אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בבילון עברה למודל חינמי, אנשי המכירות מפוטרים

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
למגיב 2- אכן לבבליון אין ענין בלקוחות
וזה בדיוק מה שכתוב בכתבה. לקוחות כמוך שרוכשים תוכנה הם מיעוט זעום ממודל ההכנסות שלהם אשר מתבסס על הטמעת פרסומות וסרגלי כלים, אגב הורדה ('חינמית') של התוכנה. משם הם עושים את הכסף הגדול, ועל כן אין להם ענין בלקוחות במודל הרגיל של רכישת שרות או מוצר. אני לא מכירה את שוק תוכנות התרגום אך בטוחה שיש הרבה תוכנות טובות וראויות ואם אתה מוכן לשלם אז בכלל.
טלי | 24.01.13
2.
אני קונה הרבה תוכנות - מעולם לא נתקלתי במדיניות כמו של בבילון
קניתי את בבילון מגרסה 4 ועד גרסה 9 ולאורך השנים לא הייתה פעם אחת שקיבלתי שדרוג חינם. מדיניות שדרוג כמו של בבילון לא ראיתי בשום מקום. תמיד הייתה איזושהי סיבה שדרשה לקנות רשיון חדש בכ"ד מעבר מערכת הפעלה. לא יתכן שמספר חודשים אחרי שרכשתי גרסה 9, יוצאת גרסה 10 ומציעים לי אותה בהנחה אבל בתשלום של למעלה מ 200 שקל ...כך "משתלם" לקנות רשיון חדש ולהעביר את הישן למחשב אחר. אני גם לא רוצה מודל חינמי עם פרסומות וסרגילי כילים אלא תוכנה טובה שאני אשלם עליה בנפש חפצה ומגיע תשלום למי שפיתח אותה אבל למה להגזים ? שלא תבינו לא נכון, בבילון לא מטעה את המשתמשים. הם בחרו במדיניות כזו פשוט כי הם יכולים ואני ממש מקווה למצוא חלופה לתוכנה שלהם (ולא. אני לא רוצה סרגל כלים)
m | 24.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת