19. האוצר טען לפני 15 שנה שרכבות נוסעים לבאר שבע אינן כדאיות כלכלית- והנה הקו הוא אחד המשגשגים דב | 11.02.13 (ל"ת)
18. מה שחשוב זה התחנות בדרך כל מקום שתהיה בו תחנה יכול להפוך לנווה מדבר של עסקים מגורים ובילוי attilafalcon | 11.02.13 (ל"ת)
16. ארה"ב התפתחה ע"י סלילת קווי רכבת - בתקופה בא לא היו מטוסים ומשאיות וכבישים... טמטום לא כלכלי | 10.02.13 (ל"ת)
15. ארה"ב התפתחה ע"י סלילת קווי רכבת לפריפרייה=לפיתוח והתיישבות היבאים של גיאוגרפיה חברה וכלכלה משה | 10.02.13 (ל"ת)
14. משוגעים תרדו מהגג, להיכן נעלם שר הסביבה, ארדן? מכתש רמון, המכתש הגדול והמכתש הקטן, מרחב צין, הולכים להרוס פנינת הטבע ולא תיהיה לנו ארץ בראשית? וכל זה כי רוצים לחסוך מעט כסף על מנהור, בהתאם להצעת רשות הטבע. cleareye | 10.02.13 (ל"ת)
13. לא לכל פרוייקט צריך שתהיה כדאיות כלכלית שירות לתושבי הדרום זה סוג של כדאיות לפרוייקט. ואני לא מדבר על התיישבות בדרום שתתחדש בגלל הרכבת. זה פרוייקט לאומי! אני | 10.02.13 (ל"ת)
12. מטורפים -רק טיסות 8 מיליארד על קו שיעזור לסודנים להגיע לתל אביב . לאילת יש שדה תעופה מצויין במחיר שפוי . ביטול המע"מ מאילת וסיבסוד טיסות יאפשר תחבורה אוירית יעילה ללא תאונות עם גמלים , אחזקת כבישים ,הפקעות קרקע וסתם בדווים שגונבים את התמרורים . חיים | 10.02.13 (ל"ת)
11. כדאי? ועוד איך. הרכבת בכל חלקה כדאי ביותר אם רוצים לפתור בעיות תחבורה. או שאוהבים פקקים? באשר לאילת, הדגש ככל הנראה על רכבת מטענים, על אלטרנטיבה לתעלת סואז, על קשרים עם המזרח הרחוק. פול | 10.02.13 (ל"ת)
10. הריון הכי טוב שיש , לפטר את כל עובדי נמל אשדוד ולעביר סחורה דרך אילת ולא תעלת סואץ המון כסף ועבודה למי זה לא מועיל | 10.02.13 (ל"ת)
9. זה הסדר הנכון בעוד שבוע יאשרו בעוד חודש יקפיאו בעוד שנה יבטלו בבחירות הבאות הנושא יעלה מחדש משלם המיסים | 10.02.13 (ל"ת)
8. מי יעצור את הרכבת הדוהרת? לא כדאי אם כבר לבדוק אפשרות של פרוייקט של תעלה המקשרת בין ים תיכון לים סוף? מיקומה של ישראל היה לאורך כל ההיסטוריה בעל חשיבות כצומת המקשרת בין יבשות אך לאור העובדה ששכנינו סובבנו ושונאינו אין אנו יכולים לנצל יתרון גאוגרפי זה יבשתית אך ניתן דרך הים לפתוח ערוץ הכנסה נוסף למדינה כמנוע צמיחה נוסף על הייטק ואנרגיה זה יאפשר גם יתרון כמיכשול לימים של לחימה מהגבול הדרומי וינתק את עזה אחת ולתמיד אביב | 10.02.13 (ל"ת)
7. רק רגע הבחירות עברו תמיד היתה בדיחה שאומרת שאם ראש הממשלה מבטיח רכבת לאילת זה סימן שיש בחירות אולם הבחירות עברו מההשתנה כולם יודעים שלא תהיה רכבת לאילת כי היא לא כלכלית שלמה | 10.02.13 (ל"ת)
4. מסילת התפתחות המסילה לאילת יכולה לשמש כמנוע צמיחה למשק, לשמש אלטרנטיבה למעבר סחורות דרך ישראל במקוםמיצרי טירן, יציאת אלפי מקומות עבודה. דרככעע מנוע צמיחה | 09.02.13 (ל"ת)
2. וגם אם הוא לא רווחי תחבורה ציבורית היא כמו כל תשתית אחרת. כמו שביוב וכבישים לא מכניסים כסף בפני עצמם אלא תורמים למשק כולו כך גם המסילה הזאת | 10.02.13 (ל"ת)
הכדאיות הכלכלית בספק - אבל תוכנית הרכבת לאילת תאושר השבוע
19 תגובות לכתיבת תגובה