7. אנשים הגיעו למצב שהם מביימים את גניבת הרכב שלהם כנראה שהמצב באמת גרוע. לא עדיף למכור במחיר מעט נמוך יותר מאשר להסתבך בפלילים?! תמיד אפשר למכור למגרש מכוניות (למרות שזה גם סוג של פלילים) או לחברת ליסינג. אחותי מכרה את הרכב שלה לאלבר, אולי קיבלה קצת פחות מהמחירון אבל לפחות זה לא פשע. ניצן | 08.01.13 (ל"ת)
6. אז למה מנכ"ל סלוקייטור, ישראל רון הולך הבייתה? מה הסיבה? סלוקייטור היא חטיבת האיתור בפוינטר | 07.01.13 (ל"ת)
5. אילן (מגיב #3): מה יועילו 300 או 3000 לוחמים אם המגבלות החוקיות? לצערנו, היו מקרים של שוטרים שנדרסו ע"י גנבי רכב; בוודאי שלוחמי הקבלן שלך לא יסכימו לסכן את חייהם כדי להחזיר מכונית לבעליה, ואוי להכניס עבריין זוטר ל-5 שנים בכלא. צריך דבר פשוט: מערכת מחשוב חלקים לאומית. מערכת אינטרנטית שאתה מזין אליה מס' קוד של מקור לגיטימי לחלפים (יבוא או פירוק מרכב), בוחר מתוך תפריט חלק מסוים שנכלל במקור, ומקבל בתוך שניות מספר אסמכתא שאתה חייב לציין בדו"ח התיקון. המערכת בודקת לבד שלא מפרקים מאותו טנדר איסוזו מושבת שני מנועים, שלא מפרקים גיר מרכב עם רישוי בתוקף, ושלא מתקנים עם החלפים של אותה מכולה עם 200 דלתות ימין לקורולה 201 מכוניות. תשלום לכל העסק ע"י משרד התחבורה או שקלים בודדים עמלה לכל שאילתא. אפשרות ללקוח לוודא בחינם שמספר האסמכתא תקף. ניהול ע"י חברת היי-טק שתיבחר במכרז לפי ניסיון ומחיר נמוך לשאילתא. מעלים את אחת הסיבות העיקריות לגניבת רכב- הרי אי אפשר להשתמש בו כמקור לחלפים. על הדרך, גם מעודד את המוסכים לא לעבוד בשחור (ממילא עובדים רק עם חלפים חוקיים, שבוודאי נרכשו במחיר מלא) ומשפר את איכות החלקים (לך תדע מה מצב החלק ה-"משומש במצב טוב" , ספק-גנוב, שקיבלת במחיר נמוך). מאיר | 06.01.13 (ל"ת)
3. ממש לא מסכים יש לי תחושה שיש כמה גורמים שיש להם אינטרס שהגנבות ימשיכו כרגיל: המדינה: מסים חברות הביטוח: מחזורים ענקיים, הכנסות גדולות מוסכים: חלפים זולים רק אנחנו הנהגים סובלים מפרמיות מטורפות... 30,000 מכוניות נגנבות בשנה * 100,000 ש"ח למכונית זה: 3 מיליארד שקל בשנה. שוב לכל כבדי השמיעה: מדינת ישראל (אתה ואני) מדממת בכל שנה 3 מיליארד שקל. השתגענו לגמרי !!! את זה כולנו משלמים בעיקר דרך הפרמיות המטורפות לחברות הביטוח. אתם יודעים כמה בתי חולים ובתי ספר אפשר לבנות עם סכום כזה? בכמה משפחות נזקקות אפשר לתמוך? כמה כבישים לתקן?..... פתרון: חוק בכנסת מספר 1: חברות הביטוח יקימו על חשבונן כוח מיוחד שמטרתו חיסול הבעיה. חוק בכנסת מספר 2: הורדת הפרמיות לביטוח ב 40% לאלתר. הכוח יורכב מ- 300 יוצאי יחידות קרביות, משכורות מכובדות , ציוד חדיש + מסוקים+ נשק חם. (יעלה פחות מעשירית מהסכום הדימיוני הנ"ל). שלא להזכיר: 20 מיליארד שקל מתוך 40 מיליארד שהחברות ביטוח גובות מאיתנו הנהגים כל שנה לא חוזר עלינו !! אני מבטיח שתוך חודש מספר הגנבות רכב ירד פי 10. מתאים לכם? יש חבר כנסת שמוכן להרים את הכפפה? אילן | 06.01.13 (ל"ת)
2. אצלי ברכב מותקן מנגנון השמדה עצמית ברגע שהוא נפרץ, ברגע שהרכב עובר את הקו הירוק מופעלת פצצת מימן ומשמידה את הרכב ביחד עם הגנב ...... בום ! | 06.01.13 (ל"ת)
1. אם יש כזו עליה זאת אומרת שצריך לעבור לאיתוראן ודרך אגב מסקנה שניה ,טנדרים יד שניה חסר בשוק ואין מצב שזה הזמנה של גנב כפי שתארתם. אז אני לא יודע מי החחמולוג שכתב את הכתבה המצחיקה הזו על הבוקר דן | 06.01.13 (ל"ת)
ההאטה בשוק המשומשות הביאה לעליה בגניבות רכבים
7 תגובות לכתיבת תגובה