אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בטר פלייס במודל חדש: רוצה חשמלית? שלם מקדמה ואחר כך 2,000 שקל בחודש

43 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

43.
קניתי אוטו כזה
לפני 4 חודשים רכשתי רכב כזה בליסינג (דרך אלבר) . אחרי 4 חודשים אני יכול להגיד בבטחה: 1. רכב נוח ומפנק 2. מתאים מאוד למי שבד"כ נוסע פחות מ 120 ק"מ ביום, אך אין בעיה להגיע לכל מקום בארץ בהנחה שזה לא כל יום (כל יום החלפת הסוללה עשויה להיות מטרד). 3. לפני כן הייתה לי שברולט קרוז (גם כן בליסינג) , אני חוסך לחודש כ1500 ש"ח (עלות כללית של דלק, ביטוח, עלות העסקה) ואשתי אוהבת את הרכב. לכן, מי שאופי הנסיעה היומיומית שלו כפי שתיארתי, כדאי לכם לנסות ולא להקשיב לכל מיני ידענים . אגב, המצבר של הרכב אכן יקר , אבל הוא של בטר פלייס ולא גורם לכול עלות ללקוח.
קובי | 31.03.13
42.
תגובה ל 41 - לא כזה יקר
יקר מאוד ! מהסיבות הבאות : 1. את כבולה לחברה 2. מהירות וטווח הנסיעה מוגבלת 3. אין יכולת לתדלק בכל מקום 4. מה אם מחיר הדלק יירד מתחת ל 6 ש"ח , לא סביר אבל ייתכן ? 5. האוטו מלא קרינה 6. לא כזה ירוק ? 7. את מוגבלת להחלפת סוללה בתחנות שלהם בלבד , ללא יכולת טעינה ביתית 8. החברה עומדת לפשוט את הרגל באופן טוטאלי. 9. בשנים הקרובות יגיעו לארץ רכבים חשמליים עם טעינה בתית ותקינה אירופאית מחמירה ,קשה להאמין שמשהו כאן יחסום אותם , אולי המיסוי יהיה יקר יותר 10. שלא אחד בלבד עמד, אלא עשרות רכבים היברדים זולים וטובים יותר ! ודיי לחכימא ברמיזא .............חג פסח שמח !
דלקן | 24.03.13
41.
זה לא כזה יקר... רק תנסו לחשב בעצמכם...
1000 ק"מ בחודש לפי עלות דלק ממוצעת ב- 15 החודשים האחרונים (7.67) משפחתית במקרה הטוב לוקחת 10 ק"מ לליטר בתוך העיר (רוב הנסיעות עם החשמלית ממילא בפקקים). סה"כ 767 בחודש. שזה ל- 6 שנים 55,224. זה בתסריט האופטימי, שמחיר הדלק ב- 6 השנים הקרובות יהיה דומה למחירו ב- 15 החודשים האחרונים. עכשיו נפחית מה- 164 אלף (מחיר הרכב עם הקילומטרים) את שווי הטבת הדלק: ונקבל שעלות הרכב היא 108 אלף. (במקרה האופטימי מבחינת הדלק). במקרה הפסימי (מבחינת מחיר הדלק), נגיע בדיוק ל- 100 אלף שקל. אכן מדובר ברכב שנוסע רק חמישית מרחק בין תדלוקים, ועם שווי שוק לא ידוע בעתיד. אבל מקבלים תחנת דלק שלו ליד הבית (כלולה במחיר), ועוד תחנה ליד העבודה. כך שבשביל שימוש שגרתי ייתכן ואפשר יהיה לא לראות תחנת דלק שלהם לעולם. זה אכן לא זול לשכר הממוצע/חציוני במשק. אבל זו לא רק בעיה של הפלואנס החשמלית. תכלס, ב- 108 אלף אפשר לקנות רק מכוניות קטנות יותר ונוחות פחות. וזה עוד לפני שהוספנו את עלות המימון. ברור שכמו רובנו גם אני אעדיף רכב יד שניה בהרבה פחות כסף, אבל בשביל הפראיירים שממילא קונים אוטו חדש, זו לא עסקה רעה. הבעיה הכי גדולה של בטר פלייס זה השם שדבק בהם. מתי כבר שי אגסי וחבריו יבינו, שכדי שישראלי ייקנה משהו- זה צריך להיות מנותק מטייקונים.
דביל | 21.03.13
34.
לצבי נגב מתגובה 29
זאת אומרת שאתה גם משלם מחיר גבוה (לפחות גבוה יותר מהגרסה הרגילה של הרכב) וגם בסופו של התהליך הסוללה לא בבעלותך (ובלעדיה אין לך מה לעשות עם הרכב)? אטרקטיבי! ואם יורשה לי בנימה קצת יותר אישית - לא יזיק אם תנקה את התגובה שלך מדמגוגיה לפני שאתה משחרר טוקבק.
אייל גליל | 03.03.13
29.
לגיא מתגובה 20
אין שום בעיה של קיצור חיי סוללה או ירידה בקיבולת כי ברכב יש סוללה מתחלפת. אתה גם ככה תלך לתחנה ותחליף סוללות מדי פעם. המשמעות של זה- העלות של הבלאי של הסוללות- על חשבון בטר פלייס ולא על חשבון הלקוח וזה בעצם היתרון הגדול ללקוח במודל התמחור של בטר פלייס, רק שאף אחד פה לא יטרח לבדוק. ואם יורשה לי בנימה קצת יותר אישית- לא יזיק אם תברר את העובדות לפני שאתה משחרר טוקבק.
צבי נגב | 03.03.13
25.
תשובות למגיב 16
1. הביטוח זול מרכב רגיל בקטגוריה- בין 3400 ל- 3700 למקיף וחובה ביחד. (הרכב לא ניתן לגניבה בגלל שאי אפשר להטעין או להחליף סוללה אם הרכב "מסומן" כגנוב במחשב) 2. טיפולים במוסך קרסן- יבואן של רנו- זולים משמעותית מרכב רגיל- באיזור ה- 400 ש"ח לשנה כי אין שמן אין פלאגין אין משאבות ונוזלים ואין רצועת טיימיג או הילוכים. רק בלמים ופילטר אויר.... 3. אם אתה גר בתל אביב ללא חניה אז זה בעיה כי עד כמה שידוע לי לא ניתן לקבל רכב ללא חניה פרטית.
שי | 03.03.13
22.
הם חיים שם בסרט
אני לקוח קלאסי לחשמלית. 99 אחוז מהנסיעות שלי הן לטווח ממש ממש קצר (20 ק"מ לכל כיוון במקרה הטוב), יש לי חניה פרטית בבית ובעבודה שאני יכול להתקין בהן עמדות טעינה. אני ממש פתוח לרעיון של החשמלית, אבל התמחיר שלהם כל כך מופרך שזה פשוט מצחיק. אם הם היו יוצאים במבצע של ליסינג אמיתי, שבו אני אשכרה יכול לשלם כסף כל חודש אבל לא להכנס לסיכון של לקנות מכונית שאני לא יודע מה היא תהיה שווה עוד שש שנים - אז אולי הייתי שוקל. אבל לבוא ולשלם יותר ממאה אלף שקל על מכונית שאחר כך אני צריך עוד למכור אותה - השתגעתם? הבעיה של בטר פלייס היא הבעלים שלה - שיש לו מנטליות של טייקון שרוצה לשאוב כמה שיותר כסף עכשיו מהצרכן הסופי.
רן | 03.03.13
21.
מדובר בהנחה של כמה אלפי שקלים בודדים בשורה התחתונה(אין שום מתנות)
מי שעושה את החישוב במתמטי מדובר בהנחה של כמה אלפי שקלים בודדים, וזאת למעשה בהתחייבות ל3 או 6 שנים, הנחה מאוד מועטה בהתחשב בהתחייבות. שורה תחתונה: הקילומטרים עליכם, רק עם הנחה של אזור ששת אלפים שקלים ותנאי מימון נוחים, אך ההתחייבות ארוכה.
דדי | 03.03.13
20.
זה פשוט לא משתלם
72 חודשים (6 שנים) כל חודש 2000 + מקדמה 20000 זה כמו לקחת עוד משכנתא זה לא משתלם ולא מציאותי, 1. המכונית עם הזמן מאבדת ערך ולא ברור עם מישהו אח"כ ירצה לקנות אותה. 2. המצבר מתיישן מחזיק פחות מה שאומר פחות קילומטרים ויותר הטענות בין הנסיעות. 3. מצבר יקר עם המצבר הולך וצריך להחליף לא משתלם לזרוק 40000 שקל על מצבר חדש. 4. תיקונים - לא ידוע כמה באמת יודעים לטפל באוטו כזה ואם כן זה בטח מוסכים בודדים שבדרכם ישדדו את הלקוח על כל טיפול\תקלה 5. והכי חשוב מחיר + נוחות, במחיר הזה של הפלואנס אפשר לקנות מכונית משפחתית חדשה ובלי כל הכאב ראש של הטענות וריצה מתחנה לתחנה. זה כתוצאה של צרכנות "עניה" הצרכן הישראלי עני מדי כדי שהוא יעשה ניסויים עם מכוניות "ידידותיות" לסביבה ויסכן את עצמו עם "חתול בשק" הצרכן הישראלי רוצה לחסוך ולראות שבאמת משתלם לו כל העניין הזה (כי למכונית הזו יש המון חסרונות ובעיות), לכן עד שבבטר פלייס לא תפנימו את המגמה ותמשיכו "לעשוק" את הצרכן "אם תוכניות גרדניוזיות" (שלא משלמות לא ולו בשקל), לא תוכלו למשוך אנשים (אולי בודדים כאלה שיש להם מספיק כסף לניסויים אבל לא את הרוב).
גיא | 03.03.13
18.
בטר פלייס - להיות או לחדול , לצערי זהו סוף הסיפור של סינדרלה
בישורת האחרונה, בנשימה האחרונה שנותרה לה, בטר פלייס ממאנת להגיב נכון לכוחות השוק וקול הלקוחות. ניהול החדירה לשוק כשל במספר הזדמנויות שאפילו רנו העולמית הודיעה שהיא מפסיקה את הייצור של החשמלית. סיפור סינדרלה, הפעם עם סוף מאכזב. אין מה להאשים את האופוציונרים לאורך הדרך, זהו תפקידם. בייחוד מול הכוח הלוביסטי האדיר של עידן עופר ואנשיו. סוף !
תמיר | 03.03.13
8.
לרני מתל אביב - אפילו חשמל לאופנים עולה יותר מאגורה לק"מ
ולידיעתך עיקר התשלום הוא עבור : המצבר (עלות המצבר כ 40,000 ש"ח ), תחנות ההחלפה ועמדות טעינה, כולל החשמל עבור טעינה בבית הלקוח. כמו כן אתה מקבל שירות לקוחות ותוכנות מפנקות הכוללות מידע היכן מוצבות תחנות ההחלפה וההטענה בכל מהלך נסיעתך. ללא שירותים אלו , לא ניתן להשתמש במכונית חשמלית כל שהיא רחוק מהבית.
קובי  | 03.03.13
7.
היו צריכים להציע 36 חודש עם אפשרות להארכה באותו מחיר
זה נראה במבט ראשון כהתחייבות ל - 6 !!! שנים ורק אחר כך למי שממשיך לקרוא שיש יציאה אחרי 3 שנים ומי שימשיך יקבל כבונוס את אותו מחיר גם אחרי 3 שנים ואחרי 6 שנים המכונית נשארת שלו לעומת החזרתה בתום 3 שנים. כמו כן היה עדיף לקבוע מחיר של 55 אגורות למי שנוסע מעל 1000 ק"מ בחודש, כפי שהיה בחבילות של צריכת ק"מ גבוהה.
קובי  | 03.03.13
4.
סיבכו את הנושא חבל על הזמן. זה לא ממש מבצע שווה.
חיסכון קטנטן והתחייבות גדולה. עדיף מחיר רכב 110,000 עם פריסת מימון מלאה. 65 אגורות לק"מ זה גם חיסכון קטן, ועדיף להוריד חזרה ל 55 אג' כמו בתשלום מראש. תחשבו על זה ובהצלחה. תבדקו נושא של הבאת רכב בקטגוריה של המאזדה 5 - גראנד סניק, שם החיסכון והמחיר משמעותי יותר.
ירון | 03.03.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת