אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בטר פלייס רשמה בינואר שיא במסירות: יותר מ-100 מכוניות

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
מספר 5 צודק מחיר החשמל צריך להיות המחיר הקובע...
עד שחברת בטר פלייס לא תציע פיתרון שמאפשר טעינה במחיר החשמל הביתי לא ירכו שאת מכוניותיה מחיר החשמל בשקע 63 אג לקוטש הם דורשים פי 4 לפי 4.5 ק"מ לקוט"ש ז"א כ1.5 ש"ח למרחש שעושים בליטר בנזין. ולא 55 אגורות לקילומטר כפי שבבטר פלייס דורשים. הם צריכים להיות הוגנים למכור את המכונית ברווח קטן להקים עמדת טעינה ברווח הוגן ולגבות לכל קילומטר מחיר הוגן אחרת למה שנלך איתם??? גד
גד | 03.02.13
4.
סוף סוף הם למדו את השיטה - פשוט לקחת מחיר מתאים
מדובר ב 1500 לחודש לעומת רכב משפחתי רגיל (למשל פלואנס רגילה) שמחיר הליסינג שלו הוא הרבה יותר גבוה. ההנחה מבטאת את הפשרה שנדרשת מבעל הרכב בנושא תא המטען וטווח הנסיעה. מסתבר שיש לא מעט אנשים עם תודעה ירוקה שמוכנים להתפשר בתנאי שייתייחסו אליהם באופן (במחיר) הוגן. אני מערך שהנחה שקולה במחיר מכירה (לא ליסינג) היא כ 75-85 אלף ש"ח לרכב. אם בטר פלייס תתמיד בגישה הזו (של מחירים הוגנים) אני מעריך שצפויה לה הצלחה מסחרית טובה ורווחים גבוהים מאד (רווח צנוע לכל רכב אבל מכירות בהיקפים גדולים).
יאיר | 03.02.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת