44. חברה של אחותי עובדת שם - כנסו מדובר בשערוריה בקנה מידה מזעזע מיליון מנהלים בכירים אין כמעט אנשים שעובדים כסתח בעלויות שלא מאות מיליונים לשלוח את המבקר ומהר יצא חרוז.... אחד שיודע | 14.01.13 (ל"ת)
42. חלמאות - בוולפסון וביוספטל " שכחו" להכין מראש ירידה לנוסעים ומעברים - עיקמו מסלול נסיעה בצורה דבילית לחלוטין ואפילו מסוכנת , למה לא חושבים גדול ורק מבזבזים כספי ציבור . תודו - נכשלנו , תנו את העבודה לאחרים . לדעתי גם חברות האוטובוסים שמות יד בדבר כי מה יהיה עליהם אורל | 14.01.13 (ל"ת)
41. אם תהיה ב-2019 רכבת קלה או תחתית אני חותך. ותבדקו אותי. א-י-ן ש-ו-ם ס-י-כ-ו-י- ב-ע-ו-ל-ם. שלום עם הפלשתינאים יגיע לפני הרכבת הזו יחזקאל | 14.01.13 (ל"ת)
40. כאחד שמכיר את הדברים מקרוב ל- 6 , נכון שהעבודה נעצרה ליד הבורסה , מה שאתה לא יודע הוא שבקרוב מאוד תראה שינוי ..... מה שאתה עוד לא יודע שנחפרים בורות נוספים באם המושבות ובסמוך לצומת יהודה הלוי והרצל בתל אביב. אבל מה , קל להשמיץ , נכון ? אילו היית יודע איזה קשיים מוערמים על חברת נתע לא היית מדבר כך, , אילו היית יודע אילו אתגרים הנדסיים עומדים בפתח לא בטוח שהיית משמיץ. אבל לזרוק בוץ זה הכי קל אחד שיודע | 14.01.13 (ל"ת)
39. להשקיע חלק חלק. ורק תת קרקעי. חלק אחד נגמר השני מתחיל. גם אם זה יאריך את הזמן הכולל העלות תהיה נמוכה יותר. אחמד חבר של מחמוד | 14.01.13 (ל"ת)
33. בדיוק מה שהיה עם הרכבת הקלה בירושלים שבזבזה המון כסף מול תועלת כמעט אפסית לאזרחים. יעקב | 14.01.13 (ל"ת)
32. גם אז לא תהיה רכבת היו צריכים להביא חברה סינית כמו שהביאו חברה כזאת למנהרות הכרמל ואז כבר מזמן הייתה רכבת תחתית בתל אביב | 14.01.13 (ל"ת)
30. ניהול לא מקצועי לחלוטין אם הייתם מכירים את הנפשות הפועלות בנט"ע-לא הייתם מתפלאים.... | 14.01.13 (ל"ת)
29. עכב החילס הגדול של המדינה זה חוסר ידע משווע בתכנון כאשר המדינה מעסיקה מתכננים שאין להם מושג קלוש בתכנון העכב החילס השני זה השחיטות שרצה במסדרונות. ברגע שייפתרו משני הרעות החולות הללו נכול לראות גם בנייה מהירה של רכבת קלה וגם כבישים מתוכננים נכון עד היום אני לא מצליח להבין את התיכנון המטופש של הגשר מעל הירקון בצומת רמת החיל לכיוון קניון ר"ג הביזיון בתיכנון הוא משווע תחנות אוטובוס על גשר שנועד להזרים תנועה ובמקום זאת יוצר פקקי תנועה שי | 14.01.13 (ל"ת)
28. תלמדו מירושלים-כמה שיותר מתחת לאדמה יותר טוב!!!ולדעתי עם הפריפריות יחוברו זה יהיה גדול שלמה | 14.01.13 (ל"ת)
27. 2017 חיחי אשרי המאמין...בלשון יפה זה נקרא לזרות חול בעינים. כנסו! חכו עד שתקום ועדת חקירה לבחינה של התנהלות הארגון הארכאי הזה.. כמובן שאף אחד לא יואשם כי זה מקום של כסאות מתחלפים ואנשים קטנים מכוסתחים.. וואי וואי איזה אנשים יש שם.. מהנדס | 14.01.13 (ל"ת)
26. די די מספיק לשטוף לנו את המוח לא רק אתם חכמים פוליטקאים קטנים , תשאלו את רוני מילוא איך הוא נבחר לרא עירית ת'א, לפני ......די מספיק במקום לקרוא לזה רכבת תקראו לזה בשם האמיתי הרכבת קואליציה חיים | 14.01.13 (ל"ת)
23. קחו מנסיון ירושלים - אל תתנו לזה להמשיך! בירושלים הרכבת הקלה חרגה מהתקציב, הסתיימה ב2012 במקום 2004, וגרמה ל10 שנים של פקקים מתמידים בירושלים. ועכשיו? עכשיו העיר מלאת רמזורים של 15 שניות, אי אפשר להתנהל ברכב בכלל! והרכבת? נסיעה באוטובוס מפסגת זאב ( תחה ראשונה) למרכז העיר לוקחת 30 דקות (פעם לקח 20 דקות - לפני הקמת הרכבת הקלה). נסיעה ברכבת לוקחת 45 דקות ביום טוב!! מישהו שם עבד עלינו, ומישהו קיבל הרבה הרבה כסף על ה"פרוייקט" הזה! אני מפציר בכם, אם נשאר לכם קצת כח, תילחמו בשביל שלא יוציאו עוד שקל על הפרוייקט הזה שכל מטרתו היא להעביר עוד כסף לידי אלו שמקושרים במקומות הנכונים! שלומי | 14.01.13 (ל"ת)
22. איך זה הגיוני שחברות ישראליות בונות באפריקה וגוואטמלה ופה לא יודעים להקים דרך עפר כמו שצריך? רן | 14.01.13 (ל"ת)
21. הנה עוד הוכחה כמה מושחתים ואגואיסטים הפולטיקאים שלנו אפילו במדינות עולם 3 כמו מצרים והודו כבר יש רכבת תחתית, ורק בישראל בקושי מצליחים להקים רכבת קלה. בקצב הזה תהיה רכבת קלה בגוש דן רק ב-2030. תעירו אותי כשנגיע לשם... | 14.01.13 (ל"ת)
20. רק רכבת תחתית ולא קלה ולא שום דבר אחר אפשר כבר היום לתלות את מי שלקחו מאיתנו רכבת תחתית בתל אביב. רכבת קלה שעולה 50 מיליארד זה כלום לעומת הרכבת התחתית שתבוא במקומה כי נצטרך להרוס אותה כי היא איטת ולא משתלמת ואז נוציא עוד 100 מיליארד ונפסיד 40 שנה נוספות של תלאביב בלי תחתית אביחי | 14.01.13 (ל"ת)
18. תזכורת: ב-1993 הניח ראש עיריית ת"א רוני מילוא את אבן הפינה לרכבת התחתית. אחרי 20 שנה, שוב אינני ילד. תמו נעורי, שיבה זרקה במלך. ורק אני בבוקר קם, בקו חמש נוסע אל הים. האוטובוס מלא עשן, שתי זקנות וכרטיסן. אחד כתב על קיר בטון, איפה המדינה ואיפה החזון? איפה המדינה ואיפה הבטון? הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם, מה שבא בקלות באותה הקלות יעלם. ולכל היהודים שמחה וגאווה! וכל הכבוד לשהההההר, וכל הכבוד לשר! אמנון סנט-פיטר | 14.01.13 (ל"ת)
17. בזבוז כסף, הרי אוטובוסים כבר עושים את זה. אפשר פשוט לסגור נתיב לנת"צ ולהנאת המשטרה, לקנוס כל מי שנוסע בו לא כחוק. . | 14.01.13 (ל"ת)
15. אה..אז ככה העשירון העליון יגיע יותר מהר למסעדות היוקרה דרך הכביש הזה?..מעניין.. גילי | 14.01.13 (ל"ת)
14. לפני למעלה מ40 שנה עשו חפירות בדיקה לרכבת תחתית בת"א כמה הפסיד המשק בגלל פקקים עושים חשבון של 5 מיליארד 40 שנה של שעות עבודה שוים הרבה יותר להמשיך מהר בעבודה אבי | 14.01.13 (ל"ת)
13. יותר פשוט היה לסלול ולהפקיע שני נתיבי תחבורה ציבורית לאטום אותם לכניסה של כלי רכב (ומוניות פרטיות!) ובזאת סוגרים את הסיפור. | 14.01.13 (ל"ת)
12. די עם הנהי, בסוף תהיה רכבת לא ראינו שהמגזר הפרטי עשה יותר טוב (ע"ע MTS) אם זה היה מופרט אז עכשיו הקבלן היה דורש עוד 7 מיליארד בגלל חריגות לא צפויות רפי | 14.01.13 (ל"ת)
10. איך אומרים.. אם המדינה לא תעשה טעויות ,הקבלנים והמהנדסים לא ירוויחו זה כמו הטמטום שבנו את איילון במחלף חולון ..התחילו משני הצדדים לבנות והיה להם סטייה אח"כ בחישובים ואז נאלצו להרוס ולבנות מחדש.. בפעם השנייה בנו מחדש אבל שכחו להוסיף קו רכבת באמצע..אז הרסו שוב את הגשר ובנו "העתיקו" מחדש קצת כמה מטרים הצידה... פשוט החלמאות פה חוגגת ואנחנו משלמים על זה.. אז כמו שאמרתי: אם המדינה לא תעשה טעויות ,הקבלנים והמהנדסים לא ירוויחו תומר | 14.01.13 (ל"ת)
9. אולי תביאו חברה סינית שתקים את זה בחצי הכסף ובחצי הזמן? מתי המדינה תפסיק להיכנע לאיגודים מקצועיים, לעובדים לא מיומנים ולהסתדרות? לדעתי זה צורך דחוף וחשוב להביא לכאן חברת זרה בעלת נסיון ויכולת אירגונית שתבצע את הפרוייקט הגדול הזה כדי שלא ניתקע איתו במשך שנים ארוכות ונגרום סבל מיותר לכל מי שגר או צריך לעבור באיזור אתרי ההקמה של הרכבת הזאת? האזרחים צריכים להתעורר ולקחת חלק בדרישות לגבי ההקמה והביצוע של פרוייקט הרכבת הזה. קארינה | 14.01.13 (ל"ת)
7. איך יכול לחרוג, העבודות בקושי התחילו ??? פשוט תיקצבו לא נכון, שולומיאליות .... אזרח | 14.01.13 (ל"ת)
6. בלוף הרכת הקלה פרויקט החפירה נעצר לפני מספר חודשים . לייד הבורסה ברמת גן . כל ציוד החפירה הועבר מהמקום . ורק המשרדים פעילים .כך זה ניראה בשטח.......... חוץ מדיבורם לא זז דבר . חברה סינית היתה מסימת את כל הפרויקט בשנה. אבל בארץ יש המון אוכלי חינם ששומרים על הכסא ומשכורות ענק . ומיצידם שהפרויקט ימשך על 20 שנה . כתבכם יוכול בקלות לבדוק את דבריי haimi | 14.01.13 (ל"ת)
5. כאשר המדינה מנהלת..... 1. איך תכננו כריית המנהרות ?? עם עכברים ???... רציפים ?? אז איפה יעמדו הנוסעים ?? בקיצור 'ברדק' ישראלי טיפוסי !!!! 2. מתי ילמדו לתכנן 7 שנים ולבצע 3 שנים ???? 3. מסקנה : כאשר חוסכים בתכנון -משלמים בעלויות ביצוע דמיוניות ול"ז כפול ומשולש !!! 45 שנה... | 14.01.13 (ל"ת)
4. בושה חוסר מקצוענות במקרה הטוב. סטנדרט של מדינת עולם שלישי במקרה הסביר. שחיתות ופלילים במקרה הרע.... אילן | 14.01.13 (ל"ת)
3. עם כמות הבזבוז! של סכומים מטורפים על המחשוב, שם אין פלא שחורגים!!! וזה הכסף של כולנו!!! עם כמות הבזבוז! של סכומים מטורפים על המחשוב שם אין פלא שחורגים!!! וזה הכסף של כולנו!!! נהג הקטר | 14.01.13 (ל"ת)
1. יש מספיק בכירים שמרוויחים מיליונים מה"פספוסים" האלה בתכנון ומההערכות מחדש ואף אחד לא שופט וקונס את ה"מפספסים" בתכנון. זה מצב של רווח לכולם. המתכננים באופן לקוי לא נענשים לעולם, והמתקנים את הטעויות תופרים חוזים של מיליונים בכל פעם על חשבון הציבור. במצב כזה, אין טעם להיות מקצוען בתכנון ובביצוע - תמיד ישלמו לך יותר אח"כ כדי גם לתקן את הטעויות שלך ! רונן | 14.01.13 (ל"ת)
הערכה באוצר: תקציב הקמת מסילת הרכבת הקלה בת"א חרג ב-5 מיליארד שקל
45 תגובות לכתיבת תגובה