אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הצרכן הישראלי ניצח

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
לי אין לי בעיה עם 200% מיסים על מכונית ו100% רווח ליבואן כל עוד המדינה תספק תחבורה ציבורית יעילה,
והכי חשוב - תחבורה ציבורית אפילו מצומצמת ביום שבת ברחבי גוש דן, בירושלים, בנתניה, בראשון לציון, באשדוד ואשקלון, בבאר שבע.. מי שאין לו מכונית, מי שאין לו רישיון, מי שפיזית מוגבל לנהוג ברכב, מי שחולה, מי ששתה אלכוהול, מי שאין לו כישון טבעי לנהוג, מי שאין לו איפה להחנות, מושבת ולא יכול לנסוע לשום מקום, הוא כלוא בביתו!!! מתי תבינו את זה חבורה של חברי כנסת צבועים!!! תנו לי לנסוע באוטובוס חבורת חולירות!!!!!!!!! כואבת לי הברך המ*ן**נת מללחוץ כל הזמן על ברקס וגז, ומתפוצצים לי העצבים שאני חייב כל הזמן לשים לב לדרך ולהיות בפאראנויה שחס וחלילה אני ידרוס ילדה קטנה שהתפרצה לכביש!!!!!! אני לא ינוח ולא יניח לכם.
אלכס | 26.01.13
7.
ניצח? אולי החל להתפכח מעט
הצרכן הישראלי עדיין לא מסוגל לבצע מחאה צרכנית ואי אפשר לאגד 2 ישראלים יחד לא לקנות מוצר ולנסות להוזיל אותו. יבואני הרכב הואילו בטובם להוריד במחירים בזמן "תקופה כלכלית קשה" והצרכן קנה, אז אפשר אולי ללמוד מכך שההוזלות האלו תמיד היו אפשריות וכמה היבואנים מתעללים בצרכן!?
R | 26.01.13
3.
הצרכן לא ניצח-המחירים עדיין מאד מופקעים
היבואנים עושים רווח ממוצע של 25-30% גולמי על כל מכירה במבצע הרווח עדיין מעל 15% הפיאט 500 היא דוגמה לכך. בחו"ל היא עולה 15% פחות מאיביזה 1.4 רפרנס, בארץ גם אחרי הורדת מחיר נוספת 15% יותר. ויש לה יתרון מבחינת מיסוי ירוק. בפועל מחירה צריך להיות כ60-65 אלף שח בלבד מחיר רגיל ולא 80000 בהנחה המחירים הנמוכים יחסית נובעים מכושר מיקוח של יבואנים מסויימים (למשל מחירי אופל ופורד ומיסוי ירוק מאידך) המחירים עדיין צריכים לרדת לדגמים רבים ב15% ולא בהנחות נמאס מהנחות, שהמחיר יהיה זול מלכתחילה ותואם רווח נאה
א | 26.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת