אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מה מסתתר מאחורי דו"ח מסירות הרכב של 2012?

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
חכו שלושה חודשיםעם קניית רכב
או קנו רכב משומש. רק כך היבואנים יזדעזעו ויורידו מחירים. בעצמי - הפסקתי את הליסינג, וקניתי את הרכב שנסעתי עליו עד היום. כל מי שנוסע פחות מ 30 אלף ק"מ בשנה, יחסוך הרבה כסף אם יעשה כמוני. אתם תרוויחו, וכולם יפסידו. המדינה - תפסיד מיסים (עם רכב חדש, ואת המס על רכב צמוד). חברות הליסינג - יפסידו רווחים על הפסקת חוזי ליסינג. המעסיק - יפסיד את הרווח (הקטן) שהוא מגלם בכך שנותן רכב. היבואנים - יפסידו מכירות מכוניות חדשות. ואתם - תשארו עם בין 2000 ל 3000 (ולפעמים אפילו יותר) ש"ח נוספים בנטו.
 | 04.01.13
2.
השוק חכם הרבה יותר
הכותב מייחס את הירידה במכירת כלי הרכב היפניים בגלל המטבע שלא אישר ליבואנים להעניק הנחות גדולות לחברות הליסינג. זוהי טעות; הסיבה האמיתית לירידה במכירות כלי הרכב היפניים נובעת מאיכות ירודה בהשוואה לפורד, יונדאי וסקודה. הציבור וחברות הליסינג חכמים מספיק כדי להבחין אילו יצרנים מציעים כלי רכב משובחים יותר, וזו הסיבה האמיתית.
אביהו הורוביץ | 04.01.13
1.
מסקנות וניתוח
מדו"ח מכירות הרכב לשנת 2012 עולות המסקנות הבאות: 1. קייה יכולה להיות ברוב הטבלה- 1.1 מבחר דמים רב- כמעט בכל סיגמנט. 1.2 שיפור איכות מרשימה; 1.3 עיצוב קורץ בזכות מעצב העל פיטר שרייר. 1.4 אחריות רחבה- לחלק מהדגמים 7 שנים. אז מדוע לא בראש הרשימה- חייבת לבצע הורדת מחיר דרסטית. 2. סקודה- כנ"ל מה ,שפוגע במותג זה יבואן אנטי צרכני!!!!!!!! עם מדיניות תמחיר אגרסיבית וצרכנית ועם העלאת תקופת האחריות, אין שום סיבה שלא תהייה בראש הרשימה. 3. שברולט- פספוס אדיר. ענק גלובלי עם מבחר דגמים גדול. גם כאן יבואן שלומיאל לא מגרד את הפוטנציאל, מפאת מדיניות מחירים מטופשת!!!!!!!!! 4. מאזדה- המוביל לשעבר שנקלע לנמנום עמוק!!!!!!!! שליטה רבת שנים כמוביל השוק, כנראה הובילה לנמנום שיווקי. עם הרבה מאמץ יכול להתעורר ולהחזיר ההגמוניה עם יבצע: 4.1 הגדלה מיידית של מבחר דגמים- למשל להשתלט על שוק הג'פונים ע"י יבוא הדגמים הבאים: טריביוט, CX7 CX9 - במחירים צרכניים. 4.2 עד לבוא 3 החדשה למכור את דגם 2 ליטר במחיר מנצח.
פרופסור שיווקי | 04.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת