4. השפעת השינוי לא תבוא מהליסינג... הרי חברות הליסינג לא באמת יפגעו במחירון - זה מסוכן מידי בשבילם. הנקודה המהותית פה היא שניתן לייבא (מקביל או אישי) רכב שיחשב חדש. זה עשוי להוזיל מעט את מחירי כלל הרכבים כי האלטרנטיבה של הייבוא הופכת זולה\משתלמת יותר... אני מהמר שהדבר היחיד שישתנה זה שחברות הליסינג יגדילו את שוק הליסינג הפרטי שזו גם מגמה ברוכה - כי זה אומר שהלוואות על רכב שכיום ניתנות לרוב ע"י בנקים - יוזלו משמעותית במקום הנחה על מחיר הרכב עצמו. אם רוצים באמת להשפיע על מחירים - תוסיפו רישום יד על רכבי יד שנייה של חברות הליסינג במידה והן נאגרות זמן רב מידי במלאי... אז לא תהיה ברירה אלא לשחרר רכבים אלו. וכאשר השוק יוצף - כמו שצריך היה להיות מלכתחילה, אז ירדו מחירי הרכבים ביד השנייה וזה ישפיע מיידית גם על מחירי הרכבים החדשים. ברוך א'שם | 18.02.13 (ל"ת)
2. מכירות זנב מצב מעולה כמה שיותר מוכרים ככה כלכלה יותר טובה והיבואנים יפסיקו להיות חזירים יריב חמו | 18.02.13 (ל"ת)
1. שמישהו יסביר לי בבקשה שמישהו יסביר לי בבקשה את המשפט הבא "הציבור לא בהכרח יסתכל על השירות שמעניק הסוכן, אלא על המחיר בשורה התחתונה" איזו שירות נותן סוכן? לא זכור לי משהו מיוחד!!! דוד | 18.02.13 (ל"ת)
היד אפס, גם ההנחות
5 תגובות לכתיבת תגובה