואז ההצלחה בטוחה . לגבי חברות ליסינג - אם ההנחה לא תתגלגל ללקוח - חבל על הזמן אף אחד לא יקנה . חיים ישראל | 01.01.13 (ל"ת)
11. תנו מחיר כזה לצרכנים הרגילים ומחר אני רוכש רכב מכם. אני נוסע לא יותר מ10 קילומטר ליום בדרך כלל. מוכן מחר לעבור אליכם אבל לא ב120K 68 בואו קחו את שלי ששווה קצת יותר ותביאו את שלכם. אפילו לא אבקש הפרש... השאלה בכמה יימכר לי החשמל אם אני לא מש משתמש כבד... זק | 01.01.13 (ל"ת)
10. קרסו ינקנקו אותם אני מכיר את קרסו הם לא יסכימו שביצעת תעלה חצי מהבנזין. וינסטון בהם מאחור קרטוגו | 01.01.13 (ל"ת)
8. הדיל הזה כבר קיים במסגרת ליסינג פרטי של בטר פלייס אני עכשיו חתמתי על חוזה למימון פרטי לחשמלית של בטר פלייס. העסק מאוד דומה- תשלום חודשי בשווי חלקי של הרכב (סביבות ה-68K), ואחרי 4 שנים הרכב חוזר לב"פ. ואגב, כאדם פרטי- זה חוסך לי את הקופון שגוזרים בחברות הליסינג. יופי... אחרי כל ירידה יש עליה חנן | 01.01.13 (ל"ת)
7. סוף סוף התעוררו בבטר פלייס סוף סוף מישהו שם הבין שכדי להצליח בשוק הרכב בישראל, חייבים לעבור דרך חברות הליסינג. ולעבוד איתם יש חוקים ועלויות. סוף סוף מישהו הבין שם שלא מדובר על סלולאר - מדובר על רכב!! השלב הבא יהיה, שגם יביאו אנשי מכירות שיודעים למכור רכבים ולא "זמן אוויר"!!! אג | 01.01.13 (ל"ת)
6. להבנתי מחיר הרכב לנהג בחברה אם כך צריך להיות זול משמעותית מרכב בנזין. מחכה שזה יקרה ואז אשמח לבצע מעבר!! מאיר שמאלני שפוי גם | 01.01.13 (ל"ת)
4. ממליץ בחום למי שלא נוסע יותר מ-100 קילומטר ביום (אחוז גבוה מאוד מהציבור) ברשותי מכונית חשמלית של בטר פלייס כבר מספר חודשים. בתחושת הסחיבה והנוחות זהו הרכב הטוב ביותר שנהגתי בו עד היום. כמו שציינתי בכותרת אני לא נוסע יותר ממאה קילומטר ביום ולכן טווח הנסיעה לא מפריע לי, אני מטעין בחניה הפרטית שלי בבית (חניון משותף). גם כשנסעתי נסיעות ארוכות, לא הייתה לי שום בעיה, פשוט החלפתי סוללה בתחנות הייעודיות, והמשכתי בנסיעה. (החלפה אורכת דקות בודדות) שורה תחתונה: ממליץ בחום למי ששוקל ומתלבט. לא תתחרטו! לקוח ליסינג של בטר פלייס | 01.01.13 (ל"ת)
2. יש רק בעיה אחת כדי שחברות הליסינג יקנו, העובדים צריכים לרצות את הרכב הזה... אבל העובדים לא רוצים רכב שצריך לתדלק כל 100 ק"מ, ושאין בו מקום בתא המטען לציוד משפחתי בטיול ממוצע (וגם לא גלגל רזרבי) א | 01.01.13 (ל"ת)
תוכנית ההבראה יוצאת לפועל: בטר פלייס שיפרה את תנאי הרכישה לחברות הליסינג
17 תגובות לכתיבת תגובה