10. מימון ביה"ס מגיע מהצרכנים הרבים המשחקים בו כמו מליוני בני אדם שכל אחד יתרום מעט למען המטרה, וכך יצליחו לאסוף מספיק כסף לבניה פיזית ויקרה מאוד של בי"ס אמיתי. לחברה אין את הכסף ( לכאורה ) הצרכנים הם אלה שיוצרים אותו ע"י משחק ותרומה במסווה של צרכנות. שגיא | 20.02.13 (ל"ת)
9. לגבי המשחק, זינגה מרוויחה כסף מעצם השימוש בו משתמשים צופים בפרסומות ואפילו משלמים כסף אמיתי כדי לקבל פיצ'רים מיוחדים, מה שמאפשר לממן את זה. אני מתאר לעצמי שלבנות בית ספר במשחק זו משימה קשה - בהתאם לעלות הקמת בית ספר במציאות. חוץ מזה, פרסום המשחק מביא למודעות ולתרומות. ללא שם | 19.02.13 (ל"ת)
8. יוסי, לגבי המשחק הווירטואלי והתרומה לעולם השלישי: אם אני מוציאה תרומה מכיסי, זה על חשבון שעות העבודה היקרות שלי והתקציב המצומצם שלי. אבל אם הפעילות שלי במסגרת שעות הפנאי שלי יכולה באורח קסם לייצר כסף - אז למה לא? לדוגמה, אני אוהבת לשחק draw something. אני משחקת בו בלאו הכי. תאר לעצמך שמהיום, כל ציור שאני מציירת יתרום X כסף לנזקקים. איזה יופי! מעולה! שתי ציפורים במכה אחת. גם נהניתי וגם תרמתי. | 19.02.13 (ל"ת)
7. התצלום פאדיחה? החייל פאדיחה! ומפקדיו, עד לשר הבטחון, שהציבו צלף עם ילד בכוונת. אם באה טכנולוגיה והציגה לעולם מציאות לא-נוחה (שהיה פעם קל להתעלם ממנה) - זו אינה אשמתה. לא הטכנולוגיה | 19.02.13 (ל"ת)
5. הסיפור על הפרופ' מהטכניון אמיתי מדובר בפרופ' חיים חנני, איש חינוך דגול שנפטר לפני כ20 שנה. סתם | 19.02.13 (ל"ת)
2. איך אני אוהב את הסמולנים האלה שמטיפים מוסר לכול העולם ומתעלמים מהמציאות. יאללה כולה כוונת על ראש של ערבי. rossbud | 19.02.13 (ל"ת)
1. להעמיד לדין את החייל הטיפש חיילי צה"ל מוכרחים להבין שהם נמצאים במלחמה. מלחמה תדמיתית. פישול במלחמה הזו לא שונה בהרבה מפשלה בפעילות שוטפת. לנו ברור שמדובר באפיזודה רגעית לא מזיקה ע"ב הומור שהתעוות קצת עקב נסיבות קשות. לאחרים בעולם זה לא ברור. לחדד נהלים ופקודות ולהפסיק עם השטויות. שי | 19.02.13 (ל"ת)
פרדוקס הפרה הווירטואלית ומשחקי הרעב של זינגה
10 תגובות לכתיבת תגובה