אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דרדסו לעצמם את ההוצאות: ההאטה הכלכלית מחזירה את המותגים הישנים

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
רק לי יש כבר בחילה משימוש במילה "מותג"??
כאילו שכחנו שהמשמעות של מותג זה פשוט שם של משהו שיכול להיות (וברוב מקרים זה כך) אין מאחוריו כלום. מילה שהמשמעות האמיתית שלה היא הסחת דעת מהתוכן והמהות לכיוון האופן שבו מישהו (זה שממתג) רוצה שהדבר ייתפס. בנעורי צחקנו על מי שקנה ג'ינס ב-300 שקל רק בגלל שזה מותג. היום זה בדיוק ההיפך. המונח "מותג" קיבל מיתוג חדש...
אלעד | 04.03.13
3.
אם כבר אז תחזירו את באטמן בסגנון שנות ה-90
הסדרה של באטמן משנות ה-90 הייתה אדירה! הרבה יותר טובה מהפאוור רנג'רס וצבי הנינג'ה המפענים. ראיתי שגם היום עשו איזשהי גרסה של באטמן ואני אומר, מסכנים הילדים, מה זה הגרסה המגוחכת הזאת?! תחזירו את הסדרה הקלאסית משנות ה-90, או שתעשו גרסה מחודשת שמתאימה לטכנולוגיה של היום אבל באותו סגנון. אה, ואותו דבר תעשו עם אקס מאן, ספיידרמן וסופרמן המצויירים הקלאסיים משנות ה-90. ועל הדרך תעשו גם סדרה לפאנישר, לקפטן אמריקה ולרובוקופ. להחזיר עטרה ליושנה!!
חגי | 03.03.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת