7. בטר פלייס "תוקעת" את קרסו... ללא המחויבות ההדדית היו לקרסו לפחות חמישה דגמים חשמליים לשיווק מידי כולל קנגו חשמלי. אך שום דבר לא מגיע בגלל בטר פלייס ורכב בינוני שנקרא פלואנס שאינו גרוע אך לא מתאים לכולם ובודאי שלא בעלות של 65 או 55 אגורות לקילומטר (עלות החשמל לקילומטר היא 15 אגורות (ראה www.go4ev.com ) בקיצור מגיע לנו בחירה של רכב חשמלי וכמובן לשלם לכל קילומטר במחירו האמיתי. ולא בשיטת הסחטנות של בטרפלייס. אני מציע להביא את הרנו זוהי ושכור את הסוללה כמו באירופה (החסכון בעלות הדלק גבוהה יותר משכירות הסוללה. כך ניתן לרכוש רכב חשמלי מלא בעלות פחותה מרכב קונבנציונאלי ובינתיים לחסוך כסף להקטין זיהום ולהקטין את התלות בנפט הערבי. קרסו קדימה להתעורר גד | 15.03.13 (ל"ת)
6. תפסיקו עם הציניות והביקורת ברור שהרכב לא מתאים לכולם. יחד עם זאת- הרכב מדהים! חווית נהיגה אחרת! לא רואים תחנת דלק...זה נפלא. תפסיקו לפסול סתם... (ואני סתם לקוח ולא עובד בבטר פלייס) אדיסון | 07.03.13 (ל"ת)
5. למה שמישהו יעדיף רכב זה בליסינג? המס אותו מס והדלק לא עליו?? הרי בליסינג בעל החברה משלם דלק וביטוחים, ומס רכב צמוד זה אותו מס, אז מה היתרון לעובד שכיר הרגיל? כלום? צריך להוריד את המס רכב צמוד!! ירון | 07.03.13 (ל"ת)
4. רכב לא רלוונטי למי שאין חניה קבועה בעבודה ובבית וזאת הסיבה שהרכבים בדרך למוזיאון רוני | 07.03.13 (ל"ת)
3. השיא היה אתמול אדם נחמד הודיע עמוד הפייסבוק של בטר פלייס "עד עכשיו הייתי אנטי, היום הזמנתי רכב בצבע תכלת". בסוף כולכם תבינו ותתחילו לנהוג חשמלי. דוד | 07.03.13 (ל"ת)
2. ל 1 החודשיים האחרונים מראים שאתה טועה מחירים אטרקטיביים ככל שיהיו יחד עם העובדה שיותר ויותר רואים רכבים על הכביש בישראל מוכיחים שאלו וגם אני בתוכם טעו ... נגד מספרים אי אפשר להתווכח דני | 06.03.13 (ל"ת)
זרוע הליסינג של קרסו החלה לשווק את המכונית החשמלית של בטר פלייס
7 תגובות לכתיבת תגובה