19. עד שלא יהיה שינוי ביחס לרכב הדו גלגלי לא ישנה הרבה שוק זה מכירי רכישה גבוהים (בהשוואה לשאר העולם), עלות ביטוח שערוריתית. התייחסות פושעת הן של הנוהגים בכלי והן של הנהגים ברכבים אחרים שאת כולם מאפיינת בשיטה של כל דאלים גבר ( ללא צחוק על שם המותג בכתבה) יותירו שוק קטן שאינו שונה מהותית מזה הקיים היום. ( בעיות חניה, מחירי דלק גבוהים ווביטוחים היו גם לפני שאלבר נכנסה לשוק הזה והוא לא גדל. באמירה אופטימית ש״אין סיבה שהשוק לא יגדל״ לא משנים את השוק הזה) Zed | 31.03.13 (ל"ת)
18. אני חושש מבעיית שירות לפני 16 ימים רכשתי מהם קטנוע מדגם s3 250 סמ״ק. אולי זה חשש סרק. אבל אם אני לא יוזם קשר עם המוכר הוא לא מעדכן אותי לאן זה הולך. ההבטחה היתה עד 14 יום וזה לא קרה. אני באמת רואה המון יתרונות שאלבר נכנסת לתחום כמו מס מרכזי מכירה ושירות והגב הכלכלי החזק שלהם שכנראה יקנה יציבות לאספקת חלפים למוסכי השירות שיעבדו איתם ועוד המון יתרונות. אבל עניין האנושיות מאד מפריע לי. גם אני עובד מול לקוחות ויוצא מגדרי על מנת שאני אוכל לומר בסוף יום שעשיתי את המיטב ולכן (בשטח) אני רואה תוצאות ופידבקים חיוביים אין ספור. זו תחושה נהדרת. ואני ממליץ למוכרים של אלבר לאמץ אותה. Ran | 19.03.13 (ל"ת)
16. בעיות החנייה בתל אביב הן באמת משהו לא רגיל ודובר על זה הרבה. כבר מזמן שוקל לעשות רישיון על אופנוע, ולקנות אחד בליסינג נשמע כמו אחלה אופציה. מענין שלא חשבו על זה קודם. תל אביבי | 13.03.13 (ל"ת)
15. כשהשוק גדל גם התחרות גדלה ואז המחירים יורדים. מבחינתי עוד יבואן יעשה רק טוב! יוסי | 13.03.13 (ל"ת)
13. מהלך חכם! גם מגדילים את התחרות ובכך מורידים את המחירים, גם פותרים את מצוקת החנייה, גם מפחיתים את זיהום האויר וגם חוסכים כסף - אני עובר לאופנוע! מחושב | 13.03.13 (ל"ת)
12. לי זה נשמע מעניין אני דווקא מחפש קטנוע לא יקר ויכול להיות שהפיתרון כאן בדיוק מתאים שי הסטודנט | 13.03.13 (ל"ת)
11. הכל נכון ויפה, מלבד העובדה שלישראלים אין "שכל ישר", ועל כן זה יהיה כישלון צורם. רוכב | 13.03.13 (ל"ת)
8. אני רוצה אופניים חשמליות בליסינג! זה יהיה גדול!!!! אני רוצה אופניים חשמליות בליסינג! ג'קי | 13.03.13 (ל"ת)
7. סוף סוף חושבים על הסטודנטים- ליסינג מאד מתאים לשוק הזה-דו גלגלי במחירים נוחים. עופר | 13.03.13 (ל"ת)
6. מאמין שזה יעשה לנו טוב פחות בעיות חניה, פחות פקקים, יותר תחרות = הוזלת מחירים של דו גלגליים. מקווה שגם במציאות זה יראה ככה. גוני | 13.03.13 (ל"ת)
4. שלמה סיקסט חברה הרבה יותר איכותית וחזקה החברה בה אני עובד עבדו עם Avis ולא היו מרוצים אח"כ אלבר והיה איזשהו פיצוץ בין החברות ועכשיו אנחנו עובדים עם שלמה סיקסט ומאוד מרוצים מהשירות-פשוט שירות מעולה ארז | 12.03.13 (ל"ת)
3. לריאליסטי מתגובה 2 בוא ניתן צ'אנס למהלך שלהם ונראה איך זה ישפיע על השוק. אולי עוד נרוויח מזה משהו יוסי | 12.03.13 (ל"ת)
אלבר תהפוך השבוע ליבואנית קטנועים ואופנועים: "השוק אמור לגדול"
20 תגובות לכתיבת תגובה