אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אודיסי עומדת להימכר לחברת התדלוק הגדולה בעולם

34 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

34.
היחיד שקצת מבין בקימעונאות והבנת הצרכן זה 13
את כל הפיתוח הזה יכול להחליף דוכן נייד שעובר בחוץ ומציע מבצעים בהתאם לכמות התדלוק, מזג האוויר וכו'... תאמינו לי מלצרית יפה אחרי צבא (עבודה מועדפת בארץ) עם אינטלגציה רגשית תמכור פי 100 מכל מכשיר שמציע מבצעים שאנחנו כבר חסומים אליהם. משכורת מינימום + עמלות מכירה...ותראה קסם. מה תעדיף? שורה צבעונית עם כמה אימייגים על מסך? מבצע רק עכשיו! למתדלקים מעל 200 ש"ח , קפה ומאפה ב 11 ש"ח או בקול אנושי? רוצה להתחמם קצת?, בטח קר לך... תמלא מעל 200 ואני אתן לך קפה ומאפה במחיר מיוחד לך... רק 11 ש"ח ... תרצה?
תומר | 03.02.13
31.
בהמשך לתגובה 4 הצעה לסטרטאפ חיובי
אפליקציה שתיצור לך מאפיינים של אדם חסר אמצעים. כתובת מגורים בכפר בדואי, מכונית גנובה או סובארו מודל 93' חבוטה, האייפון שלך יתחזה לנוקיה דור 2, מקבל קצבת השלמת הכנסה, חשבון בנק מוגבל, תיקי הוצאה לפועל, וכך הלאה כיד הדמיון הטובה, אף מפרסם לא ירצה לבזבז עליך זרם ביטים מיותר.
רמון | 31.01.13
29.
אין חנייה,ואתר התחנה מאוד לא בטיחותי לשהות בו זמן רב,
מבחינה בריאותית אדי דלק, ומבחינה אזור דליק ופציץ ,אינו מומלץ לבעלי מכשירים שונים כגון סלולרים ועוד ,ולא נעים במיוחד לשהייה בתחנות הדלק ובמיוחד בארץ.כדאי לדעתי ליזמים לחפש מפגש יותר נעים לחשיפת פרסומות.
בטיחות לכל | 30.01.13
28.
לקנות, לקנות, לקנות... לצרוך, לצרוך, לצרוך.
מנסים לקלוע לטעם שלכם כל הזמן. למכור לכם כמה שיותר. תרבות הצריכה לא עוצרת בפרסומות בטלוויזיה או בעיתונות. לא עוצרת בבאנרים באתרי אינטרנט. לא עוצרת בסמערטפון שלכם וגם לא אצלכם במיטה. היא גם לא תעצור אצלכם בראש אם תתנו לה. קפה מידי פעם? סנדביץ' מידי פעם? סבבה... אבל במחירים סבירים. שיפסיקו לחרטט אותנו בכל מיני שכלולים ושפשוט יציעו מוצרים זולים ואיכותיים... זה יותר מדי לבקש, הא? אני את המגבונים שלי קונה בסופר במבצע ובחבילות, את הקפה שלי מכין בבית ואת החיים שלי והמוח שלי לא מרשה לאף אחד לפענח. גם לא את הרגלי הצריכה שלי. התרבות המודרנית שמה לנו מראה בפנים - כולנו ארנק מהלך, נוסע, שומע, צופה...
ביולוג ירושלמי | 30.01.13
27.
תגידו מה עם יזמות על לימוד נימוסים בבתי ספר
מה עם לחייב בגרות בנימוסים שזה מסט ורק עם זה יהיה בגרות מלאה למה הרבה דברים כבדים במדינה למה יש כל כך הרבה רעיונות טובים אבל הם עוברים שנים בלי ליישם אותם צריך להקים מפלגה שתקרא לעצמה מפלגת ליישם לעשות ולא למשוך את האזרח
יודע על זה | 30.01.13
17.
הבעיה עם חברות ישראליות
היא שהן לא מכוונות ללקוח רגיל = אדם מהרחוב. כל מטרתן היא להיתפס ע"י איזה חברת ענק שתשלם להם תמלוגים או שתקנה אותם. זה הרעיון האמיתי מאחורי כל סטארט אפ ישראלי - וזאת בסיס הבעיה - שאין תרבות ותודעת שירות לקוח בארץ. האדם מהרחוב לא חשוב להם ולכן הרבה פעמים המודל העיסקי שלהם בעייתי בלשון המעטה - כמו בטרפלייס שחשבה לעשות שוק בלי לקוחות ( האנטגוניזם מולה היה אדיר ובצדק ) או כמו בבילון שהיא מעצמת ספאם המקבלת כספים על פירסום מענקיות כמו גוגל אבל לאדם מהישוב היא קוץ ב#$%... אותו הדבר ברעיון הנוכחי , שזאת בעצם דרך לא מתוחכמת לדחוף פרסומות לקהל שלא מעוניין בכך...כמעט לאנוס אותו, כי הרי אין לו ברירה... איזה מודל עיסקי מתבסס על אונס ?
שגיא | 30.01.13
15.
תלמדו מOMV וMOL חברת הדלק האוסטרית איך מכניסים לקוחות לחנות בתדלוק והסטארטאפ שלכם הופך לפרמיטיבי
בעוד 5-10 שנים גם האמריקאים והישראלים הפרמיטיביים ילמדו איך משלמים בתדלוק בתוך חנות הנוחות בכל מקרה (כל אמצעי התשלום)!!! איך מתכננים חנות נוחות וכיו"ב.... והכי חשוב איך ניראת תחנת תדלוק. תלכו לראות את התחנות של OMV באוסטריה ותבינו שלמיזם הפרמיטיבי שלכם אין סיכויי חדירה באירופה,שם תחנות התדלוק המתקדמות והנקיות בעולם!
אייל | 30.01.13
13.
להבדיל מהמלעיזים יש לי כמה רעיונות לחברה
ראשית, אני לא יודע כמה זה מסובך אבל אם ניתן לדעת את סוג הרכב ניתן להשיג פילוח הרבה יותר טוב של הצרכים והתקציב. שנית, אם כבר הבנאדם עומד מול המשאבה והצעתם לו קפה ומאפה, למה לא להוסיף את זה לחיוב שלו ולהוציא לו לשם את הקפה והמאפה או כל דבר אחר שבחר. ברגע שהוא לא צריך פיזית להזיז את האוטו ולחנות ולהיכנס לחנות סיכוי המכירה עולה דרסטית.
חיובי | 30.01.13
4.
חבל לי להיות זה שהורס את החגיגה,
אבל ה"סטארט אפ" הזה הוא פחות או יותר סממן לכל מה שרע בתרבות הצרכנית שלצערי משתלטת גם על מדינת ישראל. 1. ניסיון להגניב פרסומות לכל דקה פנויה ביום. "זיהו את השהות של מספר הדקות" - פשוט מדהים. מזכיר לי קומיקס שהיה פעם ב"זבנג" שבו המדרכות בדרך לבית ספר מפוצצות בפרסומות כי התיכוניסטים באים בפנים נפולות - אז הם תמיד מסתכלים על המדרכה... היי, גם הליכה ברחוב זה זמן "מבוזבז" בלי פרסומות. וגם נסיעה באוטובוס. וגם ברכבת. היי, בעצם גם עמידה בפקקים. 2. יש לי רעיון לסטארטפ! צג שמחובר ישירות למד הקילומטראז' שלך, וכל פעם שאתה מתחת ל5 קמ"ש יתחיל להציג לך פרסומות! הפרסומות יפולחו לפי איזור המגורים שלך (שלא בעיה לגלות לפי GPS), היעד הנוכחי, היעד אליו אתה מגיע, סוג הרכב שיש לך (=כמות הכסף שלך), מספר הקילומטראז' (=האם אתה נהג מונית, נהג ארעי, נסיעות ארוכות, קצרות) ועוד ועוד. היי, זה זמן מת! אז למה לא לשדר פרסומות? מי שקורא את זה מוזמן לא לגנוב לי את הרעיון (זכויות יוצרים, זהירות!) אבל בתכלס אני לעולם לא אפיק כסף מכזה דבר בזוי. 3. אתם מבינים גם את ההפיכה של בן אדם פה לאובייקט כספי? זה לא משנה מי עומד מאחורי המשאבה. זה משנה איך נביא אותו לקנות משהו. אולי הוא בכלל לא צריך? אולי הוא במינוס? אולי אין לו זמן? (אסור להשאיר משאבה עובדת וללכת לקנות בחנות נוחות - זה מסוכן מאוד!!) 4. הסטארט אפים מתחרים ביניהם מי יציע מיקוד יותר מדויק, ואני אומר - הניחו לי לנפשי. לא רוצה לקנות. לא רוצה לצרוך. לא רוצה. אבל הם לא רואים כמה זה פסול. לא רואים כמה אנשים מתמכרים להשיג עוד ועוד דברים שהם לא צריכים בגלל פרסומות. כמה אנשים "ינצלו את הזמן האבוד" ללכת לקנות משהו. לכל החכמים, ברור לי שזה קורה, וזה טרנד מוביל בכל העולם (פרסום ממוקד) ועוד טריליארד דיסקליימרים, אבל זה סממן נוראי בעיני. אני מאחל לשותפים הצלחה בעסקיהם אבל זו דוגמא ל"חידוש טכנולוגי" שלא מוסיף כלום ושום דבר לעולמנו - רק גורע.
אליקו | 30.01.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת