אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מהירות זה לא הכל: עד כמה נחוצות המצלמות החדשות?

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

23.
אור ירוק - אסון למדינה!
כן, לא פחות מאסון. עמותה שהוקמה מתוך צער וכוונות טובות, אבל היא גוף פרטי, אינטרסנטי ועם אג'נדה ברורה שאינה מתיישרת עם העובדות בשטח. גוף ששם לו למטרה להילחם במהירות, ולא משנה אם היא קשורה לתאונות. העיקר להלחם בה. ואיפה הבעיה שהופכת את העמותה הזו לאסון? הבעיה היא שהעמותה הזו היא הגוף הכי מתוקצב בתחום (כולל גופי ממשל) ובוחשת בכל מקום, החל ממסדרונות משרד התחבורה וכלה במשטרת התנועה. איפה נשמע דבר כזה? עמותה שמרעילה מדיניות ממשלתית? עמותה שדוחפת אג'נדה המנוגדת לדעת מומחים וסטטיסטיקות? באיזה משרד ממשלתי דבר כזה יכול להתקיים חוץ ממשרד התחבורה המנוון והמושחת?
מדינת ביזיון | 25.02.13
20.
אולי פשוט יקימו סוףסוף משטרה בישראל...
מישהו באמת חושב שיש משטרה בישראל?יש רק מבצעים .ליום אחד ואחר כך שממה ".גן עדן לעברינים".כולם מסמסים בנהיגה /מדברים הנהיגה .תוך כדי עבירות בריונות,הרי הסיכוי להתפס הוא כל כך נמוך שזה שווה את הסיכון.גם עוד 1000 מצלמות לא יעזרו.שר התחבורה ושר המשטרה מנותקים לגמרי מהמצב בכבישים.
יוני | 24.02.13
18.
הסיבה לתאונות דרכים אינה מהירות ואינה גסות
ניתן לחלק אותה לשניים למרות שהיא אחת: חוסר מיומנות וחוסר תשומת לב. נהג מיומן, אינו עושה טעויות, נוסע בדיוק בהתאם לתנאי הכביש, מחזיק את ידיו על ההגה ועיניו על הכביש בכל עת, אינו מסמס, אוכל או מתאפר, אינו קורא עיתון או מפנה את ראשו הצידה לכיוון הנוסע שלידו או מאחוריו כדי להבהיר את דבריו. אינו נוסע בשמאל שלא לצורך גם אם הוא צריך לפנות שמאלה בעכו. הרכב שלו במצב מצויין, והוא מכיר את התנהגותו בכל מהירות. בקיצור הנהגים הטובים שמספרם אינו עובר את ה10 אחוז מהאוכלוסיה. מי שמחפש את הסיבות לתאונות שיבדוק קודם כול את מערך לימודי הנהיגה העלוב בישראל. מי שחושב שלימוד נהיגה מתחיל בגיל 16 טועה. לימודי "תנועה" צריכים להתחיל בגן חובה. צריךלבנות מערך שיעורים לכל שנה בבית הספר שיגרום להפנמת צורת החשיבה של האדם בכביש, הן כהולך רגל והן כנהג. ומי שלא יעמוד במבחן קשה ומפרך לא יקבל רשיון נהיגה. לא כתוב בתנ"ך שכל אחד צריך לנהוג. כמו שלא כל אחד צריך להיות טייס.
יוסי | 24.02.13
16.
תרבות הנהיגה השיראלית ולא המהירות גורמת מרכזית לתאונות- זו תרבות נהיגה המעודדת תאונות דרכים
אנחנו נוהגים כמו שאנחנו מדברים בטלוויזיה - בגסות, בחוסר התחשבות, באגרסיביות ובהתעלמות מהצרכים של האחר. אנחנו גם לא מקשיבים ולכן יש כל כך הרבה תאונות דרכים.
מהירות לא גורמת לתאונות - רק מחמירה אותן | 24.02.13
15.
100% מהמצלמות ממוקמות בכבישים ישרים, מרובי נתיבים עם גדרות הפרדה
במקום לשקר לציבור תגידו שאתם רוצים עוד כסף, שיש מס חדש, אבל תגידו את האמת. המצלמות לא ממוקמות בכבישי הדמים בפניות מסוכנות, בנתיבים ללא גדרות הפרדה ובתנאי שטח בעיתיים. המלצמות נמצאות באמצע כבישים מהירים, מרובי נתיבים עם גדרות הפרדה ורובן מוסלקות מאחרוי שלטים, גשרים ושיחים. מה שגורם לתאונות הוא קודם כל הפרעה לתנועה - נסיעה במהירות איטית במסלולים שמיועדים לאכיפה בלבד - השמאלי והאמצעי. לאחר מכן מעבר באור אדום, חציית פס לבן ואי איתות. אבל לזה צריך כוח אדם, מחשבה ואיכפתיות כדי לאכוף, להציב מצלמות ולמלא את הקופה בטענות שווא זה הכי טוב, כסף קל. בגרמניה למשל אין הגבלה מהירות בכבישים המהירים ושם יש בסה"כ 2 נתיבים ברוב המקומות, איך יש פחות תאונות למרות שנוסעים שם 200 קמ"ש ויותר? כי שם לא מפריעים לתנועה, נהגים איטיים נוהגים בימני ואני מבטיח לכם שהתשתיות שלהם לא טובות יותר מהכבישים בהם יש לנו מצלמות.
 | 24.02.13
14.
פשוט פאנל של מומחים שקרנים
ביבי שילם להם ולכן הם חייבים לאמר את מה שאמרו למרות שהנתונים והעובדות ידועות מהירות היא עבירה שגורמת לתאונות ב-4%. זה נתון ידוע כבר שנים. אז מה? ראיתים את הטיוחים של הפוליטיקאים בפרוטוקולים של ארכו נהרג. רוצים לגנוז הכל. ביבי לא מפרסם את ההוצאות שהם על חשבונינו. למה? כי לחיות החשכה זה נוח לו לעשות מה שהוא רוצה מבלי לתת דין וחשבון. גם כאן אותו הדבר. מתגנבים מספרים. משלמים למומחים שיגידו מה שביבי רוצה וזהו. ואנחנו ממשיכים לסבול.
נהג | 24.02.13
8.
חבל שלא משקיעים מאמצים בהיקף כזה....
לקחת את כל הטייקונים שומטי החובות של כספנו לחקירה. "באופן חוקי " מצבי הכלכלי מתדרדר מיום ליום... אין עבודה, טייקונים ממשיכים לסחוט לימונים, האוצר מעלה מסים, ואיך אצליח לעזור לילדי עם שחרורם מהצבא?... לאורך זמן הרבה צעירים יעזבו את המדינה, אנחנו הזקנים בקושי נלחץ על דוושת הגז או שנוותר על האוטו והמצלמות היקרות יצלמו ציפורים....
כלכלן מובטל | 23.02.13
7.
מהירות מופרזת לא הורגת
תאונות נגרמות בכתוצאה של הפרשים בין מהירויות, בשנהג אחד נוסע בפחד או בחוסר ידע בכביש שמהירות הנסיעה בו היא 100קמש במהירות לדוגמא 70קמש. ונהג שני נוסע במהירות המותרת 100קמש ונהג שלישי נוסע במהירות מופרזת לפי דברי הפנל 120קמש נוצר הבדל בין הרכב האיטי והמהיר של 50קמש הרכב השלישי נוסע ב-170% יותר מהרכב האיטי. שני הרכבים צריכים לבצע עקיפות ופה נוצר הכשל שיכול לגרום לתאונה. הבעיה מחריפה כשנהג הרכב האיטי לא יכול להיפרד מהנתיב השמאלי או האמצעי. לידיעתך גם 10,000 מצלמות לא יפתרו את בעית התאונות. הסיבה לריבוי התאונות אי חוסר ידע בחוקי תנועה בסיסים, וגם באיזה מהירות נוסעים בכבישים. כביש מהיר, כביש בין עירוני, וכביש עירוני.
צביקה | 23.02.13
2.
מעולם מהירות לא היתה גורם לתאונה. דוגמה מחיי היום יום שלנו..כנסו
בפזורה הבדואית אין כמעט יום שעובר ואין שם תאונת דריסה ,שימו לב לנתון הבא: המהירות בה נסע הרכב הדורס נע בין 5-10 קמ"ש ,אז כיצד ולמה הם נהרגים בין גלגלי הרכב? פשוט מאוד בשתי מילים : חוסר זהירות. בדיוק כך הם נהרגים בכבישי ישראל כי הנהגים שמים פס על החוק נוהגים בחוסר זהירות כאילו אין מחר (מה שנכון לגבייהם שאין מחר...), בתי המשפט הם האשמים העיקריים למצב הקטסטרופלי בענישה המגוכחת שלהם פרט אם זה בן של שופט........ והיכן ממקמים את המצלמות כמובן בכביש ישר שמעולם לא היו בו תאונות ,מה שמוכיח כי מטרת המצלמות היא השלמת הכנסה למדינה לאחר ששופטת הורתה לוותר לטייקון על סכום דימיוני בס"כ מיליארד וחצי שקל, חישבו על כך. חג שמח.
דורון לאופר | 23.02.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת