אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שנתיים לאחר שהחוק נכנס לתוקף: 35% מהצרכנים לא קיבלו כסף עבור מוצרים שהוחזרו

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
לרעות, תגובה מספר 6: כן, הרשת צודקת. אני לא קונה בפוקס אף פעם אבל הם צודקים.. חייבים קבלה מקורית
יצא לי לעשות שימוש בחוק הזה ורוב העסקים לא עושים שום בעיה, אבל כן דורשים את הקבלה המקורית כדי להחזיר את הכסף באותו אופן שהוא שולם (מזומן או ביטול אשראי). פתק החלפה הוא כשמו: פתק החלפה ולא קבלה על תשלום. במקרה כמו שלכם, כי גם אני לא לקוחה של פוקס וספק אם אהיה, הייתי לוקחת זיכוי ונותנת לאח/ות או חבר/ה וסוגרת עניין.
ענת | 13.01.13
13.
ברוב בתי העסק אומרים שהחזרת כסף זה רק תוך 24 שעות או 48 (לא זוכרת).
ולא תמיד הבעיה נוצרת בפרק זמן כל כך קצר. לדוגמה, תיק מ-Top Ten שנקרע בצורה לא סבירה. זה לא קרה תוך 24 שעות. ובכל זאת נאלצנו לקחת פשוט תיק אחר, אף על פי שגם התיקים האחרים היו באיכות קלוקלת. כנ"ל קרה לי עם נעליים ברשת To Go. בשני המקרים אכן היו מוכנים לקבל את הסחורה בחזרה ולתת תמורתה זיכוי או סחורה אחרת, אבל לא להחזיר את הכסף.
 | 13.01.13
10.
פה בארה"ב אין חוק להחזר כספי ואף אחד לא חייב לעשות את זה... אבל...
משום מה ב99% מהעסקים נהוג להחזיר את הכסף למי שהתחרט על הקניה - וללא כל שאלות או ויכוחים. המקסימום שישאלו אותך זה אם המוצר היה לא תקין. אבל גם זה רק בשביל לדעת אם להחזיר אותו לספק או למכור אותו מחדש. אולי כי זה הגיוני? אולי כי זה שירות טוב? אולי כי לא צריך לחוקק חוק במיוחד בשביל משהו שהוא הגיוני בגדר שירות טוב? נו שויין. בארץ של "מה, את לא יהודיה?!" אין טעם לחפש היגיון.
א | 13.01.13
8.
החזר המוצר
לא ראיתי בחיים מדינה שלא מכבדת את החוק כמו מדינת ישראל מכייוון מבחינת החוק הוא לא מושלם החוקים אצלינו מתקופת הטורקים הכל כאן מתנהל חוקים אישיים תן וקח רק בנינו כזה.העונשים כאן כל כך אינפנטילים שלא כדי לכבד את החוק אילו היו נותנים קנסים למישלא מכבד את החוקים במקום מיסים גבוהים אני בטוחה המדינה הייתה יותר עשירה מעכשו כי כאן בארץ כולם חוגגים אין סדר ואין צדק , אבל מה עם ישראל נאור .
רחלי | 13.01.13
6.
בקשת החזר כספי עבור מתנה שנקנתה ב-FOX
חבר שלי קיבל חולצה מתנה ברשת FOX. הוא רצה להחליף את המידה שלה והגיע עם פתק החלפה. לאחר שלא מצא חולצה במידה שלו ולא ראה חולצה אחרת שנראית לו יפה הוא ביקש לקבל החזר כספי (הוא לא קונה בחנות הזו בד"כ). הרשת סרבה בטענה שהוא חייב להציג קבלה, ופתק החלפה אינו מספק. האם במקרה כזה הרשת צודקת?
רעות | 13.01.13
2.
שימו לב בא.ל.מ (מוצרי חשמל) גובים עוד כמה עשרות שקלים על ביטול
בנוסף על 5% או 100 ש"ח הם גובים עוד 2-3% מגובה העסקה כדמי ביטול בחברת האשראי. חוקית זה תקין, אבל חובה עליהם להציג בפני הלקוח אסמכתא של חברת האשראי שאכן נגבה מהם סכום כזה עובר הביטול. תבקשו שיציגו, הם לא יכולים להציג כלום ולכן יחייבו אתכם על 5% או 100 ש"ח בלבד. מנכ"ל א.ל.מ - פתאטי מצידכם לגבות גם סכום זה, אתם הרשת היחידה שעושה זאת.
משה | 13.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת