אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"אם בכל מקום יהיה מספר סופרמקטים כמו באשדוד - הציבור יחסוך מיליארד שקל בשנה"

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
עודף סניפי רשתות גורם לקריסת רשתות שיווק. אשדוד היא חגיגה חיובית!!!!
כמה שלא נאמר שהכלכלה שלנו פורחת, זה לא כך. חסמי הכניסה הנמוכים לשוק הסיטונאות מאפשרים למתחרים רבים להכנס. העובדה שקיים מספר רב של סופרמקטים בשוק תורמת לכלכלה ומאוד. התחרות יוצרת ירידת מחירים של 20-40%, הורדה זו באה על חשבון שני צדדים, הראשון בעלי רשתות השיווק ( ההורדה לא גורמת למאזן שלילי אלא מקטינה את הרווח שמגיע לבעלי השליטה) והשני הצרכן, עודף הכסף ( או הקטנת הגרעון בבנק) תניע את הכסף לשווקים חדשים ותאפשר לעסקים קטנים או אחרים גם לפרוח.
בוריס | 02.01.13
2.
עודף סניפי רשתות גורם לקריסת רשתות שיווק. אשדוד היא חגיגה שלילית.
מי שלא מבין בכלכלה ואינו מצוי ברזי רשתות השיווק אינו יודע שהסניפים שמוכרים במחירי ריצפה הם עול כבד לרשתות. הסניפים האלה מאיימים על קיום רשתות השיווק. כדי להמחיש את מציאות מאות סניפי המרכולים ראוי להיכנס לחנויות המכירה בימים א-ג ולראות שהסניפים ריקים מקונים. גם ביום ד' וה' לפני הצהרים אין מכירות. משמעות הדבר שיטחי מכירה, שמשלמים ארנונה, חשמל, ביטוחים, מיזוג אויר ושכר עבודה ללא מכירות וללא הכנסה. זה אומר ביזבוז פוטנציאל מכירה. כמו טרקטור שנרכש במיליון דולר ועובד רק חודשיים בשנה. על הממונה על ההגבלים להבין את הקושי שהתחרות הממונפת יוצר לרשתות. נכון שזו בעייתן של הרשתות. אבל ע"פ הפירסומים רשתות הענק מפסידות כסף ובגדול. זכרו את רשת הקלב מרקט שקרסה. השיטה צריכה להיות שונה: על הרשתות להוזיל את המחירים בימים החלשים, בכך להביא את הקונים לנצל את פוטנציאל המכירה ולאפשר בכך,להקטין בכ-60 אחוז את מס' הסופרמרקטים. למעשה כמות המכירה תשאר כמו שהיה כי מס' הצרכנים וכוח הקנייה לא משתנה. אבל הוצאות הרשתות תקטנה בכ-25 אחוז. כן, חומר למחשבה.
נועם בלום | 02.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת