אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אין רגע דל בבטר פלייס: המנכ"ל החדש בדרך החוצה

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
מודל כלכלי לא כלכלי
רעיון יפה, מודל עסקי לא משהו... רכב בעל טווח מוגבל, החלפת סוללות ותוכנית כמו סלולרי? נשמע מוצלח? לא יודע. למה לקנות רכב ולשלם עליו בנוסף? עלות הטעינה היא הוצאה סבירה כמו שקונים דלק. למה צריך תוכנית לפי ק"מ? אם מסתכלים קצת ופותחים עיניים "המלך עירום" למה? כי בעולם הפשוט והרגיל אתה קונה רכב חשמלי טוען ומשתמש. בלי עמדות החלפה, בלי תוכנית לפי ק"מ לא צריך כלום הכל מיותר. כולם מתלהבים, אנרגיה ירוקה אבל בפועל, יש פה מודל העמסה ללקוח. מישהו המציא ושיווק בצורה גאונית מעטפת מיותרת שלא צריך, רק שזה עלה הרבה מאוד מליונים. התוצאה החיובית היחידה היא שפיתחו מכונית חשמלית מכאן צריך ללכת הלאה ולפתח את הטכנולוגיה שתגדיל את טווח הנסיעה.. בהצלחה וחבל על העובדים.
אלכס | 16.01.13
15.
עצה בחינם. שנו את מודל התשלום לשם התבססות בשוק
בשלב הנוכחי כל ההצעות של בטרפלייס לא אטרקטיביות לצרכן שאמור לשאת בכל הסיכון ללא פיצוי של ממש. הדרך היחידה לשרוד עם היא לשווק במהירות כמה אלפי מכוניות. כדי לעמוד ביעד הזה ולהתבסס בשוק וגם להוכיח שהמודל עובד, חייבים לתמחר אחרת את המכונית ומסלולי השימוש.
משה | 16.01.13
7.
חבל על הכסף, החברה הזו תפסיד תמיד, למה?
כי מי שהגה את הרעיון ואלה שמימנו אותו ויצרו רכב מתאים(רנו) לקונספט היו אנשים ללא רקע מדעי אמיתי. לא התחשבו בחוקי הפיזיקה והכלכלה הבסיסיים ביותר. תכולת האנרגיה הנמוכה של המצבר, צריך ברכב משפחתי שמפעיל מזגן 2 ק"ג מצבר טעון כדי לנוע 1 ק"מ. או 300 ק"ג מצבר ל 150 ק"מ. רק כאשר (אולי עוד 5 שנים) היחס של אנרגיה משקל יהיה 1 ק"ג מצבר=1 ק"מ נסיעה ומעלה אז יהיה כלכלית ניתן לפתוח תחנות להחלפת מצברים אבל רק לכאלה שלא מוכנים לחכות 30 דקות להטענה מהירה.
מבין באנרגיה | 16.01.13
2.
כל עוד מחירון הרכב הוא גבוה, זה לא יעבוד.
כנראה שבהנהלת בטר פלייס עדיין לא הפנימו שמחירון הרכב הוא לא דבר פיקטיבי חסר משמעות. יש לו משמעות מכרעת. הוא משפיע ישירות על שווי הזקיפה למס, פרמטר בעל חשיבות רבה למשתמשי הליסינג. וזה לא משנה בכמה ימכרו את הרכב לחברת הליסינג. השורה הזו בתלוש השכר, היא שקובעת.
רונן | 16.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת