אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יקי ודמני: "בשוק המזגנים באירופה יש מקום לכולם להרוויח"

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
אלקטרה = שירות גרוע וזוועתי להחריד
יש אצלנו בבניין 2 מעליות. לרוע המזל, הקבלן בחר בחברת אלקטרה להיות חברת המעליות שלנו. בערך חצי מתשלום ועד הבית הולך רק לדמי תחזוקה ושירות קבועים של המעליות, והמצב על הפנים- כל הזמן אנשים נתקעים, דלתות לא נפתחות, מעליות מפסיקות לפעול, חריקות ורעידות, כל תקלה אפשרית. מי שמתקשר ל"שירות" של אלקטרה מעליות- נענה מיד ע"י פקידה עצבנית שנובחת עליו. ככה זה בחברת אלקטרה.
יוסי | 28.01.13
4.
קשקוש בלבוש. אלקטרה מנסה להיכנס לשוק המיזוג באירופה כבר 15 שנה ללא הצלחה. קנו חברות בספרד
בצרפת, באיטליה ועוד כדי שיכניסו אותם לשוק המיזוג הפרטי והמוסדי.... ואיפה הם היום?! באותו מקום ואפילו גרוע יותר. נראה שודמני אוהב יח"צ ולא מביא קבלות. הוא יכול להצטלם במשחקי מכבי אבל זה לא יביא לו מכירות. מעניין מתי יפול האסימון לזלקינד ובניו. בארץ קשה למכור? אלקטרה צמחה על השוק הישראלי אבל עכשיו היא מזלזלת בצרכן הישראלי: מביאה לו מזגנים סיניים נחותים שכבר מזמן לא מזכירים את המוניטין האיכותי של מזגני אלקטרה (שיוצרו בישראל). אז הם מתקלקים יותר וצריך לתקן - אבל אלקטרה בתחרות מול טורנדו ותדיראן (וכדי להשאר רווחיים) דרדרה לשפל את מערך השירות שלה . טכנאים שעוברים הכשרה קצרה נשלחים לבתי לקוחות ולא מתקנים תקלות (לא יודעים) ואז שולחים צוות בכיר יותר שמתקן. אבל הבלקוח נשאר ללא מיזוג מספר רב של ימים - ובאלקטרה מכבים שריפות....
א | 27.01.13
3.
אלקטרה - שירות גרוע ביותר
אינני קונה מוצרים המשווקים ע"י אלקטרה. כלקוח מושבע של מילה כל מכשירי החשמל בביתי ובבתי ילדי היו מתוצרת מילה. השירות נהיה כה עלוב וכה בלתי אמין עד שפה אחד החלטנו לא לרכוש מוצרים מיבוא של אלקטרה. אין סיכוי לחברה שאיננה מכבדת את לקוחותיה. איך תצליחו באירופה?
אהרונוביץ | 27.01.13
1.
אתה אמיתי?
הרי רק עכשיו קיפלתם את הזנב מהשותפות באירופה. כי ידוע לכל שאת המזגנים שאתם קונים מסין יכולים גם אחרים לקנות. אין כל יתרון לשם שלכם באירופה. ודרך אגב, כדאי שתתחילו לתת שירות אמיתי ואיכותי למזגנים שלכם בישראל. בעיית אמינות קשה עם מוקד סופר לא יעיל ומחסור בטכנאים לא יובילו אותכם רחוק גם כאן.
אינטקולר | 27.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת