19. האירופאים לא טועים אירופה מונעת בדיזל שהוא מנוע יעיל וחסכוני, סוגיית זיהום הסביבה צריכה להימדד בשיקלול כלל מרכיבי הזיהום. רכבי דיזל חסכוניים ועמידים לאורך שנים רבות. ארה"ב היא המדינה המזהמת ביותר בעולם!!! כרגיל אנחנו מדינת חלם ובהתמדה שלנו רק נידרדר מתחת לזה חלמוני | 29.01.13 (ל"ת)
16. טויוטה קמרי היברידית 1 ליטר ל20 קמ. נפח 2500 שלא יעבדו עליכם הרכב הטוב בתבל !!! אבי | 25.01.13 (ל"ת)
15. משום מה מסרבים להביא את האוריס הסטיישן לארץ - טמטום !!!! תראו את הפוקוס סטיישן איך היא כבשה את השוק בחברות הליסינג - הרכב המבוקש ביותר כיום בארץ היום תא מטען גדול חשוב יותר מאי פעם - באלביט לא הפנימו את זה כנראה ומציעים רכב עם תא מטען של רווקים. אחד שיודע | 26.01.13 (ל"ת)
14. בושה לקרוא לטויוטה אוריס ״רכב משפחתי״ עם תא מטען של 350 ליטר - כנסו בושה לקרוא לטויוטה אוריס ״רכב משפחתי״ עם תא מטען של 350 ליטר וזה עוד בדגם החדש בדגם הנוכחי יש 275 ליטר בלבד !!!!!! מה יעשו עובדים עם ילדים קטנים ? תא המטען המטען מספיק לארגז קולה וקרטון ביצים היברידי או לא הברידי.... אלביט חייבת להציע לעובדים רכב עם תא מטען גדול לפחות 450 ליטר !!! כיום רב העובדים מסרבים לקחת את האוריס בשל תא המטען הקטן חברת הליסינג שתציע תא מטען גדול תיהיה הכי אטרקטיבית !!!! עובד אלביט | 26.01.13 (ל"ת)
11. טויוטה לי יש פריוס 2008 אחלה רכב , עושה לא משנה איך שאני נוסע 17. ויש לי רכב עבודה דיזל C3 פיקסה שעושה 25. אין בכלל מה להשוות בין פריוס ל C3 פיקסה בנוחות אבל זה על חשבון דלק... ד | 26.01.13 (ל"ת)
10. רבותי, למה להיות שטחיים? הנה הנתונים האמיתיים אני נוסע בטויוטה פריוס כבר כשנה, הצריכה בעיר 15-17 ק"מ\ליטר, מחוץ לעיר 24-26 ק"מ\ליטר, בנהיגה סבירה, לא עדינה בכלל. רק רכבי דיזל מתקרבים (לא מגיעים!) לצריכה זו, אבל היום כבר ברור שדיזל הוא הדלק המזהם ביותר ולכן אין להם עתיד. צריך לציין שרכבים היברידיים משתפרים כל הזמן, פריוס 2012 חסכוני ב-20% מפריוס 2010, למצבר אחריות של 8 שנים לעומת 3 ובקנה שיפורים משמעותיים נוספים. ישנן גם טכנולוגיות מיחזור למצברים כך שהנזק הסביבתי קטן. בקיצור, עד שלא תגענה חלופות אמיתיות (לא בטר פלייס...), הטכנולוגיה ההיברידית היא המומלצת. שאפו לאלביט, כן ירבו! ואגב, 50,000 קליפורניים בשנה כנראה לא טועים... בעל נסיון | 25.01.13 (ל"ת)
9. תגובה ל 2 קישקוש. היתה לי פריוס מהדגם החדש במשך שנתיים וחצי והצריכה המשולבת שלי היתה אחת ל 17 קמ למרות שיש לי רגל כבדה על הגז. רכבי חברה של חבריי לעבודה, מזדות ופוקוסים עשו אחד לשמונה. איש | 24.01.13 (ל"ת)
8. מתלהבים ממילת באזז מישהו בדק כמה זה משתלם?? הרי את הסוללות האלה מחליפים בסוף אז יש סיכוי טוב שלא משתלם לסוע עוד 3 ק"מ לליטר. גם זיהום וגם עלויות. EJ | 25.01.13 (ל"ת)
6. עלות מול תועלת הבעיה היא לערוך בדיקת כדאיות בין סוגי כלי הרכב הקיימים. לצורך כך כל עובד, עפ"י הק"מ הממשי, יוכל להתאים את כלי הרכב הרלבנטי על בסיס בדיקת עלות מול תועלת. יועץ ליסינג | 24.01.13 (ל"ת)
4. רק דוד אבנר ! לאלביט אני מציע שטתטילו את המשימה על דוד אבנר .אמדוקס לשעבר .ואורנג בהווה. הוא יקמבן עם חברות הליסינג ולכם יהיה "טוב" כמו שעשה באמדוקס ! ניר | 24.01.13 (ל"ת)
2. הצביעות חוגגת הוכח כבר מזמן באין-ספור מגזיני רכב כי רכבי ההייבריד אינם חוסכים בדלק. יתרה מזאת, הרכבים הללו מזהמים מאד בטווח הזמן הארוך: החל מתהליכי ייצור המצברים, החלשותם עם הזמן, ולבסוף הטמנתם או מיחזורם (תהליך מזהם בפני עצמו). צריכת דלק אמיתית ע"פ מבחנים בחו"ל (ולא נתוני מעבדה מופרחים ומופרכים) של טויוטה פריוס מדורה האחרון עומדת על 14 ק"מ לליטר בתנאי אמת, בדומה לרכבים מקבילים שאינם היברידיים. עבור רכבי ההייבריד מתוצרת הונדה כדוגמת הג'אז, המגמה אפילו הפוכה! צריכת הדלק של הדגם הרגיל של הג'אז עדיפה על זו של הגרסה ההיברידית של אותו הרכב וכנ"ל עבור היאריס החדשה של טויוטה. מעניין הוא שבטכניון-מכון טכנולוגי לישראל, פרופ' רבים ואנשי סגל רוכשים יותר ויותר רכבים מדגם טויוטה פריוס. הם עושים זאת מתוך הצהרה תדמיתית ולא עקב רצונם לשמור על הסביבה. לראייה: כולם יודעים היכן נמצאת הפריוס שלהם ברחבת החנייה, אך רק מעטים מהם יודעים היכן נמצא פח מיחזור הניירות בקמפוס, או מיכל השלכת סוללות ה- MP3 המשומשות. כלומר: ההייבריד בעיניי מייצג זחיחות וצביעות תחת "קורת פח אחת". ט | 24.01.13 (ל"ת)
עובדי אלביט מערכות ינהגו בקרוב על רכבים היברידיים
19 תגובות לכתיבת תגובה