7. להגורמים המקורבים למשרד התחבורה יש כנראה מניות בחברות הדלק! הסתתרות מאחורי הגדרה של "גורמים מקורבים" מרמזת על אינטרס כלשהו, רכב המופעל על גז, על בנזין או על סוללה חשמלית ההגיון הפשוט אומר בנזין וגז מסוכנים הרבה יותר . ואם מדובר על קרינה הרי משרד הבריאות מאשר בתקן לכולנו לקבל קרינה ישירה ממהסלולר הן מהמכשירים והן מהאנטנות, ולא רק במקרה של "תאונה" חו"ח. נראה לי שיש גם קשר של חברות הנפט בכישלון של הכנסת הרכבים החשמליים של בטר פלייס. יוסי | 24.02.14 (ל"ת)
6. ראש צוות התקינה הזה פועל בכל הכח להקשות על היבוא האישי, עכשיו היברידיות צריך לבדוק מה המניעים של האיש הזה. | 22.01.13 (ל"ת)
5. כאילו שזה לא ברור שמישהו לא רוצה לאפשר לרכבים כאלו לנוע בארץ ומחפש בכל דרך יצירתית (או קצת פחות) לתקוע את זה. מדינה נוראית! | 21.01.13 (ל"ת)
4. בלון נפוח אותו בלון נפוח כמו נושא הקרינה מרכב היברידי וחשמלי. אנשים שלא מבינים מושפעים מבעלי אינטרסים...... ע | 21.01.13 (ל"ת)
3. ראש תחום תקינה - מינוי פוליטי החבר'ה ממחלקת תקינה חושבים שהם המציאו את הגלגל ובאים בדרישות שונות ומשונות כדי שאזרחי המדינה יסבלו. החל בפנסים אמריקאיים שאינם תקניים בעיניהם וכלה בשטויות מהסוג הזה. פרזיטים!!! רונן | 21.01.13 (ל"ת)
2. הרי "ראש תחום תקינה" חכם יותר מן התקן האירופאי או האמריקאי כל כך אופייני... במקום לאמץ תקנים מקובלים ממציאים איזו שטות, בלי לבחון מה המשמעות שלה. יוני | 21.01.13 (ל"ת)
הרכב היברידי? אל תסייעו לו בשעת תאונה
8 תגובות לכתיבת תגובה