34. ל-30 הסבר תנע סיבובי איך סביבון לא נופל ? בדיוק אותו הדבר יש בתוך הרכב גוף כבד המסתובב סביב צירו והוא נותן תנע זוויתי בכיוון מאונך לריצפה (בדיוק כמו סביבון ) כתוב גיירוסקופ בוויקיפדיה ושם תקבל הסבר הרבה יותר מפורט עמנואל | 14.01.13 (ל"ת)
33. יש כאן מגיבים, מה אגיד לכם... ללקק את האצבעות :) תערובת של אווילות טבעית, והתחכמות מטופשת. ראשית, אמנם הזכירו רק שבעים פעם בכתבה, את קיומם של שני ג'ירוסקופים שמאזנים את הרכב כאשר הוא עומד, אבל יש עדיין כמה מגיבים שקשה להם להבין מה מאזן את הרכב הזה. למי ששאל "איזה כח" עושה את זה --- הג'ירוסקופ הוא מכשיר שמפעיל כח, המתנגד לשינוי כיוון. מקור הכח הוא חוק שימור התנע. נותנים לגוף מסתובב תנע-זויתי גדול בכיוון מסויים, ואז אם רוצים לשנות את הכיוון צריך "לשלם" בהשקעת כח גדול, ומה שמרגישים זו "התנגדות" לשינוי הכיוון. לעניין המחיר, מדובר על הפלצה מארץ ההפלצות. להזכירכם, מחירו של הסגוואי 3000 דולר בקירוב. זה פשוט מגוחך. אם המכשיר לא יגיע למחיר 2000 דולר או פחות (הינו פחות מעשירית מחירו המוצע) אין לו תקומה. זו פשוט עוד הפלצה. לדעתי גם אין בעיה לעשות את זה במחיר פחות ממחירו של הסגוואי, גם מפני שהוא צריך לעשות פחות דברים, וגם מפני שרובו הגדול הוא מחזור של טכנולוגיות ישנות וזולות (קטנוע). אמת וצדק בדברי אותו המגיב הטוען שהמהפכה האמיתית היא אופניים, אולם זו מהפכה שסופה להכשל, בגלל שהיא מנוגדת מאד לטבע האנושי לשבת ולא ללכת, לנוח, ולא לנוע --- אם המציאות מאפשרת זאת. אדם לא רעב, ושנמר לא רודף אחריו, אינו הולך (ובטח שלא מדווש) לשום מקום, אלא אם נטרפה דעתו במקצת, או שחזק עליו הצו החברתי לעשות פעולות המנוגדות לטבעו. תוכיח הכרס הגדולה של כל האנשים שאוכלים ג'אנק פוד. עוד קיבעון גנטי שלנו, לאכול כשיש אוכל. לנוח כשאפשר. לקחת כשיש מה. וכו'. גם אם נצליח לחנך המוני בני אדם לנסוע באופניים במקום מכונית, ונשיב להם את בריאותם ואת חייהם --- הם תמיד יהיו בטלים בששים מול אולו שלא נצליח לשכנע משה זוכמיר | 13.01.13 (ל"ת)
30. זה רק אני או ששכחו להרחיב על הדבר הכי חשוב: איך בדיוק האופנוע נשאר מאוזן ומה מקור הכוח לאיזון ........ | 12.01.13 (ל"ת)
25. משהו לא ברור לי... הבחור טוען ש "מספר החלקים שמרכיבים אותו הוא רק 10% מזה הדרוש להרכבת מכונית" אז למה המחיר של המוצר הזה לא עולה 10% ממחיר של מכונית? טוב, בטח תגידו שיש עלויות נוספות של גיירואים ותוכנה אז אתפשר על 20% ממחיר של מכונית. רני | 10.01.13 (ל"ת)
24. לחברת אל-כל אלקטרוניקה יש משהו דומה קטנוע היברידי (הראשון מסוגו בארץ) שנוסע על חשמל ודלק עושה כ - 100 ק"מ לליטר משולב! היברידי | 10.01.13 (ל"ת)
23. מה שאני שמעתי יגרום לכם להתפרק על הכסא יש תחנת מרכז על הירח ... משהו שלא סיפרו לנו ! תחנה פעילה עמוסת בני אדם אמריקאים ואירופאים ויש גם נציגות ישראלית הם פעילים שם ומקימים את התחנה כבר 7 שנים כשער קפיצה למאדים ! שראיתי תמונות אמרתי אני לא נשאר בכדור הארץ ... אני חייב לעבוד איתם עד עכשיו לא קיבלתי תגובה מנאסא העתיד שונה זה בטוח אנונימי | 10.01.13 (ל"ת)
22. כבר יש מהפכת תחבורה, וקוראים לה "אופניים" תראו מה קורה בת"א. 20% מהנסיעות בתוך העיר הן על אופניים. סלילת שבילי אופניים בכל הערים בארץ ובינהן תחולל מהפכה בכל הארץ. המהפכה כבר כאן | 10.01.13 (ל"ת)
21. תשובות לחלק מהמגיבים ל 9 - הסגווי פשוט עומד על המקום בגלל הג'ירוסקופים שבו. החשמל מספק לו מספיק כח לשאת אדם אדם משקל 140 ק"ג. הוא לא מיוצב עקב תנועה קדימה ואחורה פשוט יציב על המקום. על אותו עיקרון כנראה עובד הקטנוע. ל 13 - על רכבים חשמליים וסגווי בתוכם (וכנראה גם על הקטנוע הזה) אין מס. המדינה מעודדת ומקדמת כלי רכב חשמליים. לכן, כדאי להביא סגווי ביבוא אישי ב 5,000 דולר (אפשר לשלם בכרטיס אשראי), להוציא אישור ייבוא ממשרד התחבורה ולא לשלם ליבואן בארץ 35,000 ש"ח...... ולשאר החוכמולוגים - אם זה היה רק עניין של ג'יירוסקופ, הסינים היו מוכרים סגווי סיני כבר מזמן. הסוד זה התוכנה של נאס"א המתרגמת תנועות גוף ושווי משקל וממירות אותו לתנועה משה | 10.01.13 (ל"ת)
19. עוד פרוייקט שעתיד להיכשל בישראל אני עדיין עם האופניים הממונעות שלי לא צריך רישיון ואפשר לנסוע איפה שרוצים בלי לדאוג שיגמר החשמל!!! בלאט!!! אל מבחוח | 09.01.13 (ל"ת)
18. רעיון נהדר, יום אחד במידה ויצליחו למכור כמיות ושטייניץ יהיה בבית אבות אקנה לי אחד. | 09.01.13 (ל"ת)
17. סבסוד.... בארה"ב מסבסדים מ-24K USD ל-19K USD. פה לא רק שלא מסבסדים, גם לוקחים 100% מס. ההוא משם | 09.01.13 (ל"ת)
16. במחיר הזה קונים בארה"ב טויוטה קאמרי...מקורולה מקבלים עודף... וחוסכים 200 שקל בדלק.... | 09.01.13 (ל"ת)
11. למגיב 9 אתה צודק אבל נראה שהם מתכוונים שישנם גירוסקופים מיצבים בתוך השלדה כלומר סביבונים בעלי משקל רב יחסית שמסתובבים במהירות גבוהה ,ע"י כך האופנוע משיג תכונות מייצבות ולמשל לא נופל לצד ברמזור ..,למרות שיש לשיטה הזו חיסרון בהיבט של ביצועים ..,אגב אותה שיטה בדיוק משמשת לייצוב ספינות בלונדי | 09.01.13 (ל"ת)
9. לא מבין... בסגווי הגלגלים נוסעים קדימה ואחורה לצורך איזון.... מה כאן? מה מונע מהדבר הזה ליפול הצידה? שאול | 09.01.13 (ל"ת)
6. האמת חבר לו לפחות עוד גלגל שיהיה יותר בטוח לא כמו אופנוע רגיל ומכאן אפשר לעשות יותר בטיחותי להוסיף לו כריות אויר וכ"ו אלי | 09.01.13 (ל"ת)
5. השוואה לסגווי סגווי עולה כ 5,000 דולר תוספת ה"ברזלים" פה לא משמעותית עיקר היוקר נובע מעלות התוכנה שנקנתה מנאס"א זה צריך יהיה להיות בסביבות העשרת אלפים דולר הבעיה של כל התעשיה הזו זה עלות המצברים היקרה כל עוד לא יהיו תקנים כמו בבטריות הקטנות (A -AA - AAA) , כל חברה מייצרת בטריה TAILOR MADE שעולה הון תועפות (תשאלו בסגווי ובבטר פלייס....) זאת הבעיה האמיתית של התעשיה - פתרון זול של הבטריות בהצלחה משה | 09.01.13 (ל"ת)
4. ל-1 אני בטוח שהם חשבו על זה, יש פתחים בחלק האפור מתחת לדלתות כנראה זה לרגליות שנשלפות בשביל חניה או במקרה שמשהו משתבש ג'ק | 09.01.13 (ל"ת)
1. נראה מדהים, אבל מה קורה, אם החשמל נגמר / נפסק מאיזו סיבה ? השיווי משקל מפסיק בשניה והרכב נופל ? צביקה | 09.01.13 (ל"ת)
רעיונות: עומד על שלו
34 תגובות לכתיבת תגובה