15. אם היה להם שכל הם כבר היו מבקשים לעבור לפרינסטון,סטנפורד, שיקגו או דיוק וממשיכים שם אסף | 03.02.13 (ל"ת)
14. מה שבאמת מפתיע זה שרק מחצית העתיקו... זה מבחן בית! אני למדתי בעברית ואין ומי שלא פעל בשיתוף פעולה במבחני בית התקשה להוציא ציונים גבוהים. יואב | 03.02.13 (ל"ת)
12. אל תחסום שור בדישו אל תחסום שור בדישו מראש לא צריך לאפשר מבחן בית שכן מראש זה מזמין העתקה והסטודנטים לא יעמדו בכך יעקב | 02.02.13 (ל"ת)
11. למס.1 נהפוך הוא זאת התחרותיות שיוצרת את הרמאות. אם האומדן להצלחה הוא ציון מאפס עד מאה, בוודאי שבר דעת יעשה הכל, כולל לרמות בכדי שיעריכו אותו לפי אמות המידה המקובלות. לא הגיע הזמן לשנות את השיטה? העןלם כולו מתקדם ורק שיטות הלימוד וההערכה בבתיהס ובמוסדות האקדמים מפגרים הרבה מאחור. אורה | 02.02.13 (ל"ת)
10. לא נורא הם ממילא לומדים לשקר ולרמות אחר כך בקונגרס, בממשל ובכל משרה ציבורית הרי זה רק מבוא לחיים האמיתיים שהם מסכת ארוכה של שקרים, הונאות, שוחד וגניבת כספי ציבור והאמריקאים יודעים לעשות את זה לא פחות טוב מכל המדינות שהם מבקרים השכם לבקרים על מעשי שוחד רמיה שוד רצח וריגול רק שבארהב הכל קדוש כשעושים את זה עבור אומה הנשגבת בעולם שביט | 02.02.13 (ל"ת)
7. שנים עברו. אימפריות קמו ונפלו. ורק שיטת ההוראה המיושנת נשארת. אותה שליטה של מורה אחד בכיתה עם הרבה תלמידים. אותם מבחנים שלומדים בשבילם ואז "מקיאים" אליהם את החומר. אותם ציונים מ-0 עד 100. כאילו יש מבחן שיכול להראות יכולות אמיתיות של אדם. אותו לחץ זמן במבחן, שאולי יכול להראות אם תהיה עובד פס יצור טוב ותו לא. וכבר הבינו שכל אדם לומד אחרת - אז במקום ללמד אחרת, תלמיד שלומד אחרת מוגדר כלקוי למידה. וכבר ראו שכל מי שבאמת הצליחו נפלטו מהמכללה תוך איזה שנה. אבל ממשיכים לענות תלמידים ומורים והורים רק בשביל לא לשנות. | 02.02.13 (ל"ת)
6. "מבחני בית" אנוכי סטודנט באוניברסיטה העברית. במסגרת התואר לא פעם קיבלתי "מבחני בית" (השמועה אומרת שזהו מהלך שנועד לחסוך בהוצאות- בניגוד למבחן שדורש מספר מועדים, מחברות בחינה ומשגיחים, מבחן בית דורש רק מתרגל שבודק). מה הדעה? א. מבחן בית הרבה יותר קשה וממצא ממבחן רגיל (הדרישה היא באמת להבין את החומר, יכולת ניתוח, עריכה ודיוק בפרטים). ב. אותנו מעודדים להעזר אחד בשני במבחני בית. לא מעודדים חלילה העתקה (כל מבחן צריך עמוד שדרה משלו ורעיון או תיאוריה נפרדת) , אבל מעודדים את ההתלבטות המשותפת, את השיח האקדמי, רואים כאידיאל-כמטרה את בניית הקהילה האפיסטמית שבאמת מסוגלת לנתח עובדות ולא רק להקיא חומר על מחברת. לי נראה שהשיטה הזאת הרבה יותר מאתגרת ויחד עם זאת תורמת להבנה. אם אכן הסטודנטים בהאוורד "העתיקו" מרשמים - זה לאו דווקא רע כל כך... ד.י | 02.02.13 (ל"ת)
3. לצערי בישראל זו נורמה.קניית עבודה זה עסק משתלם.. אני מכיר אישית אנשים שסיימו תואר בלי שהכינו עבודה אחת! לצערי באוניברסיאטאות אך בעיקר במיכללות מדובר בנוהג שיהיה קשה למגר אותו. סטודנט זועם | 02.02.13 (ל"ת)
1. חובה להכניס כותרת ההורים שלהם ישלמו כסף וזה יגמר בזה. ועדיין יהיה להם תואר מהרווארד ועדיין הם ינהלו את ארה"ב. מזה משנה אם הם העתיקו או לא ? כולנו מזוייפים וכולנו שקרנים, העולם הזה לא בנוי לתחרותיות. | 02.02.13 (ל"ת)
אם בארזים נפלה שלהבת: נמצאו האשמים בשערוריית ההעתקות בהרווארד
15 תגובות לכתיבת תגובה