אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

האם משתלם לחברות התעופה להעניק חסויות ענק לספורט?

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
הסכם החסות של מנצסטר סיטי הוא פשוט שערוריה!
אתיחאד איירווייז משלמת לסיטי 626 מיליון דולר ל10 שנים? זה יותר ממהסכמי חסות של ריאל וברצלונה ומתחרה רק בהסכם החדש של יוניטד עם GM. פשוט שחיטות! איך זה קורה? זה לא מכיוון שלחברת התעופה יש איזה מנהל שיווק גאון, או כי חלילה סיטי באמת שווה את הסכום הזה, זה הכל משחקי כסף מול אופ"א. הפייר-פלי הפיננסי שנכנס לתוקף מלחיץ את ראשי סיטי, בעקבותיו הם לא יכלו לשפוך מאות מליוני פאונד על משכורות והעברות שחקנים. מה עושים? פשוט מאוד, מעביר את הכסף בצורה בלתי ישירה. אתיחאד איירווייז היא הרי חברה בבעלות השיח מנסור, שהוא הבעלים של סיטי. זה בדיוק כמו ש"סיבנפט", אחת החברות של רומן אברמוביץ, תאמץ את צלסי. זו פשוט דרך "חוקית" בה הבעלים מעביר כסף לקבוצה שלו מבלי שלחוקי FFP יש משהו לעשות בנידון, וזו בדיוק הסיבה שכשנחתם ההסכם הזה הרבה מאוד אנשים בכדורגל יצאו כנגדו. אני אישית מקווה שהפריימר-ליג תעשה משהו בנושא השיוויוניות כי פשוט לא יתכן מה שקורה שם באנגליה, שחקנים מרוויחים מאות מליונים ולאוהדים אין כסף לראות את המשחקים.
ברגקאמפ | 16.02.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת