אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"השקעה בתשתיות תחבורה תשתלם למדינה"

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
זאת בדיוק המדיניות של נתניהו
בתכנית נתיבי ישראל, הבעיה היא שקשה להקצות את הכספים הנדרשים ולכן התכנית המקורית קוצצה ועוד תקוצץ כדי לכלול את הפרוייקטים הרווחיים ביותר. הדבר הכי חשוב הוא לשנות את ייעוד הרכבת לאילת לרכבת מטענים ולהסתפק בהורדת המשאיות מהכביש. ההשקעה הכי חשובה בתשתיות היא דווקא השקעה בבטיחות- הפחתת תאונות דרכים ונפגעים.
אמיר | 04.03.13
3.
ל-2 שיפור התשתיות התחבורה, ובעיקר רכבות ובעיקר בגוש דן יוזיל את הדיור
מערכת הסעת המונים שבבסיסה רכבות בינעירוניות ועירוניות תשנה את המדינה הרבה מעבר למחקר המגוחך והמזיק שלא מראה את כל היתרונות. הדיור יוזל המרחקים יתקצרו ופתאום "פתח תקוה" תהיה "רמת גן", "אשדוד וחדרה" יהיו פתח תקוה גם בגלל שיפור התחבורה הבנעירונית וגם בזכות הניידות בגוש דן שהיא מפריעה מאוד גם לאלה שמחוץ לגוש דן. וכמובן, שכונת התקוה תתקרב ללב תל אביב. ואז יהיה ניתן לרכוש דירות "רחוקות" בלי בעיות. וגם ה"קרובות" יוזלו כי יקטן עליהם הלחץ. חוץ מזה יקטן הלחץ לרכב פרטי דבר שיחסוך לרבים ו...ישפר עוד יותר את התעבורה כי יגדל המקום היחסי לנתיבי האוטובוסים. הדתים עם השבתת התחבורה הציבורית גרמו לנזק ולפיגור בו אנו חיים. תחבורה ציבורית בשבת במתכונת מצומצמת אפשרית בעיקר שיש בארץ מספיק ערבים. ובעוד יותר כי צריך למצוא להם שירות לאומי כולל מילואים שיכול להיות בתחבורה הציבורית בשבתות.
 | 04.03.13
2.
איזה חברות תשתיות וקבלנים מימנו את המחקר? מליון איש בשיכונים, עוני גובר, ומשקיעים רק באספלט
ההשקעה בכבישים ועוד יבוא רכבים פרטיים במקום בסבסוד תחבורה ציבורית, ההשקעה באספלט במקום באנשים, השקעה במחלפים במקום במבני ציבור - זה הזרז לקריסה חברתית במדינה.
אספלט = קריסה חברתית | 04.03.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת