17. מודל כלכלי לא כלכלי רעיון יפה, מודל עסקי לא משהו... רכב בעל טווח מוגבל, החלפת סוללות ותוכנית כמו סלולרי? נשמע מוצלח? לא יודע. למה לקנות רכב ולשלם עליו בנוסף? עלות הטעינה היא הוצאה סבירה כמו שקונים דלק. למה צריך תוכנית לפי ק"מ? אם מסתכלים קצת ופותחים עיניים "המלך עירום" למה? כי בעולם הפשוט והרגיל אתה קונה רכב חשמלי טוען ומשתמש. בלי עמדות החלפה, בלי תוכנית לפי ק"מ לא צריך כלום הכל מיותר. כולם מתלהבים, אנרגיה ירוקה אבל בפועל, יש פה מודל העמסה ללקוח. מישהו המציא ושיווק בצורה גאונית מעטפת מיותרת שלא צריך, רק שזה עלה הרבה מאוד מליונים. התוצאה החיובית היחידה היא שפיתחו מכונית חשמלית מכאן צריך ללכת הלאה ולפתח את הטכנולוגיה שתגדיל את טווח הנסיעה.. בהצלחה וחבל על העובדים. אלכס | 16.01.13 (ל"ת)
16. קונספצית שיווק מיושנת של חתונה קטולית שבה הצרכן נקשר בחוזה למוכר הרכב לא תצליח. בטרפליס תצליח בתנאי שתאפשר טעינה עצמית של הרכב בכל מקום ולא לראות בצרכן פרה חולבת. החופש לבחור | 16.01.13 (ל"ת)
15. עצה בחינם. שנו את מודל התשלום לשם התבססות בשוק בשלב הנוכחי כל ההצעות של בטרפלייס לא אטרקטיביות לצרכן שאמור לשאת בכל הסיכון ללא פיצוי של ממש. הדרך היחידה לשרוד עם היא לשווק במהירות כמה אלפי מכוניות. כדי לעמוד ביעד הזה ולהתבסס בשוק וגם להוכיח שהמודל עובד, חייבים לתמחר אחרת את המכונית ומסלולי השימוש. משה | 16.01.13 (ל"ת)
14. ניר גלעד עושה הכל לסגור את החברה.. מגיע מנכ"ל חדש עם רוח חדשה , תוכנית חדשה אבל בחברה לישראל לא רוצים את בטר פלייס נחום תקום | 16.01.13 (ל"ת)
12. טוב לדעת שהפנסיות שלנו והבנקים ישלמו את החובות של החברה הטיפשית הזו כזה קונספט אינפנטילי. פשוט מדהים שאנשים אכלו את הבולשיט הזה O_0 ולמה אין איזה יבואן שיביא מכוניות מיני חשמליות עם טעינה ביתית ... למה בחו"ל זה עובד ופה בארץ רק רמאים ונוכלים פותחים עסקים ? spongiforma | 16.01.13 (ל"ת)
10. אם אלו היו המחירים מלכתחילה לא היו מתרסקים צריך להיות חצי מחיר ממזדה 3 גם בעלות וגם בחיוב החשמל לקילומטר- לצרכן הסופי - אחרת לא ילך איל | 16.01.13 (ל"ת)
9. זה מה שקורה שיש יותר מנהלים מעובדים חברה עם כמות מנהלים (ותתי מנהלים ותתי מנהלים וכו'....) שיותר גדולה מכמות האנשים שעובדים בפועל... בזבוז כספים ופחות תפוקה חבל :-( קוקו | 16.01.13 (ל"ת)
7. חבל על הכסף, החברה הזו תפסיד תמיד, למה? כי מי שהגה את הרעיון ואלה שמימנו אותו ויצרו רכב מתאים(רנו) לקונספט היו אנשים ללא רקע מדעי אמיתי. לא התחשבו בחוקי הפיזיקה והכלכלה הבסיסיים ביותר. תכולת האנרגיה הנמוכה של המצבר, צריך ברכב משפחתי שמפעיל מזגן 2 ק"ג מצבר טעון כדי לנוע 1 ק"מ. או 300 ק"ג מצבר ל 150 ק"מ. רק כאשר (אולי עוד 5 שנים) היחס של אנרגיה משקל יהיה 1 ק"ג מצבר=1 ק"מ נסיעה ומעלה אז יהיה כלכלית ניתן לפתוח תחנות להחלפת מצברים אבל רק לכאלה שלא מוכנים לחכות 30 דקות להטענה מהירה. מבין באנרגיה | 16.01.13 (ל"ת)
4. איך הלכו למשפחת עופר 700 מיליון שקל...כנראה שהבן לא איש עסקים טוב כמו האבא... מבזבז את הירושה | 16.01.13 (ל"ת)
3. האם יש אפשרות להסב את 20 תחנות הטעינה שהוקמו לקיוסקים? חבל, יש פוטנציאל למבנים האלה, חלק מהמיקומים ממש טובים, ליד תחנות דלק וכבישים ראשיים. "בטר פליס"? - היא מתה מזמן. תוהה | 16.01.13 (ל"ת)
2. כל עוד מחירון הרכב הוא גבוה, זה לא יעבוד. כנראה שבהנהלת בטר פלייס עדיין לא הפנימו שמחירון הרכב הוא לא דבר פיקטיבי חסר משמעות. יש לו משמעות מכרעת. הוא משפיע ישירות על שווי הזקיפה למס, פרמטר בעל חשיבות רבה למשתמשי הליסינג. וזה לא משנה בכמה ימכרו את הרכב לחברת הליסינג. השורה הזו בתלוש השכר, היא שקובעת. רונן | 16.01.13 (ל"ת)
1. איך החברה חושבת להחזיר את חובותיה מרווחיות אפסית. כפי שזה נראה עכשו גורלה של החברה נחרץ,והיא לא תוציא את השנה. רכס | 16.01.13 (ל"ת)
אין רגע דל בבטר פלייס: המנכ"ל החדש בדרך החוצה
17 תגובות לכתיבת תגובה