אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סמסונג מציגה תוצאות רבעוניות טובות במיוחד

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
ענית בעצמך על השאלה - זול לייצר גרוטאות
אפל מצליחה בגלל השוק האמריקאי - זה שצרכניו נוטים חסד למותג יותר מאשר למוצר, זה שמעניק אשראי לחברה לפי המוניטין (פרסום ויח"צ) ולא לפי הישגיה הטכנולוגיים, זה שמעניק פטנטים על פינות עגולות למסגרת שחורה, אבל לא לטכנולוגיית תקשורת דור 4. הצרכן האמריקאי מטומטם. הוא משלם בכסף שלווה ממזרח אסיה על מוצר בגלל שאופרה אמרה שיש לה כזה. הוא צופה בסופרבול בשביל לראות מי יופיע השנה בפרסומת של פפסי, והוא אוהב להעריץ את חברות הענק שבבעלות אמריקאית, למרות הנזק העצום שהם עושות לכלכלה הקורסת של אמריקה. לכן הצרכן האמריקאי משלם על גרוטאה הרבה כסף.
משה | 27.01.13
1.
אני חייב שתסבירו לי דבר אחד:
לסמסונג יש מיליון מוצרים: פלאפונים, מחשבים, שבבים, מקררים, מזגנים, טלוויזיות, ציוד מכני כבד, ספינות (כן - יש להם מספנה) - מאות ואלפי מוצרים. אז איך יכול להיות שחברה שיש לה בערך 15 מוצרים (שיעול, זאת עם התפוח, שיעול) רושמת הכנסות גבוהות יותר (54.5 מיליארד לעומת 52.45) אבל רווחים גדולים בהרבה (13 לעומת 8 וקצת)? הרי אפל מייצרת גרוטאות, לא?
נו | 26.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת