אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

היזם שרוצה למכור לכם שמפו מהברז

44 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

40.
המיזם הזה ייכשל כישלון חרוץ ואסביר מדוע
כשאדם קונה מוצר באריזה הוא קונה "מותג" מסיבה זו, אני קונה מוצר ניקיון של סנו או שמפו של הד אנד שולדרס בסופר ויודע שקניתי מוצר באיכות מסויימת ( גם אם זה לא בדיוק כך....) מה אומר היזם הטיפש הזה? בוא לחנות שלי ותקבל שמפו שיצא מברז לדיספנסר במקום ויהיה זול הבעייה שקשה יהיה לי לפתח אמון במוצר הזה ובאיכותו מאיפה לי שהשמפו האיכותי שלו לא הגיע מאיזה חושה בעזה ? מה לגבי תאריכי התפוגה של המוצר שעכשיו לא רשומים? המיזם יכול להצליח רק במוצרים שבמילא קונים בשוק במשקל וזה הרי כבר קיים.
אמיר גבעתיים | 03.03.13
39.
גישה יפה קיימת בארהב היתרון ניתן לקנות מגוון גדול בכמויות אישיות ומותאמות לצרכים
בארהב הבינו שיש מגוון רחב של צרכים מקניה של מזון במנות קטנות ליחידים ועד מזון בכמויות גדולות למשפחות גדולות ממזון יחודי אורגני או לפי ארץ המוצא ועד מזון בריא וטרי בכמויות והחנויות ממתגות עצמן גם לפי צרכים אלו הלואי אצלינו
בהצלחה | 02.03.13
36.
קצת בגרות וצניעות
חמוד , עוד לא עשית אפילו מאזן אחד לחנות , עדיין לא סיימת שנה אחת של פעילות. עוד לא החזרת שקל אחד של השקעה , רגע...לאן ומה אתה קופץ ? 30 חנויות , 70 , 100 ..אתה כבר יודע מה זה לנהל 2 חנויות , 3 חנויות ? מבין כמה זה שונה מחנות רחוב קטנה? יודע מה זה לנהל עובדים ? לנהל תזרימים וכסף? תחזיק שנה , תתחיל להחזיר חלק מההשקעה ולצבור קצת הון חוזר , תתייעל , תראה שזה בסדר , תפתח עוד חנות וכך תמשיך ובתקווה שתחזיק מעמד. בסך הכל לא פיתחת איזו שהיא אפליקציה מטורפת שחייב להוציא אותה לשוק מהר וחזק , מדבר על קונספט נחמד ואולי קצת שונה מאחרים , וזה בסדר, אבל תמשיך לנהל נכון את החנות שלך ותנסה להמשיך נכון.
אייל | 01.03.13
29.
רק לא רשת
מכירה לפי משקל בהחלט מוזילה עלויות ומאפשרת הכנסה של יצרנים קטנים ולא מוכרים על חשבון מותגים מפונפנים. קואופרטיבים משתמשים בשיטה הזו, וגם לא מעט חנויות ישנות או חדשות עם אג'נדה חברתית. והנה מגיע היזם יוסי סלמן ומצליח לדחוק ל 42 מ"ר יותר משבע מאות מוצרים לפי משקל, אף לא אחד מהם ממותג. לרגע כמעט הורדנו את הכובע אבל אז המשכנו לקרוא: "מודל של חנות בתוך חנות זה משהו שאנחנו יותר מחושבים עליו. אם נלך על זה נוכל להגיע גם ל־70–80 נקודות מכירה ואפילו לשאוף ל־100" מאה חנויות, לא פחות. זה המספר שיעשה את יוסי סלמן מאושר ומעושר. יזם אמיתי, טייקון. על הדרך הוא יביא לסגירה של עשרות עסקים קטנים אחרים וישלם משכורות מינימום לעובדים. אז הנה העצה שלנו אליך יוסי - אל תמהר לפתוח שלושים סניפים בחמש שנים. תשאר בחנות שלך ותמכור בעצמך, תכיר את הלקוחות שלך בשמות פרטיים ותגיד להם שלום גם כשאתה פוגש אותם במקרה ברחוב. בעוד כמה שנים תפתח עוד חנות במיקום עם מינימום תחרות. תמשיך לחנך את הצרכנים לחווית קנייה ראויה יותר, תיצור סביבך קהילה, ובעיקר, תישאר בנאדם.
סלואו | 27.02.13
27.
על איזה זכויות אתה מדבר? אני יכול להשיג את כל הדיספנסרים תוך שעה
לפני שאתה מדבר על זכויות תחשוב קצת אני מאחל לך בהצלחה בעסק החדש אך לא אהבתי את זה שאתה אומר שיש לך בלעדיות על הדיספנסרים אני גר בארצות הברית ותוך שעה אני משיג את כל סוגי הדיספנסרים ושולח אותם לארץ בהצלחה
דוד | 27.02.13
22.
בנאדם,תרכב קצת על הטרנד הירוק...
בלי אריזות..בלי פלסטיקים מיותרים... אבל בלי תאריך תפוגה ופירוט המרכיבים לא הייתי קונה.לכל מוצר צריךלהיות לך פתק שאפשר לשים בשקית של המוצר שלקחנו (כמו התויות באיקאה שאתה לוקח כדי לדעת איפה המוצר שלך במחסן) בהצלחה בנאדם.שמור על מחירים משתלמים ותצליח!!
אורית | 27.02.13
16.
מה מרויח הצרכן אתה מציין שאתה מרויח מקום ופרישת רשת כמה אחוזים מרויח הצרכן
הדוגמא של עדן מרקת היא דוגמא רעה כי שם המחירים מרקעי שחקים מש לא יודע שילך וישווה מחירים ומזון שנמכר ואין עליו מדע מה הוא מיכיל זה סכנה ישנם חולים שחייבים לדעת על המזון שהם מכנסים לכיבה שלהם אחרת יהיו חולים
הלוי | 27.02.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת