אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רוצים את הרנו החשמלית רק ליום אחד? שלמו 250 שקל

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
ושוב, מיזם ישראלי חדשני בקנה מידה בינלאומי שלא זוכה לפרגון מקומי...
ארץ אוכלת יושביה. למה לא לפרגן? למה לא לעודד? צרפתים קונים פז'ו מתוך פטריוטיות, כך גם גרמנים, איטלקים ואמריקאים. רק הישראלים בזים, בזים לישראלים אחרים. זה יקר, זה לא נוח, האוטו ארוך, קר מידי, חם מידי. עליבות.
מאיר | 12.03.13
8.
חברה של פסיכים. שוב יוצאים במחיר מטורף וכשיבינו כבר אף אחד לא ירצה לשכור מהם
אם היו משכירים ב150 ליום? הציבור היה מוכן לנסות ואולי גם היה משתכנע? אולי כן אולי לא? במחיר המטורף שיצאו איתו אף אחד אפילו לא ינסה לשכור. לא חבל? ואני דוקא תומך ומפרגן לבטר פלייס. אבל מה שדופק אותם זה מנהל הכספים לא מנהל השיווק. קלינטון צדק וחבל שלא הקשיבו לו.
מומחה לרכב | 07.03.13
7.
בכללי הבעיה איננה הרכב, הבעיה היא עלות האנרגיה במשולב עם מוגבלות השימוש
על החברה: 1. לנתק את הזיקה בין מכירת האנרגיה ומכירת הרכב, להתמקד במכירה ופיתוח רכבים ולשחרר את אספקת האנרגיה לשוק החופשי. 2. לשנות את קהל המטרה: א. רכב משפחתי שני (לנסיעות קצרות) עם עמדת טעינה ביתית וציבורית ב. רכב מעסיקים לעובדים (עם הטבה מהממשלה- שאת זה קל לעופר להשיג) 3. לבטל ולמכור את השקעותיהן בנדל"ן (תחנות החלפה) ולהמירן בצי רכבי שירות למכוניות שנתקעו ללא חשמל, החלפת סוללה זה גימיק נחמד רק לא מעשי ברמה היום יומית ביום יום אנשים מחשבים את זמנם ואת מרחק הנסיעה שלהם (כמו ברכב מופעל דלק) 4. להפיץ עמדות טעינה ציבוריות לכל חניון ציבורי, חניות המקומות עבודה, ולבעלי רכבים. הטעינה בתשלום ליזם בעל העמדה. 5. והכי חשוב לפעול להורדת מחיר לק"מ נסיעה לאיזור שעושה שכל (מ11 אג' עלות ישירה של החשמל ל- 20-25 אג')
אילן | 07.03.13
6.
מוטב מאוחר מאף פעם. את הצעד היה צריך לעשות לפני שנה-שנתיים
קשה מאד להתחייב על רכישה או חכירה של רכב כזה שהתדלוק בו , תכנון הנסיעה ודרך המימון שונים לגמרי מרכב רגיל. השקעה של 250 שקל ביום השכרה לצורך התנסות נראית לי השקעה נבונה - חבל שבטר פלייס לא נקטו בצעד כזה בעבר אבל מוטב מאוחר מאף פעם.
מישהו | 07.03.13
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת