10. אפשר כבר היום ללכת בת"א על CAR2GO רכבים קטנים, של מישהו אחר (כלומר לא של תושבי ת"א אלא של החברה) , מזהמים פחות ולוקחים רק שצריכים. דוד | 20.01.13 (ל"ת)
8. ברור שהסיפור הזה יעלה את שווי הדירות באזור תל אביב מי שגר באזור ת"א יעשה שימוש רק ברכב חשמלי קטן ויחסוך את עלויות הרכישה והאחזקה של רכב רגיל ... יורם מראשון | 19.01.13 (ל"ת)
7. הכל מלים ריקות הממשלה מייקרת כלי רכב קטנים ולא מפחיתה מיסוי על רכב חשמלי כי היא נרקומנית של מס ובלו על דלק ועל רכב. אלה רק מילים יפות שמחפות על מעשים הפוכים משה מהמכולת | 19.01.13 (ל"ת)
6. לא עדיף להשקיע כבר בתחבורה ציבורית טובה?! לא עדיף שבכל עיר מעל 50 איש יהיו לפחות שתי קווי רכבת קלה ובערים מעל 90 איש רכבת תחתית עם מספר קווים? לא עדיף?!? יונתן | 19.01.13 (ל"ת)
5. בטר פלייס ומי שחושב שבטר פלייס לא תהנה מכך חי באשליות. משפחת עופר יודעת שהיא תקבל עזרה מהמדינה ולכן היא משקיעה ככ הרבה כסף בפרויקט שעד עכשיו הוא כישלון ובסוף יהיה לדעתי הצלחה אדירה בעיקר בעזרת הממשלה יוני | 19.01.13 (ל"ת)
4. תגובה ל3 לאף אחד אין בלעדיות על הגז. על תשובה נאסר לעסוק בכל עיסוק המשתמש בגז (תחנות כח, בתי זיקוק וכו). כל אחד רשאי ליבא גז לישראל. כל אחד רשאי להשקיע מאות מיליוני דולארים ולחפש גז בים. אתה מוזמן להצטרף לאחת מחברות החיפושים המתחרות בתשובה (הזדמנות, מודיעין, שמן ואפילו רציו וישראמקו שגם מתחרות וגם שותפות איתו). מי שלא משקיע אגורה מכיסו בחיפושי גז ונפט שלא יתלונן על בלעדיות. ראש טוב | 19.01.13 (ל"ת)
3. ומעניין למי יש בלעדיות לכל נושא הגז במדינה (כמובן מי אם לא משפחת תשובה) פופי ליטיקה | 19.01.13 (ל"ת)
2. הממשלה לא רוצה שירדו לה מיסים מהדלק בגלל זה היא פוחדת לעבור לרכבים ידידותיים לכיס של האזרח דור | 19.01.13 (ל"ת)
1. זה באמת לא חלום לא צריך תוכנית מהפכנית או תכנון מסובך. בסך הכל צריך להוריד את המיסוי (ההזוי) על רכבים קטנים, חסכוניים, זוללי מעט דלק וידידותיים לסביבה. ברגע שסמארט עולה כמו מכונית משפחתית גדולה הוא לא אטרקטיבי לאף אחד. ואז המדינה צריכה לבנות פחות כבישים, לדאוג לפחות חניות, לקנות פחות דלק ולדאוג פחות לאיכות הסביבה צפוני | 19.01.13 (ל"ת)
להיכנס לתל אביב במכונית מתודלקת בתירס ולצאת בסגוויי
10 תגובות לכתיבת תגובה