6. הבעיה היא רחרת לגמרי: אין תחבורה ציבורית ראוייה במדינת ישראל!!! מדוע לקנות רכב פרטי אם יש תחבורה ציבורית הולמת (ואין כזו...)?! "בשביל כוס חלב לא צריך פרה"!!! א | 13.01.13 (ל"ת)
5. רוצים לחסל את שליטת הליסינג בשוק הרכב? השיטה פשוטה: אם בכנסת הבאה יחוקק חוק פשוט, לפיו מבחינת השווי למס, המעביד יוכל לשלם לעובד על השימוש ברכבו הפרטי בדיוק כפי שהוא משלם לליסינג (כולל דלק, טיפולים, ביטוח וכו'), ולזקוף לחובת העובד מס זהה - שוק הרכב יחזור לשפיות, מהסיבה הפשוטה שההחלטה על רכישת הרכב תחזור לידי הלקוח הסופי. זכות הקיום (כמעט) היחידה של חברות הליסינג היא עיוות המס, לפיו מעביד הרוצה להעסיק עובדים המתגוררים רחוק, חייב להחזיק צי רכבים בבעלותו (ולהעמיס על מצבת החובות) או בבעלות חברת ליסינג. כלכלן | 12.01.13 (ל"ת)
4. קומבינה מסריחה בחסות הממשלה והאוצר אדון שטייניץ הניכבד, הלואי והיינו יוון וספרד, שם נמכרות המכוניות בחצי מחיר, אתה זורה חול בעיני האזרחים . בועז | 10.01.13 (ל"ת)
3. כשל של הרגולטור שמאפשר ליבואנים להעשיר את חברות הליסינג על חשבון הנהג הקטן איפה שר התחבבורה - עסוק בבחירות ובלסייע לחברים רוני | 10.01.13 (ל"ת)
2. רק הבעיה היא שבשוק האמיתי יש רכבים שמלכתחילה הם זולים יותר ואז אין צורך בשום מניפולציות על הצרכן כמו קיה למשל וכו'...ועם כל הכבוד לחברות שמתחרות בשני השווקים כביכול - קחו בחשבון שהצרכן הישראלי לא טיפש והוא יקנה את הרכב הזול ולא את היקר שיבטיח הנחה. צרכן ישראלי | 10.01.13 (ל"ת)
1. והממונה על ההיגבלים העיסקיים ממשיך לפהק ולקבל משכורת מהציבור על כלום!!!!!!!!!!!!!!! מוטי | 10.01.13 (ל"ת)
השוק החופשי והשוק הדמיוני
6 תגובות לכתיבת תגובה