אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

המשבר של אפל נמצא רק בראש של המשקיעים

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
ל-4
אבל זו לגמרי אשמתה של אפל. הם אלו שבכל הכזרה אומרים שמה שהם עשו הוא "מהפכני", "קסום", "מדהים". הם הרגילו את הציבור עם המושגים האלו והיום הם חוטפים בראש כי הם כבר לא מספקים את מה שהם מיצבו. לא IBM, לא מיקרוסופט ולא גוגל באים ובונים ציפיות לשמיים. רק אפל. ולכן החברה סובלת מחוסר אמון.
 | 25.01.13
4.
אנשים מטומטמים
מזמן שכחו מה זה חברה מסחרית ומה המטרה שלה. אפל שוברת שיאים כספיים שכל חברה אחרת מזילה ריר רק מלהסתכל על תזרים המזומנים שלה או על הרווח הנקי--- אבל העיקר מספידים אותה כי נכון לעכשיו הם כבר שנתיים לא "עשו מהפיכה". תירגעו טמבלים. מתי IBM חידשה משהו לאחרונה? מתי מיקרוסופט עשתה היסטוריה בפעם האחרונה? מתי סמסונג או נוקיה או סיסקו עשו לאחרונה מהפיכה להשפיעה על כמעט כל צרכן בעולם? אפל עומדת בליגה נפרדת מכל השאר. עם או בלי ג'ובס, ומי שמספיד אותה או "רואה כבר את סופה" אינו רציונלי.
יוספוס | 24.01.13
2.
נו באמת: גם בימי סטיב ג'ובס, רוב המוצרים לא היו "חדשניים":
אפל "חידשה" - אבל חידשה באמת - רק 3 פעמים בעשור האחרון: ב-2001, עם הוצאת האי-פוד; ב-2007 עם הוצאת האי-פון; וב-2010, עם הוצאת האי-פאד; ואם מתעקשים, ניתן לאמר שהיא חידשה גם הוצאת המקבוק-אייר, שהיום כולם מחקים אותו, אבל זה בקטנה. במשך כל שאר הזמן, היא לא "חידשה" אלא רק פיתחה את מוצריה והביאה שיפורים קטנים ועקביים. זה הכל. זה הכל: 3.5 חידושים ביותר מעשר שנים - והיא הגיעה להכנסות של 54.5 מיליארד דולר ברבעון בודד - התוצאה הטובה ביותר, של כל חברה, בכל תחום, אי-פעם. נראה לי שאפל מסתדרת טוב מאוד בלי כל העצות והיללות על "העדר חדשנות". אנשים התרגלו לטוב, ואינם מוכנים להסתפק בסטנדרט (גבוה מאוד).
נו | 24.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת