אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בקרוב: 8 ספרות במספר הרישוי בגלל ריבוי המכוניות

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
עוד דוגמא לחשיבה קצרת מועד
אמנם מצחיק לקרוא ל-50 שנה "קצר מועד", אבל בסוף הרגע יגיע. אז בינתיים יושקעו עשרות מילונים בהתאמת מערכות זיהוי מספרים שיש היום לכל חניון וכביש אגרה, יוסבו כל המערכות באשר הן שמשתמשות במספרי רכב (עיריות, חברות ביטוח, משרדי ממשלה, תחנות דלק ומי לא) בשביל פתרון שהוא בסה"כ מוגבל בזמן. בדיוק כמו לסלול עוד שלושה כבישים בשביל לדחות עוד "קצת" את הרכבת התחתית. הפתרון: מעבר ללוחיות עם אותיות (לועזיות או עבריות, מה זה משנה, ממילא לא ניסע מפה לפריז עם האוטו) או שלוחית הרישוי תהיה צמודה לנהג ולא לרכב, בדומה לארה"ב ורוב מדינות אירופה
קצה החוטם | 28.01.13
10.
תגובה למספר 5
אינני נכנס לתאוריות קונספירציה, אז התגבה מתייחסת לחישוב. כיוון שמספר רשוי לא מתחיל בספרה 0, ירדו כבר מליון אפשרויות. הסיומת 25 שמורה למוניות והסיומת 00 שמורה לכלי רכב מיוחדים (יבוא אישי לא תיקני, כוחות ביטחון מסוימים ועוד) וירדו עוד 200 אלף אפשרויות, כלומר נשארנו עם 8.8 מליון צרופים. כפי שנאמר, הכמות הנוכחית תסיק לעוד 4 שנים כלומר עד סוף 2017. שיטת 7 הספרות החלה ב 1980, כלומר תספיק ל 38 שנים סה"כ. אם ניקח ממוצע של 200,000 מכוניות לשנה נקבל סך של כ 7.5 מליון מכוניות. נכון שרובן הגדול כבר ירד מהכביש, אך מסיבות רבות, כולל בטחון, לא נותנים לרכב חדש מספר שכבר שויך בעבר לרכב אחר, כפי שלא נותנים מספר זהות של אדם שנפטר למישהו אחר.
פיני | 28.01.13
6.
ל-5 : לא הכל זו קונספירציה...
לידיעתך - אמנם אין בארץ 10 מליון רכבים, אבל אתה שוכח שרכב שקיבל מספר "שורף" אותו לעולמי עד... גם אם הוא ירד מן הכביש. מעבר לזה, לא את כל המספרים אפשר לנצל בגלל סיומות מיוחדות (22 לרכב עם לוחית לבנה, 25 למונית וכו'). כמו כן ישנן סיומות שכבר נוצלו כמו 80-89 משנות ה-80, 15 או 00 ליבוא אישי וכדומה. ואף אחד לא יעשה מזה יותר כסף ממה שעשו בדרך כלל, מכיוון שכל בעלי הלוחיות הישנות ישארו עם מה שיש (עד שאיזה גאון יחליט שלא מספיק דגל, צריך גם את ההמנון על המספר...)
מוקי כלב קט | 28.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת