אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מה משך את ישי דוידי להצטרף לשליטה באל על?

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
בארה"ב יש עשרות חברות תעופה
ולכן עובד מדינה יכול לטוס בחברות זולות ולחסוך בהוצאות. בישראל התחרות אפשרית רק אם עובדי מדינה יוכלו לבחור לטוס בחברות זרות. עוד שכחו את הטיסות בשבת. אל על מפסידה את המכנסיים שלה בגלל איסור הטיסות בשבת - להערכתי יותר מהוצאות הביטחון. לאל על יש נחיתות בהיתרו אבל יש כמה חברות תעופה שלהן יש נחיתות בנתב"ג. אין שיוויון אבסולוטי.
העצמאי | 03.02.13
3.
מה עם נכסי המס הסמויים שיש לחברה?
לאל-על יש נכסי מס מטורפים, שיוכרו כאשר החברה תצפה רווח עתידי.... מה שמביא בעצם את אל-על להון חיובי סמוי! לדעתי זאת רכישה טובה, כמובן שלחברה יש המון סיכונים ובעיות של מינוף, (צד ההתחייבויות בחברה מהווה אחוז ניכר מסך נכסי החברה), אך יש לה המון הזדמנויות, יש לה מחזור פעילות גדול, אשר לדעתי (רק על פי דעתי), לא משקף את מחיר החברה, ולכן אין זה פלא שקרן פימי מוכנה לשלם פרמיה של 36%...(כמובן שיש פה גם פרמיית שליטה, אך עדיין פרמיה שאכן בחלקה משקפת את מחיר פעילותה של החברה) בכל מקרה אני מאחל מכל הלב, הרבה הצלחה לקרן פימי, ובע"ה היא אכן תשפר את מצבה של החברה, כולנו צריכים חברת תעופה ישראלית יציבה!
חשבונאי | 03.02.13
2.
תודה רבה מר דוידי, עכשיו אל על בידיים טובות!
תודה רבה מר דוידי, עכשיו אל על בידיים טובות. נכון, זה יהיה קשה ויצריך צעדים כואבים, אבל יש אור בקצה המנהרה. עם ניהול נכון ויד בעלים מכוונת, אל על יכולה להיות סיפור הצלחה. לא אתפלא אם דודי נכנס לעסקה גם עקב מעט ציונות, אבל אני בטוח שבידיים שלו החברה תצליח תוך מספר שנים להשתדרג. תודה, ובהצלחה!
יוסי | 03.02.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת