אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אחרי המאזדה 3 גם דגמי יונדאי מתייקרים

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
לקרוא את תגובה 10 ולהבין
הבנקים בשוק משנת החרם שעשינו על החדשות וחייבים לשפר דחוף את המאזנים של חברות השיעבוד רכבים הקרויות "ליסינג". המחיר נפל בחצי!! מדהים הפער בין אוטו 2011 לאוטו 2013! טידות ומזדות 3 שלא מתקלקלות לעולם נמכרות ב 60 אלף ש"ח 2010-2011!! מדהים!! היבואנים לא לוקחים צאנס ומשאירים את המחירים על כל מה שלא הולך בליסינג ואפילו הם יצירתיים כדי שהמחירים יירדו!! וזה הניצחון הגדול שלנו הצרכנים!! לדוגמא - ניסן קשקאי וג'וק בגיר ידני! ניסן ליף חשמלית! טיוטה והונדה היברידיות מקטן ועד גדול! דיזלים מצרפת ועוד
האחד | 02.01.13
10.
באופן לא מפתיע הדגמים שהתייקרו הם דגמי הליסינג בלבד
מדהים לראות איך אצל אותו יבואן ואותו היצרן יש התייקרות רק בדגמי הליסינג: טויוטה מייקרת את הקורולה אבל משאירה את מחיר הדגמים ההיברידיים צ'מפיון מוטורס מייקרת את האוקטביה אך משאירה את מחיר הגולף (הם קונים את שניהם בעצם מאותו היצרן ובאותו המטבע עם אותם תנאי קנייה) ואצל כולם המשפחתיות-ליסינג התייקרו אבל מכוניות המיני והסופר מיני הנקנות בעיקר ע"י צרכנים פרטיים נשארו אותו דבר. דבר זה חושף בדיוק את הכוונה האמיתית מאחורי המהלך - לתמוך במחיר המחירון המלאכותי (והמנותק מהמציאות לחלוטין) של המלאי הנדרש לצורך הדוחות הכספיים הרעועים של חברות הליסינג.
משה פ. | 02.01.13
9.
מה רע בלקנות מאזדה בליסינג?
מאזדה אוטו מצוין כמו כל הרכבים היפנים. מאוד נפוץ בארץ, זה נכון, אבל זה תורם לעובדה שאפשר למצוא אותו במחירים שפויים ולא במחירים שרשומים פה בכתבה. את המאזדה שלי (3, כן כמו לכולם) קניתי מאלבר עם קילומטראז' של פחות מ10,000 ומחיר מצוין. אז מה רע? רק ככה אפשר.
אלעד  | 01.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת