אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עובדי אלביט מערכות ינהגו בקרוב על רכבים היברידיים

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

19.
האירופאים לא טועים
אירופה מונעת בדיזל שהוא מנוע יעיל וחסכוני, סוגיית זיהום הסביבה צריכה להימדד בשיקלול כלל מרכיבי הזיהום. רכבי דיזל חסכוניים ועמידים לאורך שנים רבות. ארה"ב היא המדינה המזהמת ביותר בעולם!!! כרגיל אנחנו מדינת חלם ובהתמדה שלנו רק נידרדר מתחת לזה
חלמוני | 29.01.13
14.
בושה לקרוא לטויוטה אוריס ״רכב משפחתי״ עם תא מטען של 350 ליטר - כנסו
בושה לקרוא לטויוטה אוריס ״רכב משפחתי״ עם תא מטען של 350 ליטר וזה עוד בדגם החדש בדגם הנוכחי יש 275 ליטר בלבד !!!!!! מה יעשו עובדים עם ילדים קטנים ? תא המטען המטען מספיק לארגז קולה וקרטון ביצים היברידי או לא הברידי.... אלביט חייבת להציע לעובדים רכב עם תא מטען גדול לפחות 450 ליטר !!! כיום רב העובדים מסרבים לקחת את האוריס בשל תא המטען הקטן חברת הליסינג שתציע תא מטען גדול תיהיה הכי אטרקטיבית !!!! 
עובד אלביט | 26.01.13
10.
רבותי, למה להיות שטחיים? הנה הנתונים האמיתיים
אני נוסע בטויוטה פריוס כבר כשנה, הצריכה בעיר 15-17 ק"מ\ליטר, מחוץ לעיר 24-26 ק"מ\ליטר, בנהיגה סבירה, לא עדינה בכלל. רק רכבי דיזל מתקרבים (לא מגיעים!) לצריכה זו, אבל היום כבר ברור שדיזל הוא הדלק המזהם ביותר ולכן אין להם עתיד. צריך לציין שרכבים היברידיים משתפרים כל הזמן, פריוס 2012 חסכוני ב-20% מפריוס 2010, למצבר אחריות של 8 שנים לעומת 3 ובקנה שיפורים משמעותיים נוספים. ישנן גם טכנולוגיות מיחזור למצברים כך שהנזק הסביבתי קטן. בקיצור, עד שלא תגענה חלופות אמיתיות (לא בטר פלייס...), הטכנולוגיה ההיברידית היא המומלצת. שאפו לאלביט, כן ירבו! ואגב, 50,000 קליפורניים בשנה כנראה לא טועים...
בעל נסיון | 25.01.13
2.
הצביעות חוגגת
הוכח כבר מזמן באין-ספור מגזיני רכב כי רכבי ההייבריד אינם חוסכים בדלק. יתרה מזאת, הרכבים הללו מזהמים מאד בטווח הזמן הארוך: החל מתהליכי ייצור המצברים, החלשותם עם הזמן, ולבסוף הטמנתם או מיחזורם (תהליך מזהם בפני עצמו). צריכת דלק אמיתית ע"פ מבחנים בחו"ל (ולא נתוני מעבדה מופרחים ומופרכים) של טויוטה פריוס מדורה האחרון עומדת על 14 ק"מ לליטר בתנאי אמת, בדומה לרכבים מקבילים שאינם היברידיים. עבור רכבי ההייבריד מתוצרת הונדה כדוגמת הג'אז, המגמה אפילו הפוכה! צריכת הדלק של הדגם הרגיל של הג'אז עדיפה על זו של הגרסה ההיברידית של אותו הרכב וכנ"ל עבור היאריס החדשה של טויוטה. מעניין הוא שבטכניון-מכון טכנולוגי לישראל, פרופ' רבים ואנשי סגל רוכשים יותר ויותר רכבים מדגם טויוטה פריוס. הם עושים זאת מתוך הצהרה תדמיתית ולא עקב רצונם לשמור על הסביבה. לראייה: כולם יודעים היכן נמצאת הפריוס שלהם ברחבת החנייה, אך רק מעטים מהם יודעים היכן נמצא פח מיחזור הניירות בקמפוס, או מיכל השלכת סוללות ה- MP3 המשומשות. כלומר: ההייבריד בעיניי מייצג זחיחות וצביעות תחת "קורת פח אחת".
ט | 24.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת